X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות / מבזקים
הסב הורשע על-פי הודאתו במעשה מגונה בנכדתו בת ה-4 ונדון לעונש של עבודות שירות עתה תובעת אמה של הילדה את הסב בטענה לאחריותו לנזקים הנפשיים-פסיכיאטריים הפיזיים והרגשיים שנגרמו לה ולבתה
▪  ▪  ▪
[צילום: פלאש 90]

סב בן 74 שהורשע בתקיפתה המינית של נכדתו נתבע על-ידי אמה של הילדה. תחילה הועמד הסב לדין באשמת אונס של נכדתו אולם במסגרת הסדר טיעון הומרה עבירת האינוס בעבירה של מעשה מגונה.
הסב הורשע על-פי הודאתו בעבירה זו ונדון לעונש של 5 חודשי עבודות שירות, שנת מאסר על תנאי, ופיצוי נכדתו (כיום בת 10 ) בסכום של 15,000 שקלים.
על-פי כתב האישום האירוע בו הורשע הסב התרחש במועד כלשהו בתקופה שבין השנים 2004-2006 במהלכה נהגה הנכדה לשהות בביתו. לאחר ביצוע המעשה הבטיח הסב לנכדתו כי במידה ולא תספר על כך לאיש היא תקבל מתנה מידיו.
הסב הביע חרטה על המעשה ואמר בבית המשפט:" אני מתבייש בעצמי, כל המעמד הזה, כל הבושה הזאת, כל החרפה הזאת, אני מצטער על המעשה שבו הודיתי".
בגזר הדין נקבע כי המדובר במעשה נתעב הדורשת התייחסות מחמירה ואין ספק כי נדרשת ענישה קשה שתבטא את השפלות הכרוכה בהתעללות מינית בקטין שהוא בן משפחה קרוב המצפה ליחס מגונן ואוהב מצד בן משפחתו הבוגר.
עתה הגיש אמה של הילדה תביעה אזרחית הנגררת להרשעה בפלילים נגד הסב בה נטען כי באופן אכזרי, משפיל ובלתי אנושי גרם הנתבע לנכדתו ולאמה נזקים נפשיים ורגשיים בלתי הפיכים.
לדברי האם טרם מעשה התקיפה המינית של בתה היא הייתה ילדה מאושרת ומקסימה, בריאה בנפשה ובגופה ואולם בעקבות התקיפה המינית ובעטיה החלה הילדה לסבול מכאבים שונים בכל חלקי גופה ובעיקר מכאבים משתקים ברגליה ומכאבים עזים בבטנה.
הילדה נבדקה על-ידי רופאים שונים במטרה לברר את הסיבות למכאובי גופה הקשים, ואולם כאבים אלו לא פסקו עד לימים אלו ממש והינם תולדה של הפגיעה שפגע בה סבה.
לדברי האם היא סובלת קשות בעקבות תקיפתה המינית של בתה וחיה ברגשות אשם כבדים שמקרה זה קרה תחת ידיה, והיא חוששת מעתידה של בתה אין לה מנוחה וסבלה רב.
לדברי האם היא לא חשדה לרגע כי אבי בעלה ששהה אותה העת עם בתה ינצל את בתה לצרכיו הבזויים וכי טובתה לא תעמוד בראש סדר העדיפויות שלו. לטענתה היא הייתה בטוחה כי היא נותנת את היקר לה מכל לאדם האוהב את נכדתו ומוכן לדאוג, לטפל ולהשגיח עליה בחום ובאהבה כמו אם לילדיה.
אולם המציאות טפחה על פניה ואותו אדם שנדמה היה כי הוא אוהב ודואג לביתה התגלה כמפלצת בדמות אדם. לטענת האם הנתבע פגע בזכותה של בתה לשלמות הגוף ובזכותה לאוטונומיה על גופה ועליו לפצות אותה ואת אמה על נזקיהם הפיזיים, הנפשיים-פסיכיאטריים והרגשיים כתוצאה ממעשה התקיפה המינית.
סכום התביעה שהוגשה לבית המשפט המחוזי בתל אביב באמצעות עו"ד יוסף משיח הוערך ב-450,000 שקלים.

ת.א. 31830-05-14
תאריך:  28/05/2014   |   עודכן:  28/05/2014
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
תובעת את הסב שהורשע בתקיפה מינית של נכדתו
תגובות  [ 0 ] מוצגות  [ 0 ]  כתוב תגובה 
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
יצחק דנון
האסיפה נועדה לשם אישור הסדר לפיו יוותרו בעלי המניות ומחזיקי האופציות על אחזקותיהם בחברה במסגרת מהלך כולל להשגת הסדר חובות בין צים לבין הנושים שלה
עידן יוסף
בחלוקה לפי עלות סלילת שביל אופניים למטר עולה כי מדובר בסלילת 100 מטר בממוצע לרשות בלבד בשנת 2013    ארגוני הרוכבים ונציגי הערים בכינוס השדולה לתחבורה בת-קיימא: המדינה חייבת להפעיל תוכנית לאומית בתחום רכיבת האופניים    זנדברג: אגיש הצעת חוק למרחק מינימלי מרוכבי אופניים
עידן יוסף
היוהל"ן: מניעת מידע על מסלולי השירות מהבנות בשלב המשמעותי של קבלת ההחלטות מחבל ביכולתן לשרת במקום שמתאים להן ופוגע ביכולתן לממש את זכויותיהן כבנות דתיות    משרד החינוך: בת שמעוניינת להתגייס מקבלת הכוונה מהיועצת
אלעזר לוין
המפקחת על הביטוח דורית סלינגר תודיע להם, שלא יקבלו היתר שליטה    האוצר פנה לאינטרפול כדי לקבל מידע על הקבוצה הסינית    אנחת רווחה אצל אלשטיין ובן משה
איציק וולף
ראש הממשלה הצהיר בעצרת הממלכתית לציון יום ירושלים כי בירת ישראל לא תחולק עוד    "מערערים לא רק על ריבונותנו בירושלים אלא גם מכחישים את קיום בית המקדש והזיקה היהודית לירושלים"
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il