X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות / מבזקים
חברת ההנדסה הגדולה באירופה תפטר כ-3 אחוזים מכח העבודה שלה על-רקע רצונה לקצץ הוצאות בכמיליארד אירו בשנה איגודי העובדים הגרמנים: "זו הכרזת מלחמה"
▪  ▪  ▪
סימנס. הקיצוצים לא תואמו עם האיגודים [צילום: AP]
בגרמניה, כמו בישראל, קיצוצי משרות נעשים באופן מסורתי באמצעות מו"מ עם חברי איגודים בדלתיים סגורות לפני שהם הופכים לציבוריים. העובדה שקייזר היה בארצות הברית בשיחה עם משקיעים כשהכריז על המהלך מכעיסה עוד יותר את העובדים.
"אנחנו המומים לגלות שג'ו קייזר הודיע ​​בניו-יורק כי הוא מתכנן לקצץ כ-11,000 מקומות עבודה", אמר קלאוס הבל, נציג איגוד בברלין.
"זו תהיה הכרזת מלחמה אם הוא באמת התכוון לזה. אנחנו עדיין פועלים תחת ההנחה שהמשרות לא יקוצצו, אלא שהחברה תעבור ארגון מחדש".

מנכ"ל סימנס מסר (ה', 29.5.14) כי חברת ההנדסה הגדולה באירופה תבטל לפחות 11,600 משרות, על-רקע רצונה לקצץ כמיליארד אירו בשנה בהוצאותיה.
הקיצוצים המתוכננים, שמייצגים כ-3 אחוזים מכח העבודה הכולל שלה, כוללים 7,600 עובדים שילכו הביתה כחלק מתוכניתה של החברה ליצור מבנה חטיבה רזה יותר, לדברי המנכ"ל ג'ו קייזר, בשיחה עם אנליסטים ומשקיעים. עוד 4,000 משרות נוספות יהפכו ללא נחוצות בזמן שהחברה פועלת לפשט פעולות אזוריות, הוא אמר. לחלק מהעובדים יוקצו תפקידים אחרים.
תוכניתו של קייזר לקצץ משרות בסימנס, המובססת במינכן, יריגזו מאוד איגודי עובדים גרמנים, לאחר שהבטיח לממשלה הצרפתית החודש כי הוא יבטיח מקומות עבודה שם במשך שלוש שנים, אם החברה תקנה את נכסי האנרגיה של חברת אלסטום. המתחרה האמריקנית של סימנס, ג'נרל אלקטריק, הציעה 17 מיליארד דולרים עבור היצרנית של רשת החשמל בצרפת, והבטיחה לממשלה שם ליצור 1,000 מקומות עבודה במדינה.
סימנס, אשר מתכננת להגיש הצעה נגדית עד ה-16 ביוני, הציעה להחליף את עסקי ייצור הרכבות שלה בעבור נכסי האנרגיה של אלסטום, כדי ליצור שתי חברות אירופאיות מובילות בתחום הרכבות והאנרגיה. נציגי איגוד גרמנים בסימנס אמרו החודש כי עסקה כזו תהיה מקובלת עליהם רק אם שתי החברות יבטיחו כי לא יהיו קיצוצים כלשהם במשרות.

תאריך:  30/05/2014   |   עודכן:  30/05/2014
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
קיצוצים נרחבים: סימנס תפטר 11,600 עובדים
תגובות  [ 0 ] מוצגות  [ 0 ]  כתוב תגובה 
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
עופר וולפסון
מרון מתה בשיבה טובה לצד בני משפחתה בבית החולים איכילוב בת"א    נחשבת לאחת מגדולות השחקניות של התיאטרון הישראלי לדורותיו והיא זכתה על פועלה בפרס ישראל עוד בשנת 1973    תפקידה המיתולוגי - בסדרה "קרובים קרובים"
עופר וולפסון
האיש העשיר בעולם הוריד את אחזקתו אל מתחת לסף הדיווח של 3 אחוזים    קרן הפילנתרופיה שבבעלותו זכתה לביקורת על-רקע ההשקעה בחברת האבטחה, לה חוזי תפעול מול בתי כלא בישראל הפועלים בשטחים
עופר וולפסון
סופר ישראלי המתגורר בלונדון טוען כי בידיו תמלילים המעידים לכאורה על שיחות בין נשיא ארה"ב דאז לחאפז אסד, בעיצומן של שיחות השלום בין ישראל לסוריה בשנת 1999
נדב נוימן
הוצאות הצרכנים ירדו באפריל בשיעור של 0.1%    במרס הנתון רשם עלייה חדה של 1%
שירות גלובס
לתרופה יש מכירות שנתיות בארה"ב של 2.2 מיליארד דולר    בית המשפט דחה את עתירת מילן ואישר את החלטת ה-FDA בנוגע לבלעדיות של 180 יום לטבע להגשת גרסה גנרית לתרופה
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il