X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות / מבזקים
החוזה עם מועדון הצרכנות של עורכי הדין ורואי החשבון יסתיים בסוף החודש מן הלשכות נמסר כי מאז הקמתו של המועדון בשנת 2009, לא עמדה החברה המפעילה בתנאים מהותיים של ההסכם עימה ולא סיפקה לחברים הטבות של ממש
▪  ▪  ▪
ראש לשכת עורכי הדין, עו"ד דורון ברזילי. "לא שיקף את כוחנו הצרכני" [צילום: יח"צ]

לשכת עורכי הדין ולשכת רואי חשבון הודיעו (יום ב', 19.5.14) לציבור עורכי הדין ולציבור רואי החשבון בישראל, על הודעתן לחברה המפעילה את מועדון הצרכנות "ממברס", של שתי הלשכות, על הפסקת ההתקשרות עמה.
הלשכות הסבירו את הודעתן כי מאז הקמתו של המועדון, לא עמדה החברה המפעילה ביעדים המרכזיים שלשמם היא נבחרה לפעול ולא עמדה בתנאים מהותיים של ההסכם עימה.
בשנת 2009 חתמו לשכת עורכי הדין ולשכת רואי חשבון הסכם להקמת מועדון צרכנות בשם ממברס. המועדון המשותף הוקם מתוך צורך והבנה כי ציבור גדול של עורכי דין ורואי חשבון יכול להוות גוף צרכני חזק שיפעל לטובת רווחתם.
לאור אי-ההסכמות בין לשכת רואי חשבון ולשכת עורכי הדין לבין החברה המפעילה, הודיעו הלשכות לחברה המפעילה על הפסקת התקשרות החל מיוני 2014 בהתאם להסכם בין הצדדים.
הציפיות ממועדון צרכנות הן שיהיה מועדון כדאי ואטרקטיבי לציבור עורכי הדין ורואי החשבון, אשר יביא הטבות של ממש לחברים, ושישתווה למועדוני צרכנות נבחרים אחרים שקיימים במדינה.
לאור התנגדותה של החברה המפעילה לסיים את ההתקשרות, הוגשה על ידה עתירה לבית המשפט. שתי הלשכות הגישו את תגובתן לעתירה, ונקבע דיון בנושא ב-22 במאי בית המשפט המחוזי בת"א.
מלשכת עורכי הדין ולשכת רואי חשבון נמסר כי אלה "פועלות במטרה לשמור על זכויות החברים ולפעול לשיפור פעילות מועדון הצרכנות וההטבות לציבור עורכי הדין ורואי החשבון החברים בלשכות. הלשכות יעשו את המיטב כדי לשמור על זכויותיהם של חברי וחברות שתי הלשכות".
ראש לשכת עורכי הדין, עו"ד דורון ברזילי, אמר: "אינני מקבל את התנהלותו של מועדון ממברס אשר אינו משקף את כוחנו הצרכני והאיכותי. אני שמח שלשכת רואי חשבון רואה איתנו עין בעין את הבעיות הקשות העולות מהתנהלותו של ממברס, ומברך על החלטת נשיא לשכת רואי חשבון להיות שותף למהלך. נדאג שציבור החברים יקבל את מועדון הצרכנות המשתלם ביותר".
נשיא לשכת רואי חשבון, רו"ח דודי גולדברג, אמר כי "שתי הלשכות הן הבעלים של מועדון הצרכנות ממברס. החברה המפעילה, שחקה עד דק, את זכויותיהן של הלשכות והחברים בהן. תפקידינו, ראש לשכת עורכי הדין ואנוכי, להגן על האינטרסים של ציבור עורכי הדין ורואי החשבון והלשכות, ולדאוג, בין היתר לרווחתם. לצערי, כל מאמצינו להביא לידי כך שהחברה המפעילה תנהל את המועדון בשקיפות ביעילות ותקיים את תנאי ההסכם, ירדו לטמיון".

תאריך:  19/05/2014   |   עודכן:  19/05/2014
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
 
תגיות מי ומי בפרשה
 דורון ברזילי
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
לשכות עוה"ד ורו"ח מפסיקות החוזה עם ממברס
תגובות  [ 0 ] מוצגות  [ 0 ]  כתוב תגובה 
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
עופר וולפסון
קבוצת דלק מציעה לשלם לבעלי אג"ח את מחירי השוק המלאים בהיקף של כ-161 מיליון שקלים שהינו גבוה מהשווי ההוגן שנקבע בחוק הריכוזיות    מועד פירעונה הסופי של האיגרת עתיד להתבצע ביוני 2016
עידן יוסף
מעל שעתיים המתינו חוגגים במירון עד לאיסוף באוטובוסים    הנוסעים לא צייתו להוראות, התנפלו בהמוניהם בחוסר סבלנות על האוטובוסים ובכך הביאו לתוהו ובוהו שהצריך התערבות מצד המשטרה
טל וולק
דייויד פדרמן, מבעלי מכבי ת"א: "השחקנים של ריאל מדריד, שכל אחד מקבל מיליונים - אתה רואה שזה לא בהכרח נכון"    הספונסרית אלקטרה תשלם לקבוצה 450 אלף דולר עבור הניצחון בגמר הפיינל-פור של היורוליג
איתמר לוין
פסק בוררות קובע עקרונית שהמדינה צדקה בטענות לפיהן החברה לא שילמה תמלוגים במשך שנים רבות    המדינה העריכה שמדובר במיליארד שקל בגין העבר וב-2 מיליארד שקל לעתיד; הבוררים יקבעו את הסכום המדויק
עופר וולפסון
החשב המלווה - חלק מהסכם ההבראה מול המדינה וארגון נשות הדסה    קפלן: "מדובר בתפקיד שאיננו מתאים לבית חולים. אשקול את צעדיי עם מינויו"
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il