X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות / מבזקים
הכנסות החברה גדלו לכ-124.1 מיליון שקל הרווח הנקי זינק לכ-18.4 מיליון שקל לראשונה בתולדות החברה, עומד היקף הנכסים במאזן על למעלה ממיליארד שקלים והסתכם בכ-1.3 מיליארד שקל
▪  ▪  ▪
אנלייט אנרגיה. רבעון חזק

אנלייט אנרגיה מתחדשת מקבוצת יורוקום, דווחה אתמול (יום שבת, 31.5.14) על תוצאותיה הכספיות לרבעון הראשון לשנת 2014: הכנסות החברה ברבעון הראשון לשנת 2014 גדלו פי 5.4 והסתכמו לסך של כ-124 מיליון שקל, לעומת כ-23.1 מיליון ש"ח בתקופה המקבילה אשתקד.
הרווח הנקי ברבעון הראשון לשנת 2014 זינק פי 8.7 לכ-18.4 מיליון שקל, לעומת רווח של כ-2.1 מיליון ש"ח בתקופה המקבילה אשתקד.
הון החברה הסתכם בסך של 201 מיליון שקל (מתוכו הון המיוחס לבעלי מניות החברה הסתכם ב-128 מיליון שקלים), לעומת הון בסך 67 מיליון שקלים (והון המיוחס לבעלי מניות החברה בסך 65 מיליון שקלים) בתקופה המקבילה אשתקד.
לראשונה בתולדות החברה, עומד היקף הנכסים במאזן על למעלה ממיליארד שקלים והסתכם בכ-1.3 מיליארד שקל ברבעון הראשון לשנת 2014 לעומת כ-356 מיליון שקל בתקופה המקבילה אשתקד.
במהלך הרבעון הפיקה החברה תזרים חיובי מפעילות שוטפת בסך של כ-3.2 מיליון שקל, בנוסף לכך השקיעה החברה כ-9.8 מ' שקלים, בפיתוח והקמה של פרויקטים בישראל אשר מסווגים כתזרים מפעילות שוטפת. נכון למועד פרסום הדוח השלימה אנלייט סגירות פיננסיות עבור מתקני חשמל המצויים בבעלותה בהספק מצטבר של כ-100 מגה-וואט.
ברבעון הראשון, המשיכה החברה להגדיל את פעילותה במספר רב של פרמטרים, לרבות כניסה לעסקות חדשות והגדלת ההספק המצטבר של ייצור חשמל ממתקנים שבבעלותה אשר נמצאים בשלב שלאחר סגירה פיננסית.
בינואר 2014 השלימה החברה עסקה לרכישה של פרויקט תלמי בילו, מתקן לייצור חשמל בטכנולוגיה פוטו-וולטאית אשר עבר את שלב ההפעלה המסחרית בהספק מותקן כולל של 10 מגה וואט. רכישת הפרויקט על-ידי החברה התבצעה בתמורה לסך כולל של כ-52 מיליון שקלים.
באפריל 2014 דיווחה החברה על חתימת הסכם להשקעה אופציונאלית (בשיתוף פעולה עם קרן נוי) בפרויקט אגירה שאובה בכוכב הירדן, בעל רישיון מותנה לייצור חשמל בהספק של עד 340 מגה-וואט. מדובר בכניסה ראשונה של החברה לתחום ההידרו-אלקטרי.
גלעד יעבץ, מנכ"ל אנלייט אנרגיה מתחדשת: "החברה ממשיכה לבסס את מעמדה כאחד השחקנים המובילים בתחום האנרגיה המתחדשת בישראל, ומציגה גידול ניכר בפעילותה ברבעון הראשון לשנת 2014. החברה ממשיכה לפעול לצמיחה ולהגדלת צבר ההכנסות, וצופה כי בתקופה הקרובה תמשיך בהשקעה והקמה של מיזמים חדשים וכן תפעל להעמקת פעילותה באירופה".

תאריך:  01/06/2014   |   עודכן:  01/06/2014
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
 
תגיות מי ומי בפרשה
 יורוקום
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
אנלייט אנרגיה רושמת זינוק בהכנסות וברווח
תגובות  [ 0 ] מוצגות  [ 0 ]  כתוב תגובה 
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
מיטשל א' לוין
אבן דרך במשפט האמריקני עם מינויו של שופט יהודי וציוני לכהונה בבית המשפט העליון
יצחק דנון
התובעים טוענים ששתי החברות גבו את שיעור המע"מ הגבוה יותר ששרר בעת פרעון התשלומים בעד רכישת מוצרים, במקום את שיעורו הנמוך ביותר ששרר ביום מסירת המוצרים
יצחק דנון
הקלדנית טענה שהפיטורים נבעו מהתנכלות מזכיר בית המשפט, על-רקע פעילותה בוועד הקלדניות    בית הדין קבע: ההחלטה על הפיטורים הייתה עניינית
איציק וולף
שירות הביטחון הכללי חשף מאז ספטמבר 2013 11 מקרים שבהם הניעו מחבלים כלואים את פעילי הטרור בשטח לביצוע פיגועי חטיפה של חיילים ושל אזרחים ישראלים
יצחק דנון
טוענות שאנשי הערוץ הוציאו מהן במירמה את סיפור האונס, כאשר התייצבו בזירת האירוע והציגו עצמם כבלשי משטרה ולאחר מכן שידרו את סיפורן במהדורה המרכזית
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il