X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות / מבזקים
התובע טוען כי אם חד-הורית פתחה קבוצה בפייסבוק הקוראת להעמדתו לדין בטענה כוזבת לפיה נתגלו תולעים בארוחות הצהריים שסיפק לצהרונים של גני ילדים
▪  ▪  ▪
אילוסטרציה

אייל גור, בעליה של חברת ההסעדה (קייטרינג) "אייל גור מזון איכות" הגיש תביעת דיבה בסך 100,000 שקלים כנגד דנה גרסון מירושלים שפתחה בפייסבוק קבוצה בשם: "להחרים את אייל גור ולהעמידו לדין!!"
בתביעה, שהוגשה לבית משפט השלום בירושלים באמצעות עו"ד אלון אופנר, נאמר כי בין היתר מספקת החברה של גור מנות חמות לארוחות צהריים לצהרונים באזור ירושלים במסגרת "מפעל ההזנה" הלאומי לילדי מוסדות החינוך והצהרונים.
בסוף חודש פברואר השנה, במספר צהרונים של גני ילדים אליהם סיפקה החברה ארוחות צהריים נתגלו בשעועית "נבטי שעועית". בתביעה נאמר כי חלק מהורי הילדים בגנים החליטו ללא כל בירור או בדיקה כי אותם נבטי שעועית דומים מבחינה חזותית ל"תולעים" והחלו להעביר ביניהם קשר באמצעות אפליקציית ה"וואטס אפ" בו פסקו באופן חד-משמעי וללא כל בדיקה כי באוכל נתגלו תולעים.
לדברי אייל גור, הנתבעת הגדילה לעשות וללא שערכה כל בירור לגבי טיב המידע, איכותו ונכונותו, פתחה ברשת הפייסבוק קבוצה נגד החברה.
הנתבעת הזמינה רבים מחבריה להצטרף לקבוצה או אף צירפה אותם בעצמה, וקבוצת הפיסבוק שהוקמה על ידה היוותה במה פתוחה להכפשות פוגעניות, משפילות ושקריות כנגד התובע וחברתו. בתביעה נאמר כי רובם המכריע של המצטרפים לקבוצת הפייסבוק השתמשו ב"במה" שפתחה הנתבעת כ"כיכר העיר" לסקילת התובע וחברתו ולהשפלתו בדברי בלע משפילים שקריים.
גור טוען כי משם הקבוצה שפתחה הנתבעת ניכר כאילו הוא עבריין אשר עשה מעשים נוראיים, בעוד מדובר באיש עסקים מכובד ושומר חוק, וכאשר כל מי שמקליד את שמו באתר הפייסבוק נתקל בקבוצה זו עם השם האגרסיבי והמשפיל שנתנה לה הנתבעת.
בתביעה נאמר כי הנתבעת הייתה אחד מהגורמים המשפיעים להפצת המידע השקרי שאף פורסם בכל אתרי העיתונות והתקשורת, ואף ב"פריים טיים" של החדשות בערוצים 2 ו-10, תוכניות בוקר ותוכניות רדיו וכיוצא בזה, וכי לנוכח הלחץ הציבורי הפסיק משרד הבריאות את הפסקת הארוחות על-ידי התובע לצהרונים למשך מספר ימים.
לדברי גור, גרסון הודתה בטעותה וטענה כי נגררה לעשות זאת בהשפעה של הורים מהגן, ואולם היא לא התנצלה על הפרסום השקרי והפוגע למרות דרישה מפורשת לעשות כן ואף לא הסירה את הקבוצה שפתחה בפייסבוק, ובא-כוחה אף דרש "להפסיק להטריד את מרשתי ולהלך עליה אימים בתביעות סרק".
בכתב התביעה מצוין כי בדיקה של מנות המזון לגביהן נטען כי הכילו תולעים שנערכה במשרד הבריאות העלתה כי לא היו דברים מעולם.

ת.א. 36391-04-14
תאריך:  07/05/2014   |   עודכן:  07/05/2014
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
 
תגיות מי ומי בפרשה
 תחת השפעה / Under Effect
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
"האוכל לילדי הגן לא הכיל תולעים"
תגובות  [ 0 ] מוצגות  [ 0 ]  כתוב תגובה 
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
יצחק דנון
חברה שנתבעה על-ידי עובד ניקיון שהועסק על ידה מבקשת מבית הדין הארצי לעבודה לבטל החלטה של בית דין אזורי לנהל הליך של קדם-משפט בתביעה שהוגשה בשמו של אדם שהלך לעולמו עוד בטרם הגשת התביעה
איתמר לוין
סיני ליבל ביקש לדון בפעם השלישית בטענותיו נגד היועצת המשפטית לשעבר של משרד התקשורת    נאור דחתה את הבקשה על הסף וחייבה אותו בתשלום הוצאות לטובת אוצר המדינה
יצחק דנון
לקוח של בית ההשקעות גולד ניהול פיננסי תובע מהחברה לפצות אותו בגין הפסדיו כתוצאה מניהול תיק ההשקעות שלו    "נוהלו ללא כל היגיון כלכלי אך ורק לצורך הפקת עמלות מסחר"
איתמר לוין
בג"ץ הורה להעניק לקצין דרגת רב-כלאי אישית, לאחר שבמשך שנים ארוכות לא זכה לקידום בשל מוגבלותו מבחינת היקף המשרה    מלצר: הרושם הוא שהשב"ס החליט לא לעשות דבר כדי לקדם אותו
איתמר לוין
קובע בהרחבה מהן חובותיו של מעסיק הנגזרות מחוק שוויון זכויות לבעלי מוגבלויות, כולל תשלום שכר גבוה ביחס לתפוקה    מעסיק יידרש להוכיח שהמוגבל לא יכול לבצע דרישה מהותית
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il