X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות / מבזקים
תביעה להשבת כספי הלוואה שניתנה לאלון על-ידי התובעים להם התחייב למכור 25% מתוך 50% מאחזקותיו בחברת אוטו איטליה בעלת הרישיון והזיכיון לייבוא ולשיווק רכבי פרארי ומזארטי בישראל
▪  ▪  ▪
אלון. נתבע [צילום: מן הטלוויזיה]

איש העסקים זוהר אלון, היבואן לשעבר של מכוניות היוקרה פרארי ומזראטי, נתבע לשלם 2.9 מיליון שקלים לאלון קלמנסון ולגיורא זילברברג.
בתביעה שהוגשה לבית המשפט המחוזי בתל אביב, נאמר כי אלון החזיק במחצית מהון המניות של חברת אוטו איטליה (איי.אל.) בעלת הרישיון והזיכיון לייבוא ושיווק רכב פרארי ומזארטי בישראל. המחצית הנוספת של המניות הוחזקה על-ידי חברת קרדן רכב.
בתביעה נאמר כי לפני כשנה נחתם בין התובעים לבין הנתבע הסכם עקרונות הקובע כי זוהר ימכור לתובעים חצי ממניותיו באוטו-איטליה דהיינו 25% מהמניות תמורת 5 מיליון שקלים. אולם הנתבע הציג בפני התובעים מצג לפיו עקב התחייבויותיו החוזיות כלפי קרדן הוא אינו יכול להעביר להם לאלתר את המניות הנמכרות. אשר על כן, נקבע בהסכם העקרונות בין הצדדים כי עד להסרת המניעה לא תועברנה המניות לבעלות התובעים, אך התחייבות הנתבע למכר המניות תעמוד בעינה.
לדברי התובעים, באמצעות עו"ד אייל מלכה, בהתאם להסכם העקרונות, הם העמידו לנתבע הלוואה בסך 2.8 מיליון שקלים, ובחלוף זמן קצר לאחר מכן דיווח להם הנתבע כי עקב סכסוך שלו עם קרדן בנוגע לעסקיה של אוטו-איטליה הוא מבקש למכור לקרדן את כל אחזקותיו באוטו-איטליה תמורת 8 מיליון שקלים לרבות המניות אותן התחייב למכור להם.
בתביעה נאמר כי הנתבע התחייב כי אם התובעים יסכימו לעסקה עם קרדן הוא ישיב להם את מלוא כספי ההלוואה. אולם לתדהמת התובעים, חרף התחייבויותיו של הנתבע וחרף העובדה שהם אפשרו לו לפנים משורת הדין לבצע את עסקת קרדן במחיר נמוך לדעתם, בכפוף להשבת מלוא כספי ההלוואה, עד היום לא השיב להם הנתבע את ההלוואה.
בתביעה נטען כי הנתבע אינו כופר בקבלת כספי ההלוואה ובחובתו להשיבה, אולם הוא מתנה את השבתה בהסכמת התובעים לביטול חלקו האחר של הסכם העקרונות העוסק בהתחייבויות אחרות שלו אשר כלל אינם קשורים לרכישת המניות הנמכרות באוטו-איטליה.
בכך סבורים התובעים כי הנתבע מבקש לסחוט מהם הסכמה לביטול התחייבויותיו בחלק השני של הסכם העקרונות מכיוון שכפי הנראה הוא סובר שיש לו חלופות כלכליות יותר בגינם.
אשר על כן, מתבקש בית המשפט לאכוף על הנתבע את התחייבותו להשבת כספי הלוואה.

ת.א. 42662-05-14
תאריך:  26/05/2014   |   עודכן:  29/05/2014
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
תביעה בסך 2.9 מיליון ש"ח נגד זוהר אלון
תגובות  [ 0 ] מוצגות  [ 0 ]  כתוב תגובה 
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
אלעזר לוין
ההקפאה - על-פי בקשת שרת המשפטים ובכירי משרד האוצר    הכספים היו אמורים להגיע למשרד השיכון ולחזק את מעמדו    ההקפאה לא תאפשר להסיר חסמים ולהאיץ בניית דירות
אלעזר לוין
"הושיבו אותו בתא צר ומעופש עם ליזול"    החשוד שמעון בלולו לא מקבל אוכל כשר למהדרין ותשמישי קדושה    "זו אלימות, אדם קץ בחייו"
יצחק דנון
רשם העמותות טוען כי בדיקת עומק בעמותה העלתה ממצאים חמורים וליקויים רבים בהתנהלות העמותה וכי פעילותה מתנהלת בניגוד לחוק ולמטרותיה ומן הצדק והיושר להורות על פירוקה
איתמר לוין
אומר שהדבר יאפשר לערכאת הערעור להתערב בממצאי אמינות    אומר על הגישור הפלילי: השם ישמור    עמית מגיב: זה הרבה יותר מסודר מאשר הזמנת השופט לצדדים להיכנס ללשכתו
איתמר לוין
תוקף את ההחלטה לנהל את התיק בפני שופט אחד, את לוח הזמנים הלחוץ שקבע השופט דוד רוזן ואת הצורה בה חקר את שולה זקן כאשר השמיעה את דבריה האחרונים
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il