X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות
הייפריון תשלם עבור החברה 12.5 מיליון דולר במזומן בניכוי התאמות להוצאות עסקה, ועוד כ-7.85 מיליון דולר במניותיה חלק הארי - עד 550 מיליון דולר, יינתנו בהתאם לעמידה באבני דרך אנדרומדה מתמקדת בפיתוח DiaPep277, טיפול התערבות חיסון לסוכרת סוג 1
▪  ▪  ▪
ראובן קרופיק, מנכ"ל כלל ביוטכנולוגיה [צילום: יח"צ]

חברת הייפריון הודיעה (ה', 24.4.14), כי חתמה באופן סופי על הסכם לפיו תרכוש את אנדרומדה ביוטק, חברה-בת של כלל תעשיות ביוטכנולוגיה.
אנדרומדה מתמקדת בפיתוח של DiaPep277, טיפול התערבות חיסון ראשון לסוכרת סוג 1 במעמד תרופת יתום, עם כ-35 אלף מבוגרים מאובחנים מדי שנה ברחבי ארה"ב ואירופה.
במועד הסגירה של העסקה, הייפריון תשלם 12.5 מיליון דולר במזומן, בניכוי התאמות להוצאות שהוצאו בקשר עם העסקה, ו-312,869 מניות רגילות של הייפריון (בשווי של כ-7.85 מיליון דולר). להייפריון יהיה פוטנציאל לבצע תשלומים מותנים לבעלי ביטחון באנדרומדה.
שאר הסכום, בהיקף של 550 מיליון דולר, יינתן בהתאם לעמידה באבני דרך הקשורות בפיתוח התרופה ה ורישומה בטריטוריות שונות (עד 145 מיליון דולר) ובמכירות התרופה (עד 405 מיליון דולר.
"הצוות שלנו נרגש לשלב את הידע העמוק שלנו של DiaPep277 עם המומחיות של הייפריון בפיתוח ומסחור טיפולי יתום כדי לענות על צרכים רפואיים משמעותיים", אמר ד"ר שלמה דגן, מנכ"ל אנדרומדה ביוטק. "אם שלב 3 במחקר השני יהיה חיובי, DiaPep277 יוכל לשחק תפקיד חשוב בהתערבות חיסונית של סוכרת מסוג 1, כאשר חולים שיש להם אפילו שימור צנוע של פעילות תאים בטא בלבלב יוכלו להשיג שליטה טובה יותר של רמת הסוכר בדם וסיכון מופחת של סיבוכי סוכרת ארוכי טווח".
DiaPep277 נבדק בניסוי קליני שלב 3 בחולים מבוגרים עם סוכרת מסוג 1 בהתפרצות חדשה. מחקר שלב 3 נרשם באופן מלא, והתוצאות צפויות להתפרסם ברבעון הראשון של 2015.
במחקר שלב 3 בינלאומי הראשון של החברה, שהיה כפול סמיות, אקראי ומבוקר פלסבו, ה-DiaPep277 הוכיח הפחתה משמעותית באובדן תא בטא, המאפיין את המחלה, ביחס לקבוצת הפלצבו.
בנוסף, שיעור גבוה יותר באופן משמעותי של חולים שטופלו ב-DiaPep277 שומר על רמות היעד של המוגלובין Glycated HbA1c, מדד לאיזון מטבולים והיה שיעור נמוך יותר של אירועי היפוגליקמיה בהשוואה לפלסבו. תוצאות דומות במחקר שלב 3 המתמשך מאשרות עשויות למקם את DiaPep277 כטיפול משנה המחלה הראשון שאושר לטיפול בסוכרת מסוג 1.
דגן מסר כי "אם שלב 3 במחקר השני יהיה חיובי, DiaPep277 יוכל לשחק תפקיד חשוב בהתערבות חיסונית של סוכרת מסוג 1, כאשר חולים שיש להם אפילו שימור צנוע של פעילות תאים בטא בלבלב יוכלו להשיג שליטה טובה יותר של רמת הסוכר בדם וסיכון מופחת של סיבוכי סוכרת ארוכי טווח".

תאריך:  24/04/2014   |   עודכן:  24/04/2014
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
כלל ביו מוכרת את אנדרומדה להייפריון
תגובות  [ 0 ] מוצגות  [ 0 ]  כתוב תגובה 
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
עופר וולפסון
אלעד סלומון: "ירידה חדה בקצב הצמיחה של סין משליכה בהכרח על קצב ההתאוששות של הגושים הכלכליים האחרים כמו צפון אמריקה וגוש האירו"    אומר כי רמות הסיכון בהשקעה במניות עלו בצורה משמעותית
רון שטיין
נכון לסוף פברואר, מנהלי ההשקעות של כספי הפנסיה הגדילו ב-9 מיליארד שקל את הרכיב המנייתי לסך כולל של 172 מיליארד שקל, 31% מהנכסים המנוהלים    אולם, 55% מהכספים מושקעים באפיקי החוב
צחי הופמן, אלה לוי-וינריב
בתי הקולנוע ייקרו את המחירים, ובפסח הצרכנים המשיכו לגדוש את האולמות    אלא שכעת מתארגנת קבוצת מחאה בפייסבוק, ובמקביל בודקת רשות ההגבלים העסקיים אם נעשה תיאום מחירים
יצחק דנון
לקוח של הבנק טוען כי הבנק נוהג לכבד חיובים בחשבון ובכך להכניס את החשבון לחריגה ולבות מהלקוח שלא כדין "עמלת טיפול בחריגה" של 68 שקלים
עידן יוסף
הקדימונים האסורים פרסמו את שידורי ערוץ ההיסטוריה    המועצה לשידורי כבלים ולווין בודקת האם הודעות ערוץ הידברות על-כנס עם ניחוח פוליטי לזכר הרב עובדיה יוסף היו הפרה
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il