X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות / מבזקים
הנער בן ה-18 הוכה למוות מחוץ למועדון בתל אביב בעקבות קטטה בין שתי חבורות שהחלה בויכוח שגלש לאלימות פיזית במהלך מסיבת פורים במועדון
▪  ▪  ▪
הבילוי הסתיים במוות [צילום אילוסטרציה: פלאש 90]

דבקה גברו תושבת לוד אמו של אשגרי גברו (18) שהוכה למוות בפברואר אשתקד מחוץ למועדון RNB בתל אביב הגישה (יום ד', 21.5.14) תביעת נזקי גוף הנגררת להרשעה בפלילים כנגד 7 הצעירים שהורשעו בהריגת בנה.
בתביעה שהוגשה לבית המשפט המחוזי בתל אביב באמצעות עו"ד תמר קלנברג-לוי נאמר כי במועדון התקיימה בליל האירוע מסיבת פורים, ובמהלך הבילוי התגלע ויכוח בין הנתבעים וחבריהם לבין חבורת הנערים מלוד עליה נמנה אשגרי גברו, ויכוח אשר גלש בשלב מסוים לאלימות פיזית.
בהמשך סמוך לשעה 03:30 החלו הנתבעים וחבריהם כשהם מצוידים בבקבוקי זכוכית, מקלות ואבנים לרדוף אחר החבורה מלוד אשר חבריה נסו על נפשם. במהלך מנוסתם של החבורה מלוד מפני הנתבעים התפזרו בני החבורה מלוד כאשר כל אחד מהם נמלט לכיוון אחר במטרה להציל את נפשו.
בשלב מסוים תוך כדי מנוסתו מצא אשגרי גברו את עצמו לבד בפתח חניון "בית ויקטוריה" בתל אביב. אז הסתערו הנתבעים וחבריהם על אשגרי גברו והחלו להפליא בו את מכותיהם הקשות והנמרצות כשהם בועטים ומכים בראשו ובכל חלקי גופו, ובנוסף היכוהו באמצעות בקבוקי זכוכית שהטיחו בראשו, מקלות ואבנים.
בתביעה נאמר כי הנתבעים וחבריהם לא חדלו ממעשיהם גם כאשר היה אשגרי גברו מוטל על הכביש חסר אונים בעודו מנסה לגונן על ראשו באמצעות ידיו, ואף לאחר שראו כי נחלש עד כדי כך שנותר שרוע במקום ללא תנועה. כעבור כשבוע נפטר אשגרי גברו מפצעיו בבית החולים.
הנתבעים הורשעו על-פי הודאתם בהריגה ונשפטו לעונשי מאסר הנעים בין 4.5 שנים ל-10.5 שנים ולתשלום פיצויים בסכום כולל של 242,000 שקלים.
בתביעה נאמר כי מותו של המנוח הותיר חלל עצום בליבם של כל הסובבים אותו (אמו וארבעת אחיו) אשר לא מוצאים דרך להפסיק להתאבל ולהתמודד עם הכאב אשר נגרם להם לא רק בשל מותו אלא בשל הנסיבות אשר הביאו למותו, וכי הידיעה כי מדובר במוות מיותר העצימה את כאבם.
בית המשפט מתבקש לפסוק לתובעת פיצויים בעיקר בגין קיצור תוחלת חייו של בנה המנוח, אובדן יכולת ההשתכרות שלו בשנים האבודות, כאב וסבל של בני המשפחה, ואובדן שירותי בן.

ת.א. 14612-05-14
תאריך:  22/05/2014   |   עודכן:  22/05/2014
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
הבן הוכה למוות והאם תובעת פיצויים
תגובות  [ 0 ] מוצגות  [ 0 ]  כתוב תגובה 
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
איתמר לוין
בית המשפט הורה לעירייה לאכוף את חוק העזר האוסר פתיחת עסקים בשבת, תוך מתיחת ביקורת חריפה ביותר על "מסמך אכיפה" שמשמעותו אי-אכיפה
מיטשל א' לוין
בפרס החל אלכסנדר מוקדון בכיבוש האימפריה הפרסית וההלניזציה החלה
עידן יוסף
משבר המים בגליל ובגולן: ועדת הכספים מינתה ועדת משנה שתדאג לפיצוי החקלאים על הנזקים שנגרמו    ח"כ זבולון כלפה: "מדוע ב-2009, שהמצב בה היה הרבה פחות גרוע, הוחלט לפצות והשנה כשברור שהמצב חריג וחמור לא נותנים דבר?"
אלעזר לוין
דיווח ליועץ המשפטי לממשלה על תקרת מחיר של 600 אלף שקל לדירה לחרדים, מבלי לומר לו שכמעט ואין דירות כאלו    לא פנה לשמאי הממשלתי לקבל נתונים    אשתקד נמכרו רק 200 דירות כאלו    שרת המשפטים: יהיו עוד הרבה דיונים בחוק הזה
איציק וולף
ח"כ יחימוביץ': מכירת תנובה על-ידי אייפקס לקונצרן הסיני ברייט-פוד - מכירת חיסול של המדינה    "מעסקה בשווי מיליארדי שקלים לא נראה אפילו שקל מס"
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il