X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות
בתי המשפט מתבקשים לאשר תביעות ייצוגיות כנגד הוט ו-YES בטענה לגביית כספים שלא כדין ממנוייהן.
▪  ▪  ▪

לבתי המשפט המחוזיים בתל אביב ובלוד הוגשו (יום ו', 2.5.14) תביעות ובקשות לאישורן כייצוגיות כנגד הוט וחברת הלווין yes.
בתביעה שהוגשה לבית המשפט המחוזי בתל אביב כנגד yes נטען כי על החברה לזכות את מנוייה בגין התשלום היחסי עבור התקופה במהלכה סבלו מהיעדר שירותים מצידה ואי יכולת לצפות בשידורי הטלוויזיה בשל מזג האוויר החורפי הסוער בחודש דצמבר האחרון אשר אף כונה "סופה".
לטענת התובע מיכאל דבורין לקוח של yes באותה התקופה היו הפסקות שידורים ארוכות ואו אי-מתן שירות כלל של הטלוויזיה הרב ערוצית שאמורה yes לספק למנוייה.
לדבריו חלקים גדולים בגוש דן ובחלקים נרחבים נוספים ברחבי המדינה סבלו מנויי החברה מהיעדר שידורי ושירותיה במשך ימים ארוכים ועד למעלה משבוע.
בתביעה שהוגשה באמצעות עו"ד עובדיה כהן נאמר כי החברה גבתה תשלום עבור שירות שלא סיפקה, לא זיכתה ולא השיבה למנויה את התשלום היחסי אשר בגינו כשל מלהעמיד תמורה כלשהי, כל שכן את התמורה לה התחייבה.
לטענת התובע אין כל הסכמה או היגיון בו תחזיק yes בכספי דמי המנוי ולא תזכה את לקוחותיה בעבור שירות שלא סיפקה להם כדבעי. לדבריו הוא המתין וציפה כי החברה תפעל מיוזמתה בעניין זה ואף פנה אליה בעניין זה, אולם משחדלה וכשלה החברה לפעול כראוי לא נותרה לו ברירה אלא לפתוח בהליך הנדון.
התובע מבקש מבית המשפט לחייב את yes להשיב למנוייה שסבלו משיבושים והפסקות בשידורי הטלוויזיה את דמי המנוי היחסים וזאת לתקופה ממוצעת של 5 ימים ובסך של 28 שקלים. בנוסף לפצות ב-10 שקלים כל מנוי אשר לא חווה הפרעות בשידורי הטלוויזיה אולם נמנעה ממנו רמת שירות נאותה. סכום התביעה המצרפי מוערך ב-8 מיליון שקלים.
בתביעה נגד הוט שהוגשה לבית המשפט המחוזי בלוד נאמר כי הוט נוהגת לחייב את המנויים בתשלום עבור 30 ימי שימוש לפחות, ומי מבין המנויים המבקש לבטל את המנוי לערוצים בתשלום לפני תום 30 הימים, יוכל לעשות כן, אך ישלם בכל זאת תשלום עבור מלוא התקופה, במקום לשלם את החלק היחסי עבור צריכתו בלבד בתוספת 5% מהמחיר בגין דמי ביטול.
התובע ברק צביון מראשון לציון טוען באמצעות עו"ד אסף שילה כי חיובם של מנויי הוט בתשלום עבור חודש מלא הינו בניגוד לדין וכי הנזק שנגרם למנויים המיוצגים הינו ההפרש בין החיוב הנכון- ימי השימוש בפועל בתוספת 5% מהתשלום החודשי בגין דמי ביטול-לבין החיוב בפועל.
התובע מציין כי בסמוך למועד הגשת תביעתו נודע לו כי הוט קבעה מספר ערוצים אותם ניתן לרכוש בעלות יומית. התובע מעריך את סכום התביעה המצרפי ב-4.25 מיליון שקלים.

ת.צ. 48238-04-14
ת.צ. 36356-04-14
תאריך:  02/05/2014   |   עודכן:  02/05/2014
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
 
תגיות מי ומי בפרשה
 עובדיה כהן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
תביעות צרכניות של מנויי הוט ו-YES
תגובות  [ 0 ] מוצגות  [ 0 ]  כתוב תגובה 
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
איציק וולף
צבא אוקראינה יצא למבצע לכיבוש מחודש של העיר סלביאנסק שבמזרח המדינה    הבדלנים ירו אש נ"מ על מסוקים והפילו אותם    שלושה נהרגו וטייס אחד נפל בשבי
יצחק דנון
ענת שניידר-שרן עובדת וותיקה ברשות השידור טעתה בדיווחיה על שעות עבודתה משך כעשור ועתה תובעת מהרשות את תשלום הפרשי השכר המגיעים לה
אלי ציפורי
העסקה הצפויה למכירת השליטה בתנובה תחתום עוד פרק מביך במשק הישראלי: בדיוק כמו בבזק, מעטים מאוד התעשרו על חשבון הרבים, כשבמקביל העובדים והצרכנים שילמו את המחיר
איציק וולף
גופתה דדון בת ה-19 נמצאה באזור התעשיה של מגדל העמק כשעל גופה סימני אלימות קשים    חבריה סיפרו כי תמיד נהגה להודיע להוריה היכן היא נמצאת    הלוויתה תתקיים במוצאי השבת
עידן יוסף
הצבת השילוט הסטטי בתחנות תיעשה בידי חברות התחבורה הציבורית לפי אזורים גאוגרפיים בהתאם להפעלת האשכולות    שלטים ראשונים הוצבו בבית שמש
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il