X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות / מבזקים
החל ב-1 ביולי, המערך המסחרי בחברה ינוהל באמצעות שתי קבוצות עסקיות - קבוצת התרופות הייחודיות הגלובלית וקבוצת התרופות הגנריות הגלובלית החדשה
▪  ▪  ▪
ויגודמן. מבנה אינטגרטיבי, ממוקד ופשוט יותר [צילום: סיון פרג]

חברת טבע הודיעה (יום ב', 2.6.14) על מבנה ארגוני חדש ומינויים חדשים בהנהלה הבכירה, אשר ייכנסו לתוקף ב-1 ביולי.
החל ב-1 ביולי 2014, המערך המסחרי בטבע ינוהל באמצעות שתי קבוצות עסקיות - קבוצת התרופות הייחודיות הגלובליות, אשר הוקמה באפריל 2013, וקבוצת התרופות הגנריות הגלובלית החדשה.
קבוצת התרופות הגנריות הגלובלית תקבל אחריות מלאה על כל השווקים הגנריים הקיימים, לרבות ניהול תיק המוצרים, בחירת מוצרים, השקת מוצרים חדשים וניהול הפעילות המסחרית. המהלך ימנף את היתרונות לגודל של הפעילות הגנרית הגלובלית במטרה לתמוך בצמיחה אורגנית, לממש יעילות בתפעול ובשרשרת האספקה, לאפשר אופטימיזציה בבחירת תיק המוצרים ופיתוחו ולאפשר פיתוח מוצרים חדשניים ומודלים חדשים לכניסה לשווקים. תהליך זה יתבצע תוך שיתוף פעולה ואינטגרציה הדוקים עם קבוצות המחקר והפיתוח והתפעול הגלובליות של טבע.
יחידת התרופות הגנריות הגלובלית תהיה אחראית גם על התחום הצומח של תרופות ללא מרשם, המובל על-ידי המיזם המשותף והייחודי של טבע עם חברת פרוקטר אנד גמבל.
טבע ממנה את סיגורדור אולפסון לתפקיד נשיא ומנכ"ל קבוצת התרופות הגנריות הגלובלית החדשה של החברה. אולפסון ייכנס לתפקידו ב-1 ביולי 2014, ויפעל מארה"ב.
קבוצת התרופות הייחודיות הגלובלית, בניהולו של ד"ר רוב קורמנס, אחראית על תחום התרופות הייחודיות של טבע. קבוצה זו תמשיך לייצר צמיחה אורגנית באמצעות תיק מוצרים מגוון, הממוקד במתן מענה למטופלים ועל-ידי השקת מותגים חדשים ומימוש יוזמות עסקיות חדשות. הקבוצה תמשיך לחתור לשיפור חוויית המטופל בתחומים הטיפוליים בהם תתמקד טבע, תוך התבססות על יכולות קיימות ושילוב טכנולוגיות חדשניות.
קבוצת התרופות הייחודיות הגלובלית וקבוצת התרופות הגנריות הגלובלית יעבדו באופן סינרגטי במטרה למנף את מאגר המוצרים העצום של טבע ואת יכולותיה בתחום האינובטיבי והגנרי. האינטגרציה בין שני התחומים תאפשר לטבע ליצור מודל עסקי מבודל וייחודי שיהווה את הזרז ליצירת ערך לאורך זמן.
לקבוצת הפיתוח התאגידי, אסטרטגיה וחדשנות החדשה יהיה תפקיד מרכזי בתהליכי יצירת הערך בטווח הקצר ובטווח הארוך, באופן אשר יבוא לידי ביטוי, בין היתר, בפיתוח עסקי בשווקים מתעוררים. הקבוצה תמשיך להיות אחראית על אסטרטגיה ועל פעילויות פיתוח עסקי, וכמו-כן תפתח מודלים עסקיים חדשניים ותאתר שותפויות וטכנולוגיות חדשות. הקבוצה תופקד גם על מודיעין תחרותי וחדשנות עסקית, באמצעות מתודולוגיות ותהליכים מתקדמים שיעזרו לזהות מגמות מדעיות וטכנולוגיות חדשות.
