X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות / מבזקים
שר החוץ: "ישראל לא תתערב בהחלטת הפלשתינים אם לפרק את הרשות" על איומי הפרישה של השר בנט: "אין לקחת אותו ברצינות" המועד הנוכחי לסיום המו"מ: יום שלישי הבא
▪  ▪  ▪
ליברמן. מסרב להתרגש [צילום: פלאש 90]

ישראל מעוניינת במשא-ומתן עם הפלשתינים בכל מקום ובכל זמן, אבל הצד השני לא יכול לבוא בכל יום עם "איומים חדשים". כך אמר (יום ג', 22.4.14) שר החוץ, אביגדור ליברמן.
ליברמן אמר את הדברים במסגרת מסיבת עיתונאים בירושלים שנערכה לכבוד ביקורו בישראל של מקבילו האוסטרי סבסטיאן קורץ, בתגובה לאיומים הפלשתיניים לפרק את הרשות אם יקרסו השיחות.
המועד האחרון למשא והמתן יפוג ביום שלישי הבא, וצוותים ישראלים ופלשתיניים החלו בסבב שיחות נוסף אחר-הצהריים, בניסיון להשיג עסקת חבילה שתאפשר את המשך המשא-ומתן מעבר למועד האחרון שנקבע.
ליברמן אמר כי ההחלטה אם לפרק את הרשות הפלשתינית או לא היא החלטה שהפלשתינים צריכים לקבלה, וכי ישראל לא מתכננת להתערב בעניין. עם זאת, ליברמן אמר שישראל מוכנה לכל תרחיש.
שר החוץ תקף שוב את האיחוד האירופי על מה שכינסה "סדרי עדיפויות מעוותים", וציין כי באותו היום בשבוע שעבר שבו הממונה על מדיניות החוץ של האיחוד האירופי, קתרין אשטון, גינתה את ישראל על שאפשרה ליהודים להיכנס לבית שנרכש כחוק בחברון, 874 אנשים נהרגו בסוריה, בעירק ובמדינות אחרות באזור.
"ישראל היא אי-של יציבות ושגשוג במזרח התיכון, באמצעו של הוריקן של שפיכות דמים ואלימות", הוא אמר. "אנחנו מצפים ליותר הבנה ולתמיכה רבה יותר בדמוקרטיה הקטנה השוכנת באוקיינוס ​​הענק הזה של טרור ושפיכות דמים".
שר החוץ של אוסטריה צפוי לבקר גם באירן בסוף השבוע, וליברמן - כשנשאל על ביקור זה - ענה בדיפלומטיות את מה שישראל חושבת על ביקורים מסוג זה.
"כפי שאתם יכולים לנחש, אני באמת לא מרוצה מכל ביקור באירן. זו לא המדיניות שלנו לעודד ביקורים באירן, אך בסופו של יום זו החלטה של כל מדינה ושל כל משרד חוץ," הוא אמר. "אנחנו מרגישים שאירן היא אותה אירן".
ליברמן גם התייחס לאיומי שר הכלכלה נפתלי בנט לעזוב את הקואליציה, על-רקע התקדמות אפשרית במשא-ומתן, ואמר כי גם את איומיו של זה אין לקחת ברצינות.
עריקאת מכחיש
בינתיים, פקידי פלשתינים בכירים הורידו את גובה הלהבות אחה"צ מהדיווחים על איומים לפרק את הרשות, אם לא תירשם התקדמות בשיחות.
"אף פלשתיני אינו מדבר על יוזמה לפרק את הרשות", אמר ראש צוות המו"מ סאיב עריקאת. "עם זאת, פעולותיה של ישראל ביטלו לחלוטין את זכויותיה של הרשות בתחומי הביטחון, ההיבטים המשפטיים, הפוליטיים, הכלכליים והתפעוליים".

תאריך:  22/04/2014   |   עודכן:  22/04/2014
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
ליברמן: די לאיומי הפלשתינים חדשים לבקרים
תגובות  [ 3 ] מוצגות  [ 3 ]  כתוב תגובה 
1
איך יפרקו את סיר הבשר ?
עבדאללה נפתוזי  |  22/04/14 17:13
2
LEBERMAN AS A GOOD SAVICER
AVI GRINSHPAN  |  22/04/14 17:57
3
ליברמניזם
עידןסובול   |  22/04/14 21:26
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
התפתחויות נוספות ישראלי-פלשתיני
איציק וולף
ארגון השמאל הקיצוני 'זוכרות' ישיק בערב יום העצמאות הישראלי אפליקציה מבוססת על שירות המפות של גוגל ועל טכנולוגיית GPS לאיתור כפרים ערבים שנכבשו מאז מלחמת השחרור ב-1948
איציק וולף
שר התחבורה תוקף את ראש הרשות הפלשתינית ומצהיר כי פירוק הרשות יוביל לביטול החסינות שהוענקה לראשי אש"ף    "כל מגע של ח"כ אחמד טיבי עם אבו מאזן יחשב כמגע עם האויב"
איציק וולף
דוברת מחלקת המדינה האמריקנית ציינה כי פירוק הרשות הפלשתינית בידי ההנהגה הפלשתינית יגרור אחריו השלכות חמורות    "ארצות הברית השקיעה מיליוני דולרים במאמץ הזה ולצעד של הרשות יהיו השלכות קשות על היחסים בינינו, כולל על הסיוע שלנו"
עידן יוסף
נתניהו רומז כי רעיון איחוד הפתח עם החמאס יגנוז את המאמצים להגיע להסכם מדיני    "פוגעים במי שבא לפגוע בנו"    יעלון: נקווה שהחמאס הבין את המסר
מחלקה ראשונה
לא דווח על נפגעים ולא על נזק    ההערכה: הרקטות לשדרות ולאזור שער הנגב נורו מאזור בית חנון    שום ארגון לא נטל אחריות לירי הרקטות    צה"ל תקף מטרות במחנה נוסיראת, במחנה דיר אל-בלאח ובמחנה חאן יונס
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il