X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות / מבזקים
שתי נשים שנותחו בניתוחים פלסטיים תובעים ממנתחיהם לפצות אותם בגין נזקיהם הנובעים מהניתוחים הכושלים שבוצעו בגופן
▪  ▪  ▪
[צילום אילוסטרציה: יח"צ]

תביעות נזקי גוף הוגשו (יום ד', 14.5.14) לבית משפט השלום בתל אביב כנגד פרופסור אייל גור מתל אביב רופא מומחה לכירורגיה פלסטית ואסתטית וכנגד פרופסור אייל וינקלר מומחה בכירורגיה פלסטית וניתוחים קוסמטיים.
בתביעה נגד פרופסור וינקלר טוענת התובעת תושבת בני ברק בת 75 שעיסוקה באופנה ואשר לדבריה מראה פניה והופעתה הנאה הינם כרטיס הביקור שלה, כי וינקלר הבטיח לה 100% הצלחה בניתוח האסתטי להרמת העפעפיים והסביר לה כי מדובר בניתוח קל ללא סיכון או סיבוך ואשר ישפר משמעותית את מראה פניה וכי לאחר שבוע-שבועיים תוכל לחזור לעבודתה. לדבריה, הוא אמר לה כי "בכל הניתוחים הללו הצלחתי בגדול", "עשיתי הרבה ניתוחים כאלו... לא הייתה לי מעולם פשלה".
הניתוח בוצע בפברואר 2009 במרפאת "קלאס קליניק" במרכז לרפואה אסתטית במרכז הרפואי שיבא בתל השומר. לדברי התובעת הניתוח הכושל הותיר אותה עם פגיעה משמעותית וקשה בעיניה שהצריכה ומצריכה עדיין ניתוחים נוספים וגורמת סבל רב הגובל בנכות, נזקים נפשיים קשים ופגיעה משמעותית בתפקוד המקצועי והכללי.
לטענת התובעת באמצעות עו"ד אילנה זינגל פרופסור וינקלר הוא זה שהמליץ לה על סוג הניתוח והוא שביצע את הניתוח מבלי שנתן לה הסברים על הסיכונים הקיימים והאפשרויות האחרות הקיימות.
התובעת מבקשת מבית המשפט לפסוק לה פיצויים עד לגבול סמכותו שהינה עד לסך של 2.5 מיליון שקלים וזאת בגין נזקיה שעיקרם כאב וסבל, אובדן הנאות החיים והסיכויים לזוגיות.
בתביעה נגד פרופסור אייל גור שהינו מנהל המחלקה לכירורגיה פלסטית באיכילוב ויו"ר האיגוד הישראלי לכירורגיה פלסטית ואסתטית טוענת התובעת תושבת אילת גרושה אם לארבעה ילדים כי במאי 2007 נותחה על-ידי הנתבע בניתוח הרמת שדיים.
לדברי התובעת בעקבות הניתוח הכושל שעלותו הסתכמה ב-23,000 שקלים נגרמו לה נזקים גופניים ומצבה הגופני הוביל להתדרדרות קשה במצבה הנפשי והיא מצאה עצמה מתביישת בגופה ונמנעת מלהיחשף וליצור קשרים בין אישיים ומצבה התדרדר עד כדי דיכאונות ומחשבות אובדניות.
בתביעה נאמר כי בעבור הניתוח המתקן שילמה התובעת לנתבע סכום נוסף של 3400 שקלים ולאחר מכן נאלצה לעבור ניתוח נוסף לניקוז המוגלה וסגירת הפצעים.
לדברי התובעת כל רצונה היה בשיפור אסתטי לחזותה באמצעות ניתוח שגרתי ובלתי מורכב וכי לצורך כך פנתה לאחד מבכירי הכירורגים הפלסטיים בארץ, ואולם מצאה עצמה נגררת לאורך שנים בדרך ייסורים וסבל אשר אין להם אח ורע.
לטענתה הייתה מאושפזת תקופה כוללת של 21 ימים בארבה אשפוזים שונים, נותחה 3 פעמים בהרדמה כללית ועברה מספר תפירות בהרדמה מקומית.
בתביעה נאמר כי עד לימים אלה נותרו לתובעת צלקות רחבות ומכוערות באזור החזה הרבה מעבר לסביר ולמקובל בניתוח אשר ביקשה לעבור וכמו-כן סובלים שדיה מעיוות, אסימטריה, ודבר לא נותר מפעולת ההרמה. בנוסף החלה סובלת מתסמונת פוסט טראומתית והדברים הגיעו לשיאם בשנת 2011 בניסיון אובדני שלה.

ת.א. 783-05-14
ת.א. 1346-05-14
תאריך:  18/05/2014   |   עודכן:  18/05/2014
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
 
תגיות מי ומי בפרשה
 אילנה זינגל /  "
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
מנתחים פלסטיים נתבעים לפצות לקוחותיהם
תגובות  [ 0 ] מוצגות  [ 0 ]  כתוב תגובה 
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
איתמר לוין
טוען שראש עיריית רמת גן לשעבר לא היה מעורב בפרטי ההלוואה שנטל בלונדון בתיווכו של ארביב    מכחיש את הטענה כאילו דרש שוחד עבור בר בבית ליר אור
איתמר לוין
מציע לקבוע חובה של הליך ליישוב סכסוך בין בני זוג לפני תחילת הליך משפטי    אם יישוב הסכסוך ייכשל, יוכל כל אחד מבני הזוג לכפות התדיינות בפני בית המשפט למשפחה במקום בבית הדין הרבני
איציק וולף
ח"כ עפר שלח, שלא מונה ליו"ר ועדת החוץ והביטחון ושסירב לקבל תפקיד סגן שר טוען כי מעולם לא ביקש להיות סגן שר
איציק וולף
צפו במשחק המלא שבו העפילה מכבי תל אביב ברגע האחרון לגמרי לגמר היורוליג    המאבק המלא מול צסק"א מוסקבה שהסתיים בסל דרמטי בשניות האחרונות
איציק וולף
השר דאונאגצ'אי פינצ'יט נהרג בהתרסקות מטוסו לתוך הג'ונגל    יחד עמו היו על המטוס 18 בכירים נוספים
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il