X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות
סקירת תלונות נוסעים בתחבורה הציבורית הראו בעיקר איחורים ביציאה, דילוג על תחנות ותדירות קווים נמוכה
▪  ▪  ▪
אוטובוס ברחוב אגריפס בירושלים

סקירת תלונות נוסעים, שאספו פעילי "15 דקות", טוענת כי מצב השירות בתחבורה הציבורית בישראל אינו כמצופה. שליש מהתלונות הן על אי-עמידה בזמנים, רוב התלונות על רמת שירות נמוכה.
"מבט כולל על הפניות מצביע על מערכת תחבורה ציבורית שלא מתפקדת כראוי ברמה העקרונית ועל תכנון לקוי. למעלה מ-70% מהפניות שהגיעו אלינו היו תלונות על בעיות מהותיות שוטפות ולא על מקרים חד-פעמיים", אמר מנכ"ל 15 דקות, גיל יעקב.
את התלונות שלחו פעילי הארגון, כולם צרכני תחבורה ציבורית. 60% מהתלונות הן בעיות שירות, בעיות שנובעות מתפקוד לקוי של מפעילות התחבורה הציבורית. הבעיות הנכללת תחת סעיף זה הן: בטיחות באוטובוס, מידע שגוי, דילוג על תחנות, תדירות נמוכה ואיחורים ביציאה. כמחצית מבעיות השירות (33%) הן על אי-עמידה בלוח הזמנים. בארגון אומרים כי איחורים אלה גורמים לחוסר אמון במערכת וחוסר יכולת לתכנון של הזמן. מדובר בחוסר משמעת מצד נותנות השירות, בזלזול בזמן של הצרכנים, תכנון לקוי של לוחות הזמנים וחמור ביותר בעבירה על החוק.
במקביל, ערך הארגון השוואה בין זמני הנסיעה ברכב פרטי ובתחבורה ציבורית - זאת בין שכונות ומוקדי תעסוקה במרכז הארץ. הנתונים העולים מצביעים על פער לטובת הנוסעים ברכב פרטי. למעשה - בנוסעים בתחבורה הציבורית "שורפים" חלק מרכזי מזמנם בתוך האוטובוסים - זאת בשל תכנון לקוי.

תאריך:  04/06/2014   |   עודכן:  04/06/2014
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
אי-עמידה בלו"ז האוטובוסים ותכנון לקוי
תגובות  [ 0 ] מוצגות  [ 0 ]  כתוב תגובה 
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
התפתחויות נוספות תחבורה ציבורית
מירב מורן
10 תחנות השכרת אופניים יוקמו בחצי השנה הקרובה בגבעתיים    ההחלטה נפלה במועצת העיר גבעתיים, אולם את התחנות תקים ותפעיל עיריית תל אביב דרך הזכיין "תל אופן"
עידן יוסף
הבוקר הושבתה כמעט לגמרי התחבורה הציבורית באזור בקעת אונו    עשרות רבות מעובדי קווים הפגינו מול משרדי קבוצת מאיר בתל אביב
עידן יוסף
משרד התחבורה מחלק את הארץ לשני אזורי בקרה על התחבורה הציבורית ובמכרז חדש מחפש חברת בקרה שתפקח ביתר הקפדה על השירות לנוסע    הבשורה: הפיקוח על הדיוק בזמנים צפוי להיות אלקטרוני
עידן יוסף
הנהגים מוