X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות / מבזקים
התובע מאשים את שותפו בהתנהלות חסרת תום לב שהביאה לקריסתה של החברה המשותפת שהוקמה - רשת למכירת מוצרי חשמל
▪  ▪  ▪
לנתבע היו מטרות אחרות [צילום: פלאש 90]

אבנר אבידר, בעל ניסיון בהקמה וניהול חנויות חשמל, הגיש לבית המשפט המחוזי בלוד תביעה בסך 15 מיליון שקלים כנגד איש העסקים עזרא אדמונד נחום מנתניה, שותפו לשעבר במיזם להקמת רשת קמעונאית למכירת מוצרי חשמל באמצעות חברת א.נ. אלקטריק מרקט.
בתביעה נאמר כי הנתבע הוא בעלים בארץ ובחו"ל של נכסי נדל"ן רבים, בניינים ותחנות דלק, וכי בבעלותו בארץ שטחי מסחר וחנויות. לדברי אבידר, הוא והנתבע חתמו בפברואר 2002 על חוזה שותפות להקמת רשת חנויות למכירת מוצרי חשמל, ואולם בדיעבד התברר כי מטרתו של הנתבע הייתה אחת - להשכיר את חנויותיו שעמדו שוממים וליצר תפוסה ותנועה בנכסיו.
עוד טוען התובע כי בניגוד גמור לחוזה ביניהם ובלא הודעה והתרעה נקט הנתבע בצעדים שהביאו לקריסתה של החברה. כך ביום בהיר אחד החליט הנתבע לחדול מתשלום שכר לעובדים ותשלומים לספקים, זאת על-ידי מתן הוראה לבנק להפסיק את פעילות החשבון היחיד של החברה המשותפת, וסירובו לחתום על ביצוע תשלומים שונים.
התובע טוען כי בכך שהנתבע באופן חד-צדדי וללא ידיעתו והסכמתו הורה לבנק לחדול מלהפעיל את חשבונה היחיד של החברה, הוא גרם לשצף של תביעות כנגדה ולאי יכולתה לתפקד וזאת עד לחיסולה הסופי.
לדברי התובע, בעוד הוא עצמו השקיע מכספו הפרטי עמל ועבד שנים רבות למען השותפות, הנתבע רק ניצל ו"חלב" את קופת החברה המשותפת.
בתביעה שהוגשה באמצעות עו"ד נתן מולכו נאמר כי לאחר שמונה לחברה מפרק מטעם בית המשפט, רכש הנתבע מידי המפרק את החברה על כל רכושה מחדש, וזאת מיד לאחר סגירתה ובמחיר של פחות משליש מהשווי המלא, ותוך שכל חובותיה נותרים פתוחים כולם על שם התובע.
לטענת התובע, הנתבע נמנע מלשלם למפרק את התמורה המוסכמת בגין הרכוש, המלאי, והמוניטין של החברה ובכך גרם לנזק נוסף וחמור לקופת הפירוק, וגם כאן הוא נהג במרמה ולא עמד בהתחייבויותיו גם כלפי המפרק.
לדברי התובע, הנתבע אף גרם לנזק חמור למוניטין האישי והטוב שלו בענף החשמל, והוא כרת באחת את מטה לחמו והותיר אותו בגילו המתקדם חסר כל וללא אפשרות להמשיך בענף בו עסק למעלה מ-30 שנה.
התובע מבקש מבית המשפט לחייב את הנתבע לפצות אותו בסכום של 15 מיליון שקלים בגין נזקיו הנובעים מהתנהלותו, ואשר עיקרם פגיעה במוניטין ורווח עתידי בסך 5 מיליון שקלים ונזקים בגין ערבויות לצדדים שלישיים בסך 3 מיליון שקלים.

ת.א. 29074-04-14
תאריך:  24/04/2014   |   עודכן:  24/04/2014
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
תובע משותפו לפצותו על כישלון המיזם
תגובות  [ 0 ] מוצגות  [ 0 ]  כתוב תגובה 
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
עידן יוסף
ייסוד אור עקיבא, עיירת עולים מצפון לחדרה
איתמר לוין
ביהמ"ש הורה להמשיך את המו"מ עד 4.5.14 ואז לדווח לו    הנאמנים: אם לא תושג הסכמה, תוגש תוכנית הבראה חד-צדדית שלנו ושל ההנהלה    נשות הדסה יעבירו נדל"ן לאוצר תמורת סיועו
יצחק דנון
העובד המשמש כבקר ביחידת ביקורת הכספים הארצית של הדואר הורשע על-פי הודאתו בגניבת 400 שקלים במהלך ספירת קופה באחד מסניפי הדואר במסגרת ביקורת ערך במקום
יצחק דנון
ד"ר מיכל דחוח הלוי, עובדת במשרד מבקר המדינה, מערערת על דחיית תביעתה להורות למשרד המבקר להוציא מתיקה אישי את המשוב שנערך על תפקודה המקצועי
עופר וולפסון
ההסתדרות הכריזה על סכסוך עבודה כולל בבתי החולים הציבוריים, על-רקע האפשרות לקריסת בית החולים הדסה ופיטורי מאות עובדים    ניסנקורן: "קורא למשרד האוצר ולמשרד הבריאות לפתור את המשבר"
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il