X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות / מבזקים
האחים מנשה, אריק וצחי מור חשודים שמכרו באינטרנט כרטיסים לאירועי ספורט ומופעים ברחבי העולם, לא סיפקו אותם לרוכשים ולאחר מכן הלבינו מיליוני אירו
▪  ▪  ▪
[צילום אילוסטרציה: AP]

שופט בית משפט השלום בפתח תקוה, חגי טרסי, האריך (יום ד', 28.5.14) בשבוע את מעצריהם של האחים מנשה, אריק וצחי מור, החשודים במעשי מירמה והלבנת הון בהיקף של מיליוני אירו במכירת כרטיסים לאירועי ספורט. על-פי החשד, במעשי המרמה השתתפו כמה מבני משפחתו של מור, שעניינם יידון בנפרד.
טרסי סיכם את החשדות נגד האחים מור: "במהלך השנים 2008 עד 2014 קָשר החשוד קֶשר ביחד עם אחרים והיה בעל שליטה בחברות שהקימו אתרי אינטרנט שונים למכירת כרטיסים למשחקי ספורט ומופעים שונים בעולם. הכרטיסים שנמכרו באתרים לא סופקו באופן שיטתי לאלפי רוכשים במשך השנים והרוכשים לא קיבלו החזרים כספיים מאותן חברות. את מיליוני האירו שנתקבלו במרמה הלבין החשוד יחד עם אחרים בישראל".
לדברי טרסי, הראיות שהוצגו לו מלמדות על "חשד סביר בדבר התנהלות שיש בה יסוד מובהק של מרמה כלפי הלקוחות". עוד אמר, כי מעשיו של מנשה מור - שהעביר מיליוני אירו לחשבונות בנק שאינם על שמו - יוצרים גם חשד סביר לעבירת הלבנת הון. הסניגור, עו"ד עופר ברטל, אומנם הציג הסברים להתנהלות זו של מור, אך טרסי אומר שבשלב זה אין ראיות לתמיכה בגירסה זו ויש לבדוק אותה. לגבי אריק וצחי מור אמר טרסי, כי יש ראיות לכך שמדובר במעשים שיטתיים ומתוכננים, ולא בטעויות גרידא.
טרסי דחה בקשה לאסור על פרסום שמו של מנשה מור, ואמר: "על-פי פסיקת ביהמ"ש העליון הובהר כי בשל האינטרס הציבורי המשמעותי של קיום הדיונים המשפטיים באופן גלוי, אין לראות בנזקים הטבעיים והרגילים אשר עשויים להיגרם לכל חשוד בגין פרסום החשדות נגדו, משום 'נזק חמור'. גם לאחר שנתתי דעתי לנסיבותיו האישיות של החשוד, לא מצאתי כי במקרה זה קיים נזק מיוחד וחריג אשר מצדיק דחיית הכלל בדבר פרסום פרטים מזהים. עוד אני מוצא לנכון לציין כי קיים אינטרס ציבורי ממשי בפרסום מכלול החשדות הנוגעים להתנהלות החשוד".
טרסי שחרר למעצר בית בן חמישה ימים שלושה חשודים נוספים, בני משפחתם של מור: ג'נט מועלם, דניאל מועלם וראובן פרלמן. השלושה חשודים בסיוע להלבנת ההון ולא בסיוע למעשי המירמה הנטענים.

תאריך:  28/05/2014   |   עודכן:  28/05/2014
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
חשד: מירמה במיליונים במכירת כרטיסי ספורט
תגובות  [ 0 ] מוצגות  [ 0 ]  כתוב תגובה 
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
אלעזר לוין
הודיעה על פרסום "מכרזים" למכירת מגרשים ל-1,725 דירות, אך זוהי פיקציה: אין רשימת מגרשים ומיקומם, אין הוצאות הפיתוח    אי-אפשר כרגע להגיש הצעות    דוברת רמ"י: הפירוט יפורסם בעוד שלושה שבועות
עופר וולפסון
יו"ר המועצה הלאומית לכלכלה אופטימי: "יש לנו 15 שנה להיערך למה שאירופה מתמודדת איתו היום"    "חיים בתקופה חסרת תקדים מבחינת גובה הריביות"
אלה לוי-וינריב
השופט הגיב בכנס לשכת עוה"ד לביקורת שנשמעה על פסק דינו בפרשת הולילנד ועל חומרת גזר הדין: "אני משתדל לקבל את הביקורת באהבה ולא לוקח את זה אישית"
עמירם ברקת
איציק בלומנטל מגיב לפרשת השחיתות החמורה: "נורמות העבודה שהיו בנמל לא יהיו עוד; אנחנו ממשיכים לעבוד כרגיל"    מבקש להפסיק את העלייהום נגד העובדים: "גם אם מספר עובדים נעצרו, זה לא משליך על כלל העובדים"
עופר וולפסון
מנכ"ל הבורסה החדש יוסי ביינארט בוועידת ההשקעות של ביזפורטל: "בגדלים בינוניים לבורסה המקומית יש יתרון. הבורסה צריכה להיות אלטרנטיבה עבורן"
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il