X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות / מבזקים
עשרות אנשי רוח ותקשורת משמאל ומימין קוראים לממונה על הגבלים העסקיים לאשר את העסקה
▪  ▪  ▪
מודעת התמיכה

מודעת תמיכה של עשרות אנשי רוח, עשייה ותקשורת, הקוראת לממונה על ההגבלים העסקיים לאשר את מכירת העיתון לקבוצת אדלסון, מתפרסמת (יום ג'ף 29.4.14) בשער עיתון מקור ראשון. בין החתומים על המודעה: ח"כ זהבה גלאון, פרופ' אסא כשר, פרופ' מני מאוטנר, אלכס ליבק, מוטי קירשנבאום, פרופ' ישראל אומן ויו"ר הכנסת לשעבר אברהם בורג. התמיכה בעיתון חוצה גבולות פוליטיים.
במודעה נכתב: "זה שבועות אחדים מונחת על שולחנו של הממונה על ההגבלים העסקיים, פרופ' דיויד גילה, בקשה לאשר את רכישת העיתון מקור ראשון בידי קבוצת ישראל היום בראשון שלדון אדלסון".
"מן המפורסמות הוא שמעל ישראל היום תלויה מחלוקת נוקבת בעניין שיווקו ומדיניותו המערכתית- ובכל זאת דעתנו היא שאין לאפשר למחלוקת זו להשפיע על אישור עסקת הרכישה של מקור ראשון".
"מקור ראשון הוא עיתון איכותי, ותיק, בעל קוראים רבים, המשמיע קול חשוב בשוק הדעות הישראלי. כמו כלי תקשורת רבים הוא נקלע לאחרונה לקשיים כלכליים, אך כעת ניתנה לו הזדמנות סבירה להיחלץ מהם. הממונה על ההגבלים העסקיים אומנם אמור לבדוק את העסקה, אבל לדעתנו הליך הבדיקה ארוך מדי ביחס למצב החרום של העיתון והוא עלול לגרום לגוויעתו".
"למעשה, כבר היום רבים מהעובדים הוצאו לחופשה ללא תשלום, והאחרים מקבלים שכר חלקי בלבד. נאמן בית המשפט, רוה"ח חן ברדיצ'ב, הודיע שהחל מיום חמישי הקרוב, 1 במאי לא יוכל עוד לאפשר את הפעלת העיתון. כלומר, נותרו ימים ספורים עד שייחרץ גורלו של 'מקור ראשון' לשבט או לחסד. לכן, על הממונה לקבל החלטה מהירה. במצב שנוצר אנחנו קוראים לממונה לאשר את העסקה, שכן ספק אם העיתון יוכל לשרוד את תקופת העמדתו המחודשת למכירה".
בין החתומים על המסמך מופיעים פרופ' אסא כשר, פרופ' מני מאוטנר, פרופ' ידידיה שטרן, פרופ' אשר כהן, פרופ' משה נגבי, פרופ' ישראל אומן, פרופ' יחיעם וייץ, פרופ' ירון אזרחי, העיתונאי ירון לונדון, חתן פרס ישראל לתקשורת מוטי קירשנבאום, חתן פרס ישראל לתקשורת יעקב אחימאיר, חתן פרס ישראל לתקשורת אלכס ליבק, העיתונאית קרן נויבך, ח"כ זהבה גלאון, יו"ר הקואליציה ח"כ יריב לוין, יו"ר הכנסת לשעבר אברהם בורג, הזמר יהורם גאון, דני דיין לשעבר יו"ר מועצת יש"ע ויעקב אחימאיר.

תאריך:  29/04/2014   |   עודכן:  29/04/2014
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
מתייצבים לימין מקור ראשון: למכור לאדלסון
תגובות  [ 0 ] מוצגות  [ 0 ]  כתוב תגובה 
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
התפתחויות נוספות מעריב - הקריסה
עידן יוסף
עורך מקור ראשון: "אם לא תתקבל החלטה עד חמישי, העיתון ימות ויהפוך פגר"    הכתב המדיני: "לא ייתכן שבשם החופש העסקי יסגרו עיתון"
איתמר לוין
על-רקע האיום בסגירת העיתון, אומרים העורכים שאמנם אינם מאמינים שדייוויד גילה שותף לתפיסת עולם אנטי-דמוקרטית של מתנגדי המכירה לישראל היום, אך אולי הוא חושש מכוחם והשפעתם
איתמר לוין
מגביר את הלחץ על הממונה על ההגבלים כדי שיאשר בתוך שבוע לפחות את אחת מעסקות המכירה: מבקש את אישורו של בית המשפט לפטר את כל העובדים בשל העדר כספים להמשך ההפעלה
איתמר לוין
השופט מינץ אומר כי כל עוד לא אושרה מכירתם של מעריב, מקור ראשון ו-nrg - חייב בן-צבי להמשיך לשלם את משכורות העובדים    ההחלטה מסירה את האיום המיידי על המשך הופעת העיתונים
איתמר לוין
ברדיצ'ב מזהיר: אם לא תאושר בתוך שמונה ימים לפחות אחת משלוש העסקות למכירת העיתונים ואתר nrg - שלושתם יפסיקו להופיע בסוף החודש
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il