לא רק האפיפיור - גם ליידי גאגא, הרולינג סטונס, ג'סטין טימברלייק וניל יאנג יביאו את התיירים לישראל. משרד התיירות מרים את הכפפה וממנף את שלל ההופעות שתתקיימנה הקיץ בישראל בקמפיין באירופה לעידוד התיירות.
עלות הקמפיין 150,000 אירו והוא התחיל השבוע, בשלב ראשון בשבדיה ובגרמניה. הקמפיין מציג את ישראל כסצנת מוזיקה תוססת ומפרט את אירועי המוזיקה הגדולים שיתקיימו הקיץ בישראל, של אמנים בינלאומיים מהשורה הראשונה.
שר התיירות,
עוזי לנדאו: "מוזיקה ידועה כשפה המקשרת בין תרבויות. אנחנו חושפים את ישראל כאטרקציה איכותית עבור התיירים הבינלאומיים המבקשים להגיח לשהות קצרה, ליהנות מאירועי איכות בסדר גודל עולמי ולהתארח לכמה ימים בישראל. ההופעות הרבות בקיץ הן אמצעי נוסף להגביר את התיירות וליצור גשר למדינת ישראל".