חברת אל-על תפצה ב-32,500 שקל נוסע שהותירה בבולגריה ואילצה לרכוש כרטיס חדש. כך קבעה (13.5.14) שופטת בית משפט השלום בבית שאן, אינעם דחלה-שרקאוי.
הייתם חסניין אמור היה לחזור מסופיה בטיסת אל-על בינואר 2011. לטענתו, הוא עבר בידוק ביטחוני משפיל, בו נאלץ להתפשט, ולאחר מכן אף הוצמדו לו מלווים מטעם אל-על שהלכו איתו אפילו לשירותים. לקראת העלייה למטוס פנה חסניין לחברו ואמר לו: "לעזאזל עם הטיול הזה, לעזאזל עם אל-על ועם כל העולם". לטענתו, בעקבות זאת הגיח קב"ט אל-על, צעק עליו בפומבי והודיע לו שלא יורשה לעלות על הטיסה.
אל-על טענה, כי חסניין קילל את המלווה ואיים על הקב"ט, ובשל כך הוחלט שלא להעלותו על המטוס. לדברי אל-על, התנהגותו של חסניין היוותה סיכון לבטיחת הטיסה והנוסעים ולכן היא הייתה רשאית להשאירו בבולגריה.
דחלה-שרקאוי אומרת, כי אל-על לא הביאה לעדות איש שיאושש את טענותיה בדבר התנהגותו של חסניין ולכן עובדה זו עומדת לחובתה. היא קובעת, כי לאל-על אין סמכות להצמיד מלווה לנוסע כלשהו, וכי אפילו אם חסניין התבטא בצורה גסה - אין הדבר מצדיק את השארתו בשדה התעופה. עוד דחתה דחלה-שרקאוי את טענת אל-על לפיה יש לה חסינות מפני תביעות כאלו, באומרה שלטענה זו אין עיגון בלשון החוק.
מסקנתה של דחלה-שרקאוי היא, כי אל-על הפלתה לרעה את חסניין ולכן חייבת לפצותו על נזקיו. היא קבעה שהחברה תשלם פיצוי של 30,000 שקל על התנהלותה, תחזיר לחסניין את מחיר הכרטיס והשהות בסך 2,500 שקל, וכן תשלם לו הוצאות בסך 6,000 שקל.