X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות / מבזקים
לרשות השידור הוצעו כרטיסים מוזלים למונדיאל עבור עובדיה, ואולם פרט לגורמים בכירים הקשורים בסיקור משחקי הגביע העולמי - הדבר לא הועבר לידיעת כלל העובדים החשד: העובד קנה את הכרטיסים במטרה לספסר בהם
▪  ▪  ▪
"עשבים שוטים" [צילום: יח"צ]

ועדת הביקורת של רשות השידור הורתה ליו"ר הרשות אמיר גילת להגיש תלונה במשטרה נגד עובד ברשות השידור שרכש 120 כרטיסים למונדיאל שהוצעו במחירים מוזלים לעובדי הרשות באמצעות חברה בריטית. בסך-הכול נרכשו הכרטיסים ב-130 אלף שקל.
לרשות השידור הוצעו, בתוקף חברותה באיגוד השידור האירופי (EBU), כרטיסים מוזלים למונדיאל עבור עובדיה, ואולם פרט לגורמים בכירים הקשורים בסיקור משחקי הגביע העולמי, הדבר לא הועבר לידיעת כלל העובדים.
בעקבות ביקורת שביצעה מבקרת הפנים של רשות השידור, איתנה גרגור, נערך בירור עם העובד, שטען כי רכש את הכרטיסים בעבור חבריו. ועדת הביקורת שהתכנסה לדון בנושא החליטה ליידע בעניין את איגוד השידור האירופי. לפי החשד, העובד קנה את הכרטיסים מתוך מטרה לספסר בהם.
"ועדת הביקורת רואה במנכ"ל ובכפופים לו אחראים בלעדיים ורואה בזה פגיעה חמורה ברשות השידור עובדיה ותדמיתה", נאמר בהחלטת הוועדה. "זו התנהגות בלתי ראויה מעבר להליכים הפליליים לכאורה, והוועדה תפנה בנושא לנציבות שירות המדינה לשם נקיטת הליכים משפטיים". גרגור התבקשה על-ידי גילת להגיש תלונה במשטרה.
יו"ר רשות השידור, אמיר גילת, ויו"ר ועדת הביקורת, יוסי דרמר, מסרו בתגובה כי "אין בפרשה זו כדי להטיל דופי בעובדי הרשות המסורים והמקצועיים, ואין ספק כי לכאורה מדובר במקרה זה בעשבים שוטים שהמוסדות ימשיכו לפקח עליהם כפי שעשו עד היום - בין אם מדובר בשדרות הניהוליות ובין אם מדובר בעובדים מהשורה".
מרשות השידור נמסר בתגובה: "מנכ"ל הרשות רואה בחומרה את עיקרי הדוח, הוא ימתין לסוף הברור ויפעל בכל האמצעים העומדים לרשותו למיצוי הדין. כמו-כן, מנכ"ל הרשות קורא ליו"ר להפסיק ולחפש במות בכל הזדמנות ולנסות להציג את המנכ"ל כאחראי אישי לכל מחדל ברשות.
"במצוקתו, מאבד היו"ר את עשתונותיו עד כדי הטלת האשמות בעובדים ללא הבחנה, תוך טעות מהותית בתיאור תפקידם. העובד שלגביו מיוחסות ההאשמות איננו ראש המשלחת אלא המפיק.
"המנכ"ל מצר על כך שהתנהגות והתנהלות כזו, אשר מצטרפת לרבות דומות ואחרות בשנה האחרונה, הביאה על הרשות את הקיפאון הנוכחי. חבל שהיו"ר ייזכר בצורה זו. כמיהתו לפרסום ובולטות, תוך אובססיביות שאינה מידתית, עוברת כל גבול, ללא כל הבחנה ותוך פגיעה חמורה ברשות השידור, בעובדיה ובחוק".

פורסם במקור: אתר "גלובס"
תאריך:  12/05/2014   |   עודכן:  12/05/2014
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
 
תגיות מי ומי בפרשה
 רשות השידור
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
עובד רשות השידור רכש כרטיסים ב-130 אלף שקל
תגובות  [ 2 ] מוצגות  [ 2 ]  כתוב תגובה 
1
רשות השידור
אזרח עשוק  |  12/05/14 16:46
2
לא הבנתי מי זה עובדיה?
יהודהיוסף  |  13/05/14 06:47
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
עידן יוסף
בכמה מאוטובוסי החברה נתלתה מדבקה האוסרת להעלות מזון ושתייה    ההנחיה נסמכת על תקנה שאינה קיימת בתקנות התעבורה    דן: מדובר בחריג, כל המדבקות יוסרו
עופר וולפסון
החוזה, בהיקף של 800 אלף דולר, מיועד להטמעת מערכת טלוויזיה במעגל סגור לאבטחת רובע איזלינגטון בלונדון    ד"ר צבי מרום: "המערכת תסייע להוריד את רמת הפשיעה והאלימות בעיר"
יפעת גדות
בכנס החורף אישרה הכנסת את הצעת החוק של ח"כ כץ לפיה יצרן מלט יארוז אותו גם בשקים שמשקלם אינו עולה על 25 ק"ג
עופר וולפסון
רשות המיסים מציגה גידול של 4.2% בגבית המיסים בחודש שעבר לעומת אפריל אשתקד    התאוששות מרשימה בגבייה מניירות ערך - גידול של 225%    גירעון הממשלה מתחילת השנה - מיליארד שקל בלבד
איתמר לוין
ביהמ"ש המחוזי דחה ערעורים על שלוש הוראות לפינוי פולשים מקרקעות של המדינה    המשטרה מתכוונת לגייס 1,000 שוטרים כדי לאבטח את הפינוי מאחת החלקות שנתפסו שלא כדין
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il