X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות / מבזקים
בית משפט השלום בירושלים קיבל את בקשת המדינה והורה על העברת התיק נגד מי שהיה מפקד משטרת מחוז ירושלים, המואשם בעבירות מין ומירמה
▪  ▪  ▪
שחם. "שמונה שוטרות" [צילום: פלאש 90]

משפטו של ניצב בדימוס ניסו שחם, המואשם בעבירות מין ומרמה, יתקיים בבית משפט השלום בתל אביב. בית משפט השלום בירושלים קיבל את בקשת המדינה והורה על העברת התיק לתל אביב, שם יידון בפני סגן הנשיאה, בני שגיא. הדיון המקדמי יתקיים ב-28.5.14 ויתנהל בדלתיים סגורות, כמו המשפט כולו. שחם מכחיש את ההאשמות נגדו ודחה הצעה להסדר טיעון.
כתב האישום שהוגש באוקטובר שעבר מתאר כיצד יצר שחם קשרים אינטימיים בעלי אופי מיני שמונה עם שוטרות צעירות, על-פי רוב בדרגות נמוכות, בתפקידים זוטרים ובפער גילאים משמעותי ממנו, שהיו כפופות אליו. שחם קיבל מעת לעת החלטות בענייניהן של אותן שוטרות, תוך שהוא מצוי בניגוד עניינים ותלוי במוצא פיהן לשמירת סוד היחסים.
כתב האישום מפרט עבירות נוספות של מעשה מגונה בשוטרת, הטרדה מינית של שוטרת אחרת תוך ניצול מרות וביצוע מעשה מגונה בשוטרת נוספת תוך ניצול מרות. השוטרות היו בנות 36-20, חלקן נשואות, והמעשים בוצעו לכאורה במשך שנים כאשר שחם מתקדם בסולם הדרגות והתפקידים במשטרה.
על-פי כתב האישום, כללו הקשרים החריגים בין שחם לשוטרות הזוטרות, התקשרויות טלפוניות אינטנסיביות, מפגשים מיניים מזדמנים וקשר אינטימי מתמשך. הקשר התקיים הן במהלך שגרת עבודתם של שחם ושל השוטרות הזוטרות - לעיתים במשרדו של שחם או ברכב או במתקן משטרתי - והן בביתו הפרטי, בבית אימו ובמקומות שונים בארץ.
לדברי המדינה, חלק מהשוטרות הזוטרות הכיר שחם לאחר שבתוקף תפקידיו וסמכויותיו, בעודו משמש כממונה עקיף עליהן, באו בפניו בקשות שונות שלהן - בנוגע לאיוש תפקיד בו חפצו, יציאה ללימודים ומימונם, מעבר ליחידה אחרת במשטרה, החשת מעבר כזה וכדומה. לבקשות אלה - בהן החליט שחם כחלק מתפקידו ובמסגרת סמכויותיו - הייתה משמעות רבה עבור השוטרות הזוטרות. חלקן אף נקלעו למצוקה ונזקקו מאוד לאישור בקשותיהן בידי קצין בכיר, והיה בהליך האישור, לפחות מבחינתן, מרכיב של חוסר ודאות.
לטענת המדינה, כך נוצרה תלות הדדית בין שחם לבין השוטרות: הן היו תלויות בהחלטותיו בנוגע לעתידן המקצועי, והוא היה תלוי בשתיקתן לגבי היחסים ביניהם. בשל ניגוד עניינים זה מיוחסת כאמור לשחם עבירה של מירמה והפרת אמונים.

תאריך:  22/05/2014   |   עודכן:  22/05/2014
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
ניסו שחם יישפט בבית המשפט השלום בת"א
תגובות  [ 3 ] מוצגות  [ 3 ]  כתוב תגובה 
1
אני רק שאלה
אהרון שחר  |  22/05/14 20:23
2
תגובה לאהרןן
ניצו שחם  |  22/05/14 22:05
 
- ואני מתנחלת
נתנאלה  |  13/06/14 09:01
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
יצחק דנון
המשרד להגנת הסביבה מאשים את דור כימיקלים בהזרמת פסולת לים ממקור יבשתי מצינור החוצה את אחד מקווי ניקוז מי הגשם העירוניים בחיפה
יפעת גדות
התיקון שיזמו יחד ח"כ מיכל רוזין והתאחדות הסטודנטים מאפשר לסטודנטיות להיעדר מהלימודים לתקופה של עד שישה שבועות בשל הריון, לידה, טיפולי פוריות וכדומה
אלעזר לוין
הפטור יחול על הדירות שהדיירים הנוכחיים מקבלים ללא תמורה, וכן על הגדלת הדירות בתמ"א 38    המשמעות העיקרית: קיזוז מע"מ לקבלנים    רוב היזמים מגיבים בחיוב, אך היזם המוביל מצלאווי מגיב: "זו כמו כוסות רוח למת"
אלעזר לוין
לפני כחודש הבטיח, שבחודש מאי תחתום הממשלה על חוזה להבאת אלפי פועלי בנין מסין    אמש חשף עמיתו השר גדעון סער את העובדות: משלחת ממשלתית יוצאת בשבוע הבא לסין, בתקוה להגיע להסכם, שיצריך מו"מ ארוך
עופר וולפסון
במחצית השנייה של 2013 קנסה רשות המיסים ב-372 אלף שקל בסך-הכל, את מפרי חובת הדיווח על הכנסת כספים והוצאתם במעברי הגבול
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il