X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות / מבזקים
החברה העוסקת בתחום ההפקה העסקית טוענת כי אין תוקף להודעת ביטול ההסכמים עמה להפעלת מועדון צרכנות תרבות ופנאי עבור חברי לשכות עורכי הדין ורואי החשבון
▪  ▪  ▪

חברת ארנון-פז (1985) פנתה (יום ה', 8.5.14) לבית המשפט המחוזי בתל אביב בעתירה להצהיר כי הודעת הביטול שנשלחה אליה על-ידי לשכות עורכי הדין ורואי החשבון לפיה החל מחודש יוני יבוטל ההסכם שנחתם בין הצדדים להקמה והפעלה של מועדון הצרכנות, התרבות, והפנאי עבור חברי לשכות עורכי הדין ורואי החשבון בטלה, ועל כן הן מחויבות בביצוע ההסכם עמה.
לדברי ארנון-פז (1985), חברה העוסקת בתחום ההפקה העסקית, על-אף קיומם של הסכמים מחייבים בין הצדדים ועל אף שהיא קיימה את הוראות ההסכמים ללא כחל וסרק תוך שהיא עומדת בכל היעדים שהוגדרו בהסכם ואף למעלה מכך, נתקבלה אצלה הודעת ביטול לאקונית ונעדרת כל פירוט של ההסכמים בין הצדדים.
בהודעת הביטול נאמר בעתירה הועלו טענות מופרכות ומוכחשות כאילו ארנון-פז לא עמדה ביעדים הקבועים בהסכם, והפרה את ההסכמים בהפרות יסודיות שלא תוקנו ומשכך קמה למשיבות הזכות לביטול ההסכמים. כל זאת לדברי ארנון-פז בחוסר תום לב ומתוך מניעים אישיים פסולים.
בעתירה, שהוגשה באמצעות משרד עורכי הדין קסוטו-נוף ושות', נאמר כי למשיבות לא אצה הדרך לביטול ההסכמים, ותוך שהן מותירות את חרב הביטול מרחפת מעל לראשה של העותרת הן "הציעו" לה לבוא עמן בדברים על-מנת כהגדרתן למצוא "דרך יעילה להפעלת המועדון לרווחת החברים באופן ההולם את מטרות המועדון ובכלל זה לדון בשינויים הנדרשים בהסכם לצורך כך".
לדברי העותרת, המשיבות ראו במועד הארכת ההסכמים כמועד למקצה שיפורים בהוראות ההסכם, מועד שבמסגרתו יוכלו לאיים עליה בביטול חד-צדדי של ההסכם ללא כל בסיס עובדתי ומשפטי, ובתוך כך לסחוט אותה ולאלץ אותה לוויתורים והטבות להן המשיבות לא זכאיות.
אלא שכדרכה של "סחטנות" היא אינה מוצאת שובע, ועל אף שהעותרת התרצתה והייתה נכונה לפנים משורת הדין לנהל משא-ומתן עם המשיבות לשינוי תנאי ההסכם והגדלת התגמול לו יזכו, תאבונן גדל וגדל והן רצו עוד ועוד.
רק בדיעבד ותוך כדי ניהול המשא-ומתן התברר לעותרת כי הלכה למעשה לא רק גרגרנות הדריכה את המשיבות כי אם גם מניעים אישיים של מי שמנהל את המשא-ומתן מטעמן, ראש לשכת עורכי הדין דורון ברזילי ונשיא לשכת רואי החשבון דודי גולדברג אשר עשו כל שאל ידם להביא לביטול ההסכם עם ארנון-פז, וכל זאת ככל הנראה רק משום שרעיון מועדון הצרכנות היה תולדה ויוזמה של קודמיהם בתפקיד.
כך או כך יהיו המניעים אשר יהיו, אין ולא יכול להיות חולק כי למשיבות אין ולא הייתה כל עילה לביטול ההסכם ואף אם הייתה עילה שבדין זאת לא מומשה כדין. משכך נטען בעתירה הודעת הביטול שנשלחה חסרת תוקף ומהווה לכשעצמה הפרה יסודית של ההסכם על כל המשתמע מכך.

ה.פ. 8069-05-14
תאריך:  08/05/2014   |   עודכן:  08/05/2014
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
 
תגיות מי ומי בפרשה
 דורון ברזילי
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
"ההסכם עם לשכות עוה"ד ורואי החשבון תקף"
תגובות  [ 0 ] מוצגות  [ 0 ]  כתוב תגובה 
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
אלעזר לוין
שר השיכון עוקץ את שר האוצר לפיד, שתוכנית הדיור להשכרה שלו "תקועה"    ינחה את החברות בפיקוח משרדו למכור ליזמים בניינים ישנים, להריסתם ולבניה חדשה    תמורת המכירות תועבר למשרד השיכון, לבניית דירות להשכרה    יש קשיים
עופר וולפסון
יאיר פינס בן ה-34 ימונה לסגן הממונה באוצר על התקציבים בתחומים החברתיים, תחת אמיר לוי
עידן יוסף
בעיצומו של יום העצמאות שודרה ברדיו קול ברמה תוכנית נגד הציונות ונגד יום הזיכרון    התוכנית שודרה בחסות בזק אך בניגוד להסכמתה    בזק: נשקול את המשך הפרסום בתחנה
יצחק דנון
הפסיכיאטר הידוע ד"ר אילן רבינוביץ נתבע לפצות מטופל הטוען כי טיפול תרופתי בבעיית השמנה גרם להתקף גלאוקמה חמור ולבעיות ראיה
איתמר לוין
השופטת פלפל קבעה שאין מקום להפלות בין ילדים אלו לבין 144 אחרים מאותה קבוצה, אשר המדינה הסכימה להשאיר בידיהם 25,000 שקל שכבר קיבלו
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il