בעקבות החשיפה ב-News1, תנועת אומ"ץ פנתה (יום ה', 29.5.14) ל
מבקר המדינה יוסף שפירא, בדרישה כי יורה על בדיקה על דרכי ההתנהלות הבזבזנית של מע"צ בהקשר להקמתו של המחלף החדש בצומת דרור.
באומ"ץ מציינים כי השבוע, כמה ימים אחרי ששר התחבורה ישראל כ"ץ חנך את המחלף החדש בצומת דרור (כבישים 4 ו- 553), התגלו לאורך המחלף שקעים חמורים שסיכנו את חייהם של הנהגים שנסעו על המחלף החדש.
על-פי הפרסום ב"News1", חברת אמ"י מתו"ם שנבחרה לפקח ולמבקר את הפרויקט החדש כשלה בתפקידה בכך שלא וידאה את פעולות הפיקוח והבקרה כרגיל וכבר בגשם הראשון החלו תקלות במחלף.
יו"ר אומ"ץ
אריה אבנרי הוסיף במכתבו כי "לפני פתיחת המחלף התגלה במקרה כשל דומה. באמצע הגשר שבמחלף התרוממה לפתע שכבת האספלט. לאחר בדיקה התברר כי שכבת האיטום שתחתה לא יוצקה כנדרש. הקבלן נדרש לעבודות תיקון שבמסגרתן פירק את האספלט שעל הגשר ויצק אותו מחדש, מה שהביא לדחייה של שבועיים שלושה בחנוכת הפרויקט".
אומ"ץ כותבת כי על-פי הערכות מומחים, הושקעו במחלף החדש במהלך שלוש שנות הקמתו 350 מיליון שקל ועדיין לא ברור כמה כספים יושקעו בתיקון המחלף המושבת. בעקבות זאת הוחלט למנוע את התנועה בגשר עד לתיקון המחלף.