מנהל לקבוצה זו ימונה בעתיד הקרוב.
במקביל, טבע מקימה קבוצת מצוינות שיווקית ותקשורת תאגידית גלובלית חדשה, אשר תהיה אחראית על מצוינות שיווקית תאגידית, ניהול מותג, תקשורת תאגידית ואחריות חברתית. על-ידי חיבור לתרבות הייחודית של טבע ולמורשתה, הקבוצה תבנה נרטיב ברור לחברה ותחזק את המותג "טבע", במטרה להביא למודעות גלובלית למותג. זרוע המצוינות השיווקית של הקבוצה תוביל גישה חוצת-ארגון ומוכוונת-שוק, הממוקדת במטופלים, לקוחות ומבטחים, תוך שילוב המותג בעסק.
איריס בק-קודנר מונתה לתפקיד סמנכ"לית קבוצה, מצוינות שיווקית ותקשורת תאגידית גלובלית.
אריק דרפה, כיום מנהל פעילות המוצרים הסטריליים, מוצרי נשימה ותרופות ייחודיות, מונה לסמנכ"ל בכיר ומנהל האיכות הגלובלי של החברה, החל מה-1 ביולי 2014, כמנהל האיכות הגלובלי, מר דרפה ידווח ישירות לנשיא ומנכ"ל טבע ארז ויגודמן, ויעבוד בשיתוף פעולה צמוד עם ד"ר קרלו דה נוטריסטפאני, נשיא ומנכ"ל קבוצת התפעול הגלובלי של טבע.
איל דשא, סמנכ"ל קבוצה בכיר ומנהל הכספים הראשי של טבע, יהיה אחראי גם על יישום תוכנית ההתייעלות התאגידית של טבע, ימשיך לפקח על חטיבת מערכות מידע הגלובלית ויהיה אחראי, ביחד עם נשיא ומנכ"ל טבע ארז ויגודמן, על יחידת קשרי המשקיעים.
החברה מסרה כי השינויים הם צעד חשוב נוסף בכיוון האסטרטגי שלה ליצירת חברה בעלת מבנה אינטגרטיבי, ממוקד ופשוט יותר, שיאפשר התאמה לצרכים המשתנים של המטופלים בשווקים שלה ברחבי העולם.

תאריך:  03/06/2014   |   עודכן:  03/06/2014
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
טבע משנה המבנה הארגוני תוך שינויים בהנהלה
תגובות  [ 0 ] מוצגות  [ 0 ]  כתוב תגובה 
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
מירב ארד
המותג בשם Curio יספק מלונות ברמה של 4 ו-5 כוכבים שיתחרו במלונות של סטארווד וב-Editon של מאריוט
איתמר לוין
רוזן דחה את בקשות חברות החדשות של ערוץ 10 וערוץ 2: "לא מצאתי ערך מוסף, פרט לסיפוק יצר הסקרנות, שלא לומר מציצנות, או 'תאוות דם' של הציבור"
יצחק דנון
התובעים טוענים שהחברות גובות תשלום נוסף בהתקשרות מישראל לרשות הפלשתינית, למרות שמדובר בהתקשרות זהה לשיחה מקומית    סכום התביעה המבוקש: 164 מיליון שקל
איתמר לוין
אזרחים זועמים: ההודעה על הסגירה הייתה קטנה ומוצנעת; מדוע לא נשארו תורנים?    כאשר נפתחו משרדי הרשות, היו בהם תורי ענק   
איציק וולף
פלשתיני חמוש באקדח הגיע אל הצומת וניסה לירות לעבר לוחמי צה"ל ומג"ב    לוחם מג"ב הסתער לעברו והרגו    לוחם נוסף נפצע קל ברגלו
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il