X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות / מבזקים
החברה המתמחה בתחום חידוש מצברים נקלעה לחובות של כ-7 מיליון שקלים ומבקשת צו הקפאת הליכים על-מנת להמשיך לפעול ולהימכר כעסק חי למשקיע פוטנציאלי
▪  ▪  ▪
אילוסטרציה

חברת בטרי סולושן אינטרנשיונל, העוסקת בתחום חידוש מצברים, פנתה לבית המשפט המחוזי בנצרת בבקשה דחופה למתן צו הקפאת הליכים לתקופה קצובה של 3 חודשים. זאת על-מנת לאפשר לה לייצב את פעילותה העסקית למשך תקופת ההקפאה ובמטרה לאפשר את מכירתה כ"עסק חי" למשקיע פוטנציאלי ולגבש הסדר עם הנושים.
בבקשה נאמר כי המבקשת החלה פעילותה בשנת 2010 על יסוד טכנולוגיה שפיתחה לחידוש והארכת חייהם של מצברים משומשים (מצברים תעשייתיים ומצברי תקשורת) המבוססת על תוסף נוזלי אורגני ייחודי למצברים שפותח על-ידי החברה ואשר היא רשמה לגביו פטנט.
לדברי החברה, על-אף הזרמת הלוואות הבעלים בהיקף כ-4.5 מיליוני שקלים והליכי התייעלות בהם נקטה, היא הגיעה למצב בו אין ביכולתה לפרוע את התחייבויותיה השוטפות והיא זקוקה להליך הבראה בחסות בית המשפט על-מנת לנסות ולגבש הסדר נושים.
בבקשה נטען כי נוכח מצוקתה התזרימית של החברה אשר הובילה לחוסר יכולתה לעמוד בהתחייבויותיה השוטפות כלפי עובדי וכלפי נושים שונים ובכלל זאת בנקים וספקים, ישנו חשש ממשי שבזמן הקרוב תחל "התנפלות נושים" על נכסי החברה באופן שיביא להעדפת נושים אסורה, הטלת עיקולים על נכסיה וזכויותיה, והודעות חד-צדדיות בדבר ביטול הזמנות או חוזים.
לדברי בטרי סולושן, חובותיה נאמדים בכ-7 מיליון שקלים, היא מצויה במצב בו אין ביכולתה לשלם את התחייבויותיה השוטפות, היא מצויה בגבול מסגרות האשראי שלה בבנקים ואין לה מקורות כספיים זמינים אחרים לצורך המשך פעילותה השוטפת.
החברה מציינת כי בעקבות מסירת טיוטת בקשת ההקפאה חילטו הבנקים הפועלים ולאומי באופן חד-צדדי את הפיקדונות של החברה כנגד חלק מיתרת החוב כלפיהם, באופן התומך בצורך במתן צו הקפאה מיידי ודחוף במעמד צד אחד ועל-מנת למנוע פעולות חד-צדדיות מצד הנושים.
לטענת בטרי סולושן, היא מצויה כיום בנקודת זמן קריטית ובאם לא תינתן לה הגנה מתאימה מבית המשפט תופסק פעילותה כעסק חי ועובדיה יפוטרו.

פר"ק 45090-05-14
תאריך:  25/05/2014   |   עודכן:  25/05/2014
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
בטרי סולושן מבקשת הקפאת הליכים
תגובות  [ 0 ] מוצגות  [ 0 ]  כתוב תגובה 
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
יצחק דנון
המדובר במכרז לאספקת שירותי מיקור חוץ בתחום טכנולוגיות המידע בהיקפים של עשרות מיליוני שקלים. על הזכייה במכרז מתמודדים 24 חברות תוכנה.
איתמר לוין
ניצב בנצי סאו אומר שהפשיעה החמורה עוסקת גם בהלבנת כספים דרך קבוצות ספורט    מבקש להעמיד לרשותה של המשטרה את הכלים שיש לשב"כ למלחמתו בטרור    ח"כ גטאס: המשטרה רואה את הערבים כאויבים
יצחק דנון
חקלאי באזור הרב-מכר, מול מתחם הסינמה סיטי ברמת השרון, נתבע על-ידי תאגיד המים העירוני של רמת השרון בטענה לגניבת מים לצרכים חקלאיים
עידן יוסף
בטקס קבלת פנים לכבודו קרא לשלום, אך בה-בעת טען כי זכותה של ישראל לביטחון היא רק בגבולות בהם הכירה הקהילה הבינלאומית - ללא חלק מירושלים, יהודה, שומרון ורמת הגולן
איתמר לוין
תוקף את מי שיצאו להגנתו של אולמרט לאחר הרשעתו במשפט הולילנד: "לא ניתן להסכים עם מצב בו כשתוצאת המשפט היא לטובת מאן דהוא - מעלים את בית המשפט על נס; וכאשר התוצאה לרעתו - מכוונים חיצים מורעלים כלפי ביהמ"ש"
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il