X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות / מבזקים
ההורים פנו לבית המשפט בבקשה לאסור על רופאי היחידה לטיפול נמרץ בבית החולים שיבא שם מאושפזת בתם לחדול מטיפול תרופתי המשמר לחץ דם ודופק לבבי
▪  ▪  ▪
עצות מרבנים המפיחים בהם תקווה [צילום: פלאש 90]

הורים לנערה בת 15.5 פנו (יום ה', 1.5.14) לבית המשפט המחוזי בתל אביב בעתירה לאסור על בית החולים שיבא-תל השומר לחדול ממתן תרופות וטיפולים רפואיים הנדרשים לשם הותרת פעילות הלב ולחץ הדם של בתם.
הנערה הובאה לפני כעשרה ימים לבית החולים כשהיא מחוסרת הכרה אולם נושמת באופן עצמוני. בחלוף 3 ימים התקיימה ישיבת ועדה בעניינה של הנערה אשר מצב הבריאותי התדרדר מאז קליטתה בבית החולים במסגרתה נקבע כי היא לוקה במוות מוחי.
לדברי ההורים, רופא מטפל במחלקת טיפול נמרץ בה מאושפזת בתם הודיע להם כי בשל מצבה בדעת הרופאים לחדול ממתן טיפול תרופתי המשמר לחץ דם ודופק לבבי.
בעתירה נאמר כי לשיטת הרופאים הטיפול התרופתי שיינתן לבתם של העותרים אין בו כדי להועיל במאומה, ועל כן לדידם יש לחדול מלתתו.
בפנייתם לבית השפט טוענים הורי הנערה כי מוסכם על כל כי הפסקת הטיפול הרפואי לשימור דופק הלב ולחץ הדם מביא בצדו לפטירת החולה, ועל כן במקרה הנדון עלול הדבר להביא לפטירתה של בתם בטרם עת.
לדברי העותרים, באמצעות עו"ד תמיר סולומון, הם זכאים על-פי הוראות חוק מוות מוחי-נשימתי להמשיך ולקבל בעבור בתם את כל הפעולות הרפואיות והתרופתיות הנדרשות ונחוצות לצורך המשך פעולת הלב מערכותיו.
לטענתם, נדמה כי סבלנות הרופאים פוקעת בעוד הם מוצאים עצמם בכל יום ושעה מתפללים לרחמי שמיים לצד תפילות לחסדי הרופאים אשר בשלב הנוכחי נראה כי איבדו את תקוותם להצלת חיי בתם, וכפועל יוצא הדבר משפיע וניכר אף על המשך הליך קבלת ההחלטות בעניינה של בתם.
בעתירה נאמר כי העותרים מקבלים עצות רפואיות מרבנים ומאנשי קבלה ידועי שם המפיחים בהם תקווה רבה כי נס יכול ויקרה "ואל יתייאש האדם אפילו חרב חד מונחת על צווארו".
לדברי העותרים, אין בטענותיהם המובאות במסגרת עתירתם זו כדי לוותר או לגרוע מכל טענה הקיימת להם כנגד בית החולים אשר עקב רשלנותו בתחילת ההליך הטיפולי הנדרש בבתם, הביאו למרבה הצער והיגון לנקודה גורלית וטרגית זו, כאשר ברור כי ניתן היה למנוע את קיומה אם היו מבצעים בבתם פעולות קליטה וטיפול ראשוניות בזמן סביר, במקצועיות הראויה, בזהירות הנדרשת ובמיומנות הנחוצה.
אשר על כן מתבקש בית המשפט להורות לבית החולים למצות עד תום את כל הפעולות הרפואיות הנדרשות להצלת בתם של העותרים ולו אם נפקות הדברים בכך כי מבחינה רפואית היא תוותר עם לב פועם בלבד.

עתירה מנהלית- 48401-04-14
תאריך:  01/05/2014   |   עודכן:  01/05/2014
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
"לאסור על בית חולים לחדול מטיפול בביתנו"
תגובות  [ 1 ] מוצגות  [ 1 ]  כתוב תגובה 
1
רפואה שלמה במהרה, אמן. ל"ת
ביטחו ברחמי שמים  |  2/05/14 08:16
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
עופר וולפסון
החברה הרוויחה כמיליארד דולר - סנט אחד יותר מהתחזיות    ההכנסות עלו ב-2% ל-5 מיליארד דולר - מעט מתחת לתחזיות    לקופקסון 40 מ"ג נתח שוק של 10.5% בארה"ב    תחלק דיבידנד של 1.21 שקל למניה
אלעזר לוין
תשלם 62 שקל למ"ר    עד עתה הושכר הבניין לקמפוס של קריה אקדמאית קריית אונו תהל    פינתה את בית המשרדים הוותיק באבן גבירול תל אביב, שעל חורבותיו ייבנו "העיר החדשה" וחברת הביטוח הפניקס 96 דירות יוקרה, שנמכרו כולן מראש
אלעזר לוין
דירה רגילה בבירה נמכרה ברבע המחיר    הנחה של 10% לקוטג' בכ-3.1 מיליון שקל בהוד השרון    הרצליה: 4 חדרים בכ-2.1 מיליון שקל    2 חדרים בקומת קרקע בתל אביב - רק 950 אלף    דירת גג בגבעתיים - 2.4 מיליון
אלעזר לוין
מעמידה את ההלוואה לפירעון מיידי תוך 10 ימים    הטיעון: גנדן כבר אינה בעלת מניות בחברת אי.די.בי. פיתוח    החברה בתגובה: אנחנו דוחים את הדרישה
מחלקה ראשונה
ימים ספורים לפני יום העצמאות - ישראל קולטת הבוקר 90 עולים חדשים ו-104 חיילים בודדים שהתגייסו לצה"ל
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il