רשת הילטון העולמית משיקה מותג מלונאי חדש בשם Curio. מדובר במותג בוטיק שיתחרה במלונות W של סטארווד וב-Editon של מאריוט - כך מדווח אתר Business Traveller.
הקבוצה תתמקד תחילה בבניית המותג Curio ברמת ארבעה וחמישה כוכבים ברחבי ארה"ב. המותג יספק מלונות בוטיק עירוניים ומלונות נופש גדולים לאורך חופי הים.
כפי שדווח בעבר באתר Business Traveller, הילטון העולמית ניסתה במשך שנים רבות להקים מותג של מלונות בוטיק, במטרה להתחרות במלונות W של סטארווד ושל Edition של מאריוט. ניסיון קודם של הרשת נמנע באמצעות תביעת ריגול שאילצה את הרשת לנטוש את המותג של Denizen lifestyle. זה קרה כאשר סטארווד נקטה באמצעים משפטיים בטנה שהילטון השתמשה במסמכים שנגנבו כדי לפתח את Denizen באמצעות שכירת שני עובדים שעבדו קודם לכן במותג המלונות W של סטארוודץ המחלוקת בין החברות יושבה בסופו של דבר מחוץ לכותלי בית המשפט, כאשר על הילטון נאסר להיכנס לשוק מלונות הבוטיק במשך שנתיים.
האזור פג תוקף בשנה שעברה, והילטון החלה כאמור לתכנן שני מותגים חדשים, שאחד מהם הוא Curion המיועד להיות אוסף של מלונות המנוהלים באופן עצמאי.
רשת מאריוט את מותג מלונות היוקרה במקביל, הודעה רשמת המלונות מאריוט אינטרנשיונל כי בכוונתה להגדיל באופן משמעותי את מותג מלונות היוקרה שלה. הרשת הודיעה כי היא מתכננת לוסיף 200 מלונות יוקרה חדשים בשנים הבאות, המשקפים השקעה של 15 מיליארד דולר.