X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות / מבזקים
בעלות מניות מיעוט בחברת אולסייל. קום המפעילה את הקניון הווירטואלי טוענות כי כל ניסיונותיהן לקבלת מידע על הנעשה בחברה עלו בתוהו וכי החברה אינה מעדכנת את המשקיעים בה בנתונים על-אודות מצבה
▪  ▪  ▪
[צילום: פלאש 90]

חברות רוזנברג גד ושות' ו-ארדא (דא) השקעות ונכסים מתל אביב פנו לבית המשפט המחוזי בתל אביב בתביעה להסרת קיפוחן בחברת אולסיל. קום ממחלף הסירה בהרצליה.
בתביעה מצוין כי החברה עוסקת בענף המסחר האלקטרוני המקוון וכי במהלך שנת 2000 ביקשה לגייס כספים לצורך פיתוח עסקיה ובמסגרת זו נחתמו בינה לבין התובעות ו- 17 משקיעים אחרים חוזי השקעה על פיהן השקיעו המשקיעים בחברה כ-1.75 מיליון דולר כנגד מניות בחברה.
התובעות המחזיקות בכ-1.7% מהון המניות המונפק של החברה מציינות במבוא לתביעתן כי עניינה הוא בקיפוח גס ודורסני של זכויותיהן בחברה, הסתרת מידע ומעשים וניהול תוך עושק זכויות המיעוט בחברה.
בתביעה נאמר כי במשך תקופה קצרה ביותר לאחר שהחברה שלשלה לקופתה את ההשקעה האמורה היא קיימה באופן מסויג חלק מחובותיה על-פי דין וההסכם, ועדכנה בתקופה מסוימת וקצרה שלאחר החתימה על הסכם ההשקעה, את ציבור המשקיעים בנתונים על-אודות מצבה.
לדברי התובעות למעט מעידכונים חלקיים ושטחיים אלו לא קיימה החברה את התחייבויותיה ובין השאר לא קיימה אספות כלליות שנתיות או לא הזמינה כדין או בכלל את בעלי המניות ליטול חלק באותן אספות.
בנוסף לא הביאה הנתבעת לידיעת ציבור המשקיעים נתונים כספיים או את הנתונים הכספיים הרלוונטיים להשקעתם, ולמיטב הידיעה לא חילקה כל דיבידנד לבעלי המניות שלה, והכל תוך מניעת השיתוף המתבקש והגילוי הנאות לכלל ציבור המשקיעים.
לטענת התובעות באמצעות עו"ד עמית יהלומי הן פנו בעת האחרונה אל הנתבעת במספר הזדמנויות בכתב ובעל פה, ונציגיהן אף נפגשו עם הנהלת החברה בניסיונות לקבל את המידע המבוקש והרלוונטי ולזכות להיות מוזמנים לאסיפה הכללית השנתית של החברה- אך ללא הועיל.
אשר על כן ובמטרה למנוע את המשך הקיפוח העולה כדי עושק המיעוט ורמיסת זכויותיו- קם הצורך בהגשת תביעה זו בה מתבקש בית המשפט להורות לנתבעת לחשוף בפני התובעות את המידע הנוגע לחברה לרבות בקשר להתנהלותה הכספית מיד בסמוך לאחר החתימה על הסכם ההשקעה ועד היום.
בנוסף מתבקש בית המשפט לאסור על הנתבעת מלבצע כל פעולה המשנה את זכויות בעלי המניות בה או מלבצע כל דיספוזיציה בנכסי או בזכויותיה או ביצוע פעולה החורגת ממהלך העסקים הרגיל.
בד בבד עם הגשת העתירה מבקשות התובעות להתיר להן לפצל את סעדיהן זאת אם וככל שתבקשנה בעתיד להגיש תביעות כספיות ואחרות בגין קיפוחן בחברה.

תא"ק 24507-05-14
תאריך:  24/05/2014   |   עודכן:  24/05/2014
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
תביעה לשקיפות באתר הקניות אולסייל
תגובות  [ 0 ] מוצגות  [ 0 ]  כתוב תגובה 
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
עידן יוסף
"זבל" ו"גזענית" היו חלק מהקריאות המשפילות אותן ספגה נהגת תחבורה ציבורית בחברת אפיקים    כמה נוסעים האשימו אותה שביקשה לסודני שהקיא לנגב את קיאו בחולצה שלו    אפיקים: "אי הבנה מצערת. האירוע יצא מפרופורציות"
איציק וולף
ראש ממשלת בלגיה אמר כי מדינתו מאוחדת נגד הפשע הנתעב נגד היהודים    ראש הקהילה היהודית: כולנו בשוק, אנחנו בקשר טוב עם כולם, כולל עם הקהילה המוסלמית
אביתר בן צדף
המאבטחים האמריקניים הוכשרו חלקית בלבד, ולא הכירו את מתאר התרגילים    בנוסף, התברר, כי לכוח יש בעיות מנהיגות והוא סובל מחוסר תרגול    מפקד המאבטחים הודח כעשרה ימים אחר התרגיל    מפקד הכנף הודח בשל פרשה אחרת בבסיס
אביתר בן צדף
תקן המשרה הועלה לדרגת בריגדיר-ג'נרל    מערך הרפואה של הצבא האמריקני באירופה אחראי לשירותי רפואה לפיקוד אפריקה, לפיקוד המרכזי ולפיקוד אירופה האמריקניים - כולל תמיכה במערך הרפואי באפגניסטן
איתמר לוין
במכון לומדים 1,200 סטודנטים, רבים מהם חרדים    החובות: 22.5 מיליון שקל; הנכס העיקרי: רשיונות למתן תארים אקדמיים    מאשים את ההנהלה הקודמת בניהול כושל
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il