X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות
אורן דולפין התמנה למנהל אמנותי של מרכז הפרינג' בצוותא תל אביב
▪  ▪  ▪
אורן דולפין [צילום: גיא פרנקו]

אורן דולפין, מי שיזם את פסטיבל "צו קריאה" ומנהל אותו 9 שנים, התמנה למנהל מרכז הפרינג' בצוותא על-ידי יוסי כהן, מנכ"ל צוותא.
מינויו של אורן הוא חלק ממהלך כולל שמנכ"ל צוותא, יוסי כהן, מוליך כדי להזרים דם חדש ויצירתי אל עורקי היצירה הבימתית בצוותא.
אורן התמנה במקומו של חיים וידר, ששימש בתפקיד זה במשך 9 שנים וממשיך את עבודתו בצוותא כמנהל הפקות.
אורן דולפין: "המינוי מאוד מרגש אותי. כמי שכבר לפני הרבה שנים יצר וביים הפקות שרצו בפרינג', אני מכיר היטב את כל התהליך. מרכז הפרינג' בצוותא יהיה הבית מספר אחד ליצירה ישראלית מקורית, תוך מתן דגש תקציבי לעניין. צוותא תחפש לארח את ההפקות היצירתיות, השונות, שקוראות תיגר על עולם התיאטרון בניסיון אמיתי לתת אלטרנטיבה הן לתיאטרון הרפרטוארי הישראלי והן למדיומים אחרים שסובלים מדילול בתוכן שלהן כמו הטלוויזיה. יש הרבה כישרון ויצירה בארץ וצוותא תחזור להיות הבית הראשון לכל העשייה הזו".
שחקן משמעותי
מרכז הפרינג' בצוותא בניהולו של אורן דולפין ימשיך להיות בית אמיתי ליצירה ישראלית מקורית ויעמוד במרכז העשייה של צוותא. השאיפה של צוותא היא לחזק את הפרינג' כך שיהפוך לשחקן הכי משמעותי ביצירה התיאטרונית הישראלית.
אורן דולפין, איש תיאטרון, סיים לימודי משחק בסטודיו של יורם לוינשטיין, בעלים של בר בתל אביב, השתתף בפרויקטים תיאטרוניים רבים, במיוחד בתחום הפרינג', ביניהם: בימוי לפסטיבל לתיאטרון קצר בשנת 2011. במסגרת פסטיבל ישראל הפיק וניהל אמנותית את "רומיאו ויוליה" גרסת המועדונים, כן ביים: בשנת 2002-2005 "רעולים" - של אילן חצור. ההצגה עלתה בצוותא. 2004 - "המופע של זוכוביצקי" מאת יובל ברגר. בכורה בשבוע תיאטרון מקורי בתיאטרון הסימטה דצמבר 2004. הציג בצוותא ממאי 2005 כהפקה של צוותא. ב-2005 "אוזו ומוזו מכפר קאקארוזו" עם אברי גלעד, גיל צרנוביץ וחאוולה דיבסי. במסגרת פסטיבל של שלום בצוותא. ב-2005 "כשאיינשטיין פגש את פיקאסו" ("Picasso at the lapin agile") בצוותא, ב-2005 "שלושה בחצי דירה" - מופע בידור מסחרי בהשתתפות סמי הורי, אן קונופני ויובל ברגר, ב-2006 "בעל זבוב" - בימוי שנה ב' סטודיו של יורם לווינשטיין, ב-2007 "פאות קדושות" - מופע מוסיקלי תיאטראלי דראגיסטי. ב-2007-2008 "לה ביזאר" - מופע קברט מודרני שבועי. ב-2009 "הדוג השואו" - מופע בידור קרקסי במועדון "החתול והכלב". ב-2009 "יוסי וידר עושה שכונה" - מופע בידור של הקומיקאי והחקיין יוסי וידר.

תאריך:  07/05/2014   |   עודכן:  07/05/2014
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
איתמר לוין
השופטת יעל וילנר נדרשה לסוגיית חישוב פיצויים על הולדתו של ילד חולה אנוש, במקרי ביניים שאינם מכוסים על-ידי הלכת המר שביטלה את עילת "חיים בעוולה"
עופר וולפסון
2013 הייתה שנה קשה עבור החברות הממשלתיות, עם הפסד כולל של 809 מיליון שקל    המפסידות הגדולות: חברת החשמל, תעש ורכבת ישראל    עלות העסקת עובד חברה ממשלתית: 311 אלף שקל בממוצע - יותר מכפול מאשר בשוק הפרטי
אביתר בן-צדף
כנראה, תגובה למשבר באוקראינה    לדברי גנרל הרברט ג'יי קארלייל, לפעילות הרוסית יש גם ממד הפגנתי, שכולל תגבור של הפעילות הימית הרוסית באזור
אביתר בן-צדף
מעריכים כי מינויו נובע מהמשבר באוקראינה
יצחק דנון
בית המשפט מתבקש לאשר תביעה ייצוגית כנגד חבר קבלנית ובעליה בטענה להפרת חוק התקשורת על-ידי שיווק פרויקט בניה במורדות הכרמל בחיפה באמצעות משלוח הודעות SMS לתושבים בעיר והודעות לתיבות האימייל
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il