X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות / מבזקים
חברת ההזנק מפתח תקוה למתן פתרונות רובוטיים ואוטומטיים לניהול יעיל של תשתית סיבים אופטיים טוענת כי הגיעה למצב בו אינה יכולה להמשיך ולפעול
▪  ▪  ▪
פייברזון נטוורקס [צילום: האתר הרשמי]

חברת פייברזון נטוורקס (FiberZone-Networks) מפתח תקוה פנתה לבית המשפט המחוזי בלוד בבקשה למתן צו לפירוקה. בבקשה נאמר כי מדובר בחברת הזנק (סטארט אפ) המספקת פתרונות רובוטיים ואוטומטיים לניהול יעיל של תשתית סיבים אופטיים.
בבקשה מצוין כי משפחת מוצרי AFM (ניהול סיבים אוטומטי) של פייברזון נטורקס מוצאת אפיקים חדשים על-ידי החלפת תפעול סיבים ידני במערכת אוטומטית המנוהלת מרחוק, מנהלת טופולוגיית סיבים מקצה לקצה ומספקת יכולות מיתוג ללא עיכוב ברמות מעולות של ביצועים אופטיים. עוד מצוין בבקשה כל לקוחות החברה הן חברות גדולות בענף ההייטק והמחשבים כולן חברות בינלאומיות הממוקמות מחוץ לישראל.
בפנייה לבית המשפט, באמצעות עו"ד יצחק אבירם, נאמר כי החברה פעילה מזה כ-10 שנים ובמהלך 6 השנים האחרונות עסקה בפיתוח של המוצר. לאחר שהושקעו בחברה מעל 50 מיליון דולר, חלקם דרך החברה האם האמריקנית, וחלקם על-ידי משקיעים שונים עליהם נמנים קרנות השקעה זרות וכן קרן "הזנק" של המדען הראשי במשרד התמ"ס, הגיעה החברה להשלמת המוצר לשם שיווקו.
החל בשנת 2010 החלו מכירות בפועל של מוצרי החברה ושיווקם הצליח באופן יחסי, אך התברר כי עם חלוף השנים יכולת החברה להתחרות בפתרונות הידניים הקיימים מוגבלת מאוד וזאת בשל מחיר המכירה של המוצר בשוק שהינו נמוך מעלות הייצור שלו.
בנסיבות אלו והגם שהחברה מוכרת ממוצריה בשווקים הבינלאומיים אין בפעילות החברה כדי לכסות את התזרים השוטף ומכאן הגיעה החברה לחדלות פירעון.
בבקשה נאמר כי משקיעי החברה היו בתהליך השקעה ואף הוכנה תוכנית עסקית כבסיס להשקעה, אולם לפני מספר שבועות הודיעו במפתיע אותם המשקיעים בחברה האם כי אין ביכולתם להמשיך ולהשקיע בחברה האם ובשל כך להמשיך ולתמוך כלכלית בפעילותה של פייברזון נטוורקס.
בנסיבות אלו נאמר בבקשת הפירוק ברור כעת כי החברה הגיעה למצב בו אין היא יכולה להמשיך ולפעול ואין היא יכולה להתחייב כלפי ספקים לביצוע תשלומים לשם ביצוע מכירות נוספות.
בבקשה מצוין כי נכסי החברה מוערכים בכ-1.5 מיליון דולר וכי החברה חייבת לספקים כ-1.55 מיליון דולר, אינה חייבת כספים לבנקים או למלווים אחרים למעט לקרנות המשקיעות ולחברה האם, בנוסף חייבת החברה לעובדיה כ-500,000 דולר.
בד בבד עם הגשת בקשת הפירוק הגישה החברה לבית המשפט בקשה למנות לה מפרק זמני ולהסמיכו לקבל את השליטה בחשבונות הבנק של החברה ולפעול לשימור נכסיה. לדברי החברה מאחר שלא קיים סיכוי ממשי למכירתה כחברה חיה ופעילה אין היא מבקשת מבית המשפט צו להקפאת הליכים. לדבריה קיים סיכוי כי נכסי הקניין הרוחני יימכרו.

תיק פירוק 15933-05-14
תאריך:  12/05/2014   |   עודכן:  12/05/2014
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
פייברזון נטוורקס מבקשת צו לפירוקה
תגובות  [ 0 ] מוצגות  [ 0 ]  כתוב תגובה 
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
איתמר לוין
אגמון-גונן סירבה לאשר הסדר פשרה לפיו תשלם החברה שבבעלות משפחת דנקנר פיצוי של 3 מיליון שקל בעקבות דיבידנד שחילקה בשנת 2002: דורשת להוסיף ריבית והצמדה, כך שהפיצוי יוכפל
עידן יוסף
היום עלתה לכותרות פרשת יוסל'ה שוחמכר ובן-גוריון חילק את יוצאי מצרים באלף
איתמר לוין
כתב ההגנה שהותר לפרסום מתבסס בין היתר על פסק הדין המשמעתי נגד חגי פלג    News1 טוען עוד: מדובר בדפוס פעולה של אינס להשגת מטרותיה, בין היתר מול סער, שר נוסף וראש עיריית אילת
עופר וולפסון
בעקבות דרישתו של ח"כ מיכאלי משס, אישרה ועדת החוקה צו חדש לאיסור הלבנת הון ומימון טרור, הפוטר את הציינג'ים מחובת רישום פרטי זיהוי ואימות לקוח פנים אל פנים, ומחובת חתימה על הצהרת נהנה בכל פעולה ופעולה, כאשר הלקוח הינו לקוח קבוע    הצו לא יחול על הלוואות כספיות כדוגמת גמחי"ם
איתמר לוין
השופטת וינבאום-וולצקי מציעה להקליט את הדיונים    חברי ועדה רפואית השתמשו במילים מיותרות כלפי נכה וציטטו את טענותיו בצורה מעוותת, תוך יצירת רושם שמצבו טוב מכפי שהוא
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il