X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות / מבזקים
התביעה טוענת כי החוקר הפרטי שעסק במקצועו ללא רישיון נהג לזייף עשרות רבות של מסירות משפטיות ברחבי הארץ בתמורה לתשלום ורם לעיוותי דין בהליכים משפטיים
▪  ▪  ▪
עורכי הדין הסתמכו על האישורים

איתן נעם, תושב נופית, חוקר פרטי לשעבר, הואשם (יום ו', 16.5.14) בבית משפט השלום בקריות בזיוף עשרות מסירות משפטיות ברחבי הארץ בתמורה לתשלום.
בכתב האישום נאמר כי הנאשם החזיק ברישיון לעיסוק כחוקר פרטי מאז ינואר 2004 ועד דצמבר 2011 וכי לאחר מועד זה רישיונו לא חודש על-ידי ועדת הרישוי לחוקרים פרטיים.
עוד נאמר כי במועדים הרלוונטיים לכתב האישום היה הנאשם בעליה של "הבלשים - סוכנות למודיעין וחקירות", שמשרדיה בישוב נופית, וכי למרות שהנאשם ידע כי רישיונו לעסוק כחוקר פרטי לא חודש הוא המשיך ועסק כחוקר פרטי וקיים משרד לחקירות פרטיות.
לטענת התביעה, במהלך השנים 2010-2013, במסגרת עבודת משרד החקירות ולפי פניות של עורכי דין, ביצע הנאשם עשרות רבות של מסירות משפטיות ברחבי הארץ בתמורה לתשלום. במהלך התקופה במספר רב של פעמים זייף הנאשם עשרות מסירות בכך שזייף את חתימת מקבל המסירה או מבצע המסירה וזאת בשעה שכלל לא בוצעו על ידו או מטעמו מסירות.
במהלך התקופה, נאמר בכתב האישום, במספר רב של פעמים זייף הנאשם תצהירים על-ידי כך שזייף חתימות של עורכי דין באופן שנחזה כי לכאורה אישרו עורכי הדין כי הנאשם או אחר הופיעו בפניהם ואישרו כי ביצעו את המסירה כדין וזאת בשעה שהמסירות כלל לא בוצעו.
עוד נטען כי הנאשם זייף מסמכים נוספים אשר צורפו למסירות ובחלקם עשה שימוש. בנוסף במספר רב של פעמים מסר הנאשם את המסירות המזויפות והמסמכים המזויפים לעורכי דין ביודעו כי הם מזויפים ויועדו לשמש במסגרת הליכים משפטיים.
עורכי הדין אשר לא ידעו כי מדובר במסירות ובמסמכים מזויפים הסתמכו עליהם והגישו את חלקם כאסמכתאות לבתי משפט ולשכות ההוצאה לפועל במסגרת הליכים משפטיים. במהלך התקופה, נאמר בכתב האישום בתי המשפט פסקו במספר פעמים על יסוד האסמכתאות המזויפות, ונתנו החלטות נגד צד בהליך משפטי אשר בעקבות ההחלטה נגרם לו נזק.
לטענת התביעה, הנאשם זייף חותמות של עורכי דין, אישורי מסירה ותצהירים שנועדו לשמש במסגרת הליכים משפטיים והכל בכוונה להביא לידי עיוותי דין.
באחד המקרים, ובהסתמך על אישורי המסירה והתצהירים המזויפים, הוטל עיקול על חשבון בנק של חייבת בהוצאה לפועל וזו נאלצה לשלם אגרה של 600 שקלים ללשכת ההוצאה לפועל עבור המסירה שכלל לא בוצעה. במקרה אחר נפתחו הליכים משפטיים בהוצאה לפועל ובהמשך אף ניתן פסק דין בהעדר כנגד החייבת והוטל עיקול על רכבה.
עוד נטען כי הנאשם קיבל מעורך דין כ-9,000 שקלים עבור ביצוע מסירות שכלל לא בוצעו על ידו ובשל כך נגרם לעורך הדין נזקים של למעלה מ-100,000 שקלים. במקרה אחר ניתן פסק דין נגד נתבע בתביעה אזרחית בהסתמך על חתימתו שזויפה על-ידי הנאשם על גבי אישור מסירת כתב התביעה לידיו והזמנתו לדין.
סעיפי האישום המיוחסים לנאשם הן: קיום משרד חקירות פרטיות ללא רישיון, התעסקות כחוקר פרטי ללא רישיון, זיוף מסמך בכוונה לקבל באמצעותו דבר בנסיבות מחמירות, שיבוש מהלכי משפט וקבלת דבר במרמה.

ת.פ. 22981-5-14
תאריך:  16/05/2014   |   עודכן:  16/05/2014
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
כתב אישום: זייף אישורי מסירה וגרם לעיוותי דין
תגובות  [ 5 ] מוצגות  [ 5 ]  כתוב תגובה 
1
למרות הנזק הרב העונש יהיה סמלי ל"ת
מערכת המשפט  |  16/05/14 19:02
 
- מערכת משפט רקובה
משפט רקוב  |  16/05/14 20:40
2
למרות הנזק הרב העונש יהיה סמלי ל"ת
מערכת המשפט  |  16/05/14 19:02
3
השופט דוד רוזן לטיפולך
יאקי  |  16/05/14 21:11
4
עורכי הדין לא ידעו?
הרועץ המשפטי  |  16/05/14 21:25
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
יצחק דנון
עו"ד יצחק בוכבזה ראש העיר לשעבר של אור יהודה מבקש מבית המשפט לאסור על העירייה לתפוס חזקה בשטח שבבעלותו לשם לילת שביל בטענה כי הדבר נעשה על-רקע התנכלותו של ראש העיר כלפיו
עופר וולפסון
שלושה שותפים לדירה שרכשו ספה ישנה בעלת גבשושיות בחנות יד שנייה מצאו עשרות אלפי דולרים במזומן שהוסלקו בתוכה והחזירו את הכסף לאלמנה בת 91 שהייתה בעליו
קובי ישעיהו
מספר מנויי הטלוויזיה של הוט ירד לכ-872 אלף בסוף הרבעון לעומת 898 אלף בסוף הרבעון המקביל ב-2013 ומספר מנויי האינטרנט ירד בכ-35 אלף    הוט מובייל הגיעה לכ-848 אלף לקוחות בפעילות הסלולר
שירות גלובס
ראש הממשלה נפגש הבוקר בלשכתו בירושלים עם מזכיר ההגנה האמריקני צ'אק הייגל: "שותפינו הפלשתינים מתקדמים בהסכם עם חמאס, אותו ארה"ב הגדירה בצדק כארגון טרור"
עידן יוסף
בחניון החדש שהקמתו החלה, יהיו למעלה מ-130 מקומות חניה חדשים
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il