X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות / מבזקים
היועץ המשפטי הודיע ליו"ר הוועד, כי אין מקום להמשך הקפאת הפיטורים של העוזרים שעובדים למעלה מארבע שנים המשמעות: פיטורי 250 איש - ולא עשרות בודדות כטענת ההנהלה
▪  ▪  ▪
לייזר. "ספק אם קיימת הצדקה"

דוא"ל ששלח היועץ המשפטי של הנהלת בתי המשפט, עו"ד ברק לייזר, מעלה שמספר העוזרים המשפטיים שיפוטרו הוא אכן 250 - כפי שטענו העוזרים - ולא כמה עשרות כפי שאומרת הנהלת בתי המשפט. ההתכתבות הגיעה לידי News1. בסך-הכל מועסקים 700 עוזרים משפטיים.
ב-7 באפריל שלחה יו"ר ועד העוזרים, עו"ד שרית טוביס, דוא"ל ללייזר; למנהל בתי המשפט, מיכאל שפיצר; לנשיא בית המשפט העליון, אשר גרוניס; ולגורמים נוספים המעורבים במו"מ. נאמר בו:
"אחוז נכבד של עוזרים משפטיים יישב השנה לשולחן ליל הסדר כשעתידו לוט בערפל, אף בטווח קצר מועד - כחודש לאחר הפסח.
לצערנו לא מצאתם לנכון עדיין לקבל החלטה בדבר המשך הקפאת הפיטורים. הדבר מצטבר לכלל הזכויות הנשללות מאתנו וליתר הדברים שלאחרונה פנינו אליכם בפנייה ישירה לקבלת מענה.
"...תמהני מדוע הנהלת בתי המשפט שהחוק והצדק חרותים על דגלה, אינה פועלת בכל העניינים האמורים, ובראש ובראשונה בצורך המובהק של כל אדם כחלק מהזכות לחרות ולכבוד, לשבת לשולחן החג כשידוע לו שפרנסתו ופרנסת בני משפחתו אינה תלויה על בלימה, והוא יכול לחוש עצמו באמת ובתמים בן-חורין".
לייזר ענה ב-27 באפריל: "ראשית אבקש להתנצל על השיהוי במתן התשובה, אשר נובע מכך שמצאנו לנכון שלא לעסוק בסוגיה זו ערב חג הפסח. עתה מששבנו לעבודה, להלן תשובתנו:
"לעניין הארכת תוקפם של חוזי ההעסקה, אבקש לעדכן כי בימים הקרובים תתקבל החלטה בנוגע לתוקפם של חוזי העסקה של העוזרים המשפטיים שהשלימו זה מכבר את תקופת הקדנציה. יוער, כי בשעתו התקבלה החלטה להאריך ההתקשרות עם העוזרים המשפטיים שהשלימו את תקופת הקדנציה, חרף ההוראה בהסכם הקוצבת את תקופת הכהונה, נוכח המו״מ שהתנהל בין הצדדים. היום לא ממש מתנהל מו״מ ולמצער הוא מתנהל בעצלתיים ולפיכך ספק אם קיימת הצדקה עניינית שלא לפעול על-פי ההסכמים עליהם חתומים עורכי הדין. לגבי יתר הנושאים הנזכרים בפנייתך, תישלח התייחסות בנפרד".
מתשובתו של לייזר משתמע, כי הכוונה היא לפטר את כל העוזרים המשפטיים שהשלימו ארבע שנות כהונה, ואשר העסקתם הוארכה בשל המו"מ בין הצדדים. מספרם של אלו עומד על 250, ולא עשרות בודדות כפי שניתן היה להבין מעמדת הנהלת בתי המשפט, המדברת על פיטורי מספר כזה של עובדים בחודש הקרוב. הדבר מחזק את ההנחה, כי הנתונים עליהם מדברת ההנהלה הם רק הסבב הראשון של הפיטורים המתוכננים.

תאריך:  08/05/2014   |   עודכן:  08/05/2014
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
צפויים פיטורי 250 עוזרים משפטיים
תגובות  [ 0 ] מוצגות  [ 0 ]  כתוב תגובה 
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
עידן יוסף
כך טוען יו"ר הוועדה לבחינת השידור הציבורי    לנדס בכינוס בנתניה: עד מיליון שקל פיצויים לעובד טוב שיפוטר    אומבודסמן הרשות: אימוץ כל ההמלצות יחליש את הרשות
אפרת פרץ
אלשטיין ובן משה החלו בסבב מינויים לתפקידי דירקטורים באי.די.בי, ומינו קרובי משפחה    באירוע הקלוזינג שנערך הערב אמר מוטי בן-משה כי "אנחנו מוציאים היום את החברה לדרך חדשה"
יצחק דנון
אורחת במסעדה תובעת לפצות אותה בגין נזקי גוף שנגרמו לה בעת שרמקול במשקל כבד "נחת" על ראשה במהלך ריקוד ברחבת הריקודים של המסעדה בה התארחה.
עופר וולפסון
אגף שוק ההון באוצר פרסם טיוטה המאפשרת למשוך כספים מחשבונות קופות גמל בעלי יתרה נמוכה של עמיתים שנפטרו, ללא צורך בצו ירושה או צו קיום צוואה
עידן יוסף
מפכ"ל המשטרה אל רב המקומות הקדושים: "הורתי להימנע ככל שניתן מחילול שבת בהילולת הרשב"י במירון"
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il