X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות / מבזקים
אפריקה ישראל תובעת לפצות אותה בגין נזקיה כתוצאה מהשקעותיה בארבעה בתי מלון בבוקרשט ברומניה שנגרמו לה בעטיים של שותפיה הנתבעים
▪  ▪  ▪
[צילום: איתמר לוין]

חברת מלונות אפריקה ישראל העוסקת באחזקת וניהול בתי מלון הגישה לבית המשפט המחוזי בתל אביב תביעה בסך 33 מיליון שקלים (לצרכי אגרה) כנגד טוניה הלפרין מבת ים, אהוד אלמוג מת"א ואסף רזין מהרצליה.
זאת בטענה להתנהגות חסרת תום לב והגינות בנוגע לרכישת אחזקות בחברות שבשליטתן שתכליתן להחזיק ולנהל 4 מלונות במרכז בוקרשט ברומניה.
בתביעה שהוגשה באמצעות עוה"ד עמית פינס והילה גולדפלד נטען כי הנתבעים המחלקים את זמנם בין ישראל לרומניה הפרו כל נורמה בסיסית של תום לב והגינות הן בשלב ביצוע העסקה והן לאחר מכן, כאשר הפרו את התחייבויותיהם כלפי התובעת בכל הקשר לניהול המלונות האמורים, וביצעו שורה של עסקות בעלי עניין בחברות שהינן הבעלים של 4 המלונות ברומניה הנעדרות כל היגיון כלכלי פרט לתכלית של העשרת כיסיהם הפרטיים.
לטענת התובעת הנתבעים הכשילו במכוון כל ניסיון שלה להוביל מהלך ארגון מחדש הכולל מיחזור חוב מול הבנק שמימן את החברות בעלות המלונות, יצרו שבר במערכת היחסים מול הבנק, וסימנו את נתיב ההתרסקות של החברות, בתרומתם המכרעת לכך שהבנק החליט לפתוח בהליכי כינוס נכסים למימוש נכסי החברות ששויים עשרות מיליוני שקלים.
התובעת מאשימה את הנתבעים באחריות לקריסת החברות המחזיקות במלונות האמורים ולכניסתן להליכי פשיטת רגל באופן שהוריד את כל השקעותיה של אפריקה ישראל לטמיון.
בתביעה נאמר כי אפריקה ישראל ביקשה להרחיב את פעילותה המלונאית וניהלה משא-ומתן עם הנתבעים לרכישת חלק מהזכויות בארבעת בתי המלון ברומניה. לדבריה הנתבעים הציגו בפניה נתונים "ורודים" במיוחד לגבי היכולת של המלונות להפיק רווחים לבעליהם וכן הערכות שווי לפיהן ערך המלונות הינו גבוה מאוד.
עוד נטען כי עסקת הרכישה השולמה בנובמבר 2007 ולאחריה היה מוטל על הנתבעים לפרוע את השטר ולהראות כי אכן המלונות ממלאים בפועל את התוכניות העסקיות שהוצגו לקבוצת מלונות אפריקה שעה שזו שוכנעה לבצע את העסקה ונכנסה לשותפות עמם.
ואולם לקבוצת מלונות אפריקה התברר בדיעבד כי במקום לעסוק בניהול החברות תוך שותפות אמת עמה עסקו הנתבעים ב"העברת עושר" לכיסיהם מתוך כיסיהן של החברות, בכריתת וביצוע עסקות בעל עניין, בהתנהלות בחוסר שקיפות ותוך הסתרת נתונים בניהול רשלני של המלונות, בניסיונות בלתי פוסקים לנטרל כל אמצעי בקרה פיננסי מצידה של מלונות אפריקה ולדחיקת רגלה מכל אמצעי שליטה במלונות.
לדברי מלונות אפריקה הנתבעים עשו יד אחת נגדם ולא רק שלקחו את כספה במסגרת עסקת הרכישה אלא שהיה בכוונתם לנשל אותה אף מזכויות ניהול ופיקוח בסיסיות המגיעות לה. מלונות אפריקה ישראל מאשימה את הנתבעים באחריות לקריסת הפעילות המלונאית של החברות המשותפות, לחבלה בניסיונותיה לביצוע מימון מחודש שיאפשר את המשך קיום הפעילות המלונאית ולהפקעת המלונות מידי הצדדים.
בנוסף לסעד הכספי מתבקש בית המשפט להצהיר על ביטול הסכם המסגרת בין הצדדים.

ת.א.39612-04-14
תאריך:  10/05/2014   |   עודכן:  11/05/2014
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
אפריקה ישראל תובעת שותפיה למלונות ברומניה
תגובות  [ 0 ] מוצגות  [ 0 ]  כתוב תגובה 
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
איציק וולף
נאט"ו פרסם סדרת צילומי לווין שנעשו בימים האחרונים ואשר מוכיחים כי צבא רוסיה לא הסיג את כוחותיו מגבול אוקראינה כפי שטען הנשיא הרוסי    ניתן לראות כוחות שיריון וחיל אוויר בבסיסים סמוכים לגבול האוקראיני    הבדלנים במזרח אוקראינה יקיימו מחר משאל עם
עידן יוסף
העיירה נתיבות נוסדה בידי עולים מארצות המג'רב
עמירם ברקת
צ'רלס אלינס, מומחה קפריסאי בלתי תלוי אמר את הדברים לסוכנות הידיעות "אינטרפאקס"    ג'ינה כהן מומחית אנרגיה מישראל העריכה כי קבוצת דלק תזכה במכרז שפרסמה לאחרונה קפריסין לרכישת גז טבעי עבור תחנות הכוח שפועלות באי
רן דגוני
בכנס של מכון וושינגטון הכריז ברק: ארה"ב יכולה להשמיד את מתקני הגרעין באירן "בתוך פחות מלילה אחד"    ברק: קיצונים בשני הצדדים, ישראל והפלשתינים, יביאו למצב של מדינה אחת לשני עמים שבה יהיה רוב לעם המוסלמי
רן דגוני
ד"ר כמאל לאבוואני, רופא שהיה כלוא במשך 11 שנה בבתי-כלא של המשטר הסורי בגלל פעילותו נגד המשטר: "פעם האשמנו את ישראל בכל דבר, אך ישראל שוב אינה האויב שלנו"
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il