X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות / מבזקים
חקלאי באזור הרב-מכר, מול מתחם הסינמה סיטי ברמת השרון, נתבע על-ידי תאגיד המים העירוני של רמת השרון בטענה לגניבת מים לצרכים חקלאיים
▪  ▪  ▪
מים גנובים ימתקו [צילום: AP]

שרונים - תשתיות מים וביוב, תאגיד המים בתחומה של העיר רמת השרון, הגיש תביעה בסך 3.55 מיליון שקלים כנגד שמואל וינקלר, תושב העיר, בטענה לגניבת מים לצורך שימוש חקלאי בהיקף נרחב משך תקופה ארוכה.
בתביעה, שהוגשה לבית המשפט המחוזי בתל אביב, נטען כי הנתבע ביצע גניבת מים חקלאיים מהתובעת על-מנת ליטול ממנה כמויות גדולות בניגוד להקצאתו החוקית לצורך שימושיו החקלאיים, ובכל מקרה הוא צרך מים מבלי לשלם עבורם כלל.
לדברי תאגיד המים שרונים, שימוש במים מבלי לשלם תמורתם על-פי דין משמעה גרימת נזק לתאגיד הציבורי שהינו בבעלות העירייה ולמעשה גרימת נזק לשאר תושבי העיר אשר בעל כורחם ושלא בטובתם "מסבסדים" את פעילותו החקלאית של הנתבע, ואילו זה מצידו נהנה על חשבונם.
בתוך כך, נאמר בכתב התביעה שהוגש באמצעות עו"ד גלעד שקד, ביצע הנתבע מעשים חוזרים ונשנים על פני שנים ארוכות לשם הטעיית מדי ומוני המים שהותקנו בסמוך לחלקתו ולשם גניבת כמויות מים אדירות מהתובעת אשר בצירוף לצריכת המים החודשית והשוטפת שלו עולה סכום חובו לסך כולל של 3.55 מיליון שקלים.
לדברי שרונים, וינקלר ביקש תחילה ארכה לצורך בחינת סכום חובו ומתן מתווה לפריסתו ואולם בתגובה למשלוח פירוט החוב הכחיש באופן גורף את דבר קיום החוב כלפיה. לדבריו, הוא עשה שימוש ברשות במים של התאגיד ושילם את התשלומים שנדרשו ממנו.
בתביעה מצוין כי שומת החוב מבוססת על חוות דעת של שמאי חקלאי אשר לקחה בחשבון את סוג הגידולים תוך ניתוח צילומי אוויר בתקופות הרלוונטיות.
בתביעה מצוין כי כנגד וינקלר הוגש כתב אישום בגין "גניבת" המים מהתובעת. בכתב האישום נאמר כי הנאשם הוא חקלאי ובעל אדמות חקלאיות ברמת השרון, ואחת מהן באזור הרצליה, מערבית לכביש 2 מול מתחם הסינמה סיטי, עליה גידל בטטות ותפוחי אדמה.
על-פי כתב האישום חיבל הנתבע במד-הים שהותקן בשטחו כדין בכך שהחדיר לתוכו ניילון ואבנים שגרמו למד המים להיתקע ולקרוא ספיקות מים שאינן נכונות. לאחר מכן התחבר באופן פיראטי לצינור מים היוצא מחלקתו של שכנו החקלאי והשתמש שלא כדין במכסות המים שניתנו לשכנו תמורת תשלום לשכנו.
על-פי כתב האישום, וינקלר ושכנו החקלאי העומד אף הוא לדין גנבו כמויות גדולות של מים בין השנים 2009 ל-2011 בשווי כ-500,000 שקלים.

ת.א. 24610-05-14
תאריך:  25/05/2014   |   עודכן:  25/05/2014
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
תאגיד מים תובע: "החקלאי גנב מים"
תגובות  [ 1 ] מוצגות  [ 1 ]  כתוב תגובה 
1
טעות בתביעה נגד החקלאי
התאגיד הגנב  |  30/05/14 10:23
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
עידן יוסף
בטקס קבלת פנים לכבודו קרא לשלום, אך בה-בעת טען כי זכותה של ישראל לביטחון היא רק בגבולות בהם הכירה הקהילה הבינלאומית - ללא חלק מירושלים, יהודה, שומרון ורמת הגולן
איתמר לוין
תוקף את מי שיצאו להגנתו של אולמרט לאחר הרשעתו במשפט הולילנד: "לא ניתן להסכים עם מצב בו כשתוצאת המשפט היא לטובת מאן דהוא - מעלים את בית המשפט על נס; וכאשר התוצאה לרעתו - מכוונים חיצים מורעלים כלפי ביהמ"ש"
איציק וולף, עידן יוסף
הנשיא וראש הממשלה קיבלו את פניו    פרס: "העם היהודי פסל אלילים ואלילות וידע אל אחד"    שרי הבית היהודי החרימו את הטקס
אלעזר לוין
גינדי השקעות נכנסת במקום ישראל-קנדה בפרויקט לבניית מגדל בן 300 דירות יוקרה בשוק הסיטונאי בתל אביב    תהיה מעתה בעלת 100%, אבל תחפש שותף חדש    ההשקעה - כ-800 מיליון שקל    האם תממש אופציה למגדל נוסף?
איציק וולף
בית המשפט העליון דחה את ערעורה של חברת קמור רכב, יבואנית BMW בישראל על חילוט כספי מכירת שתי מכוניות לאסי אבוטבול    אבוטבול שילם על שתי מכוניות סכום של 257 אלף שקל לאחת - מכספים שנסחטו מקרבנותיו
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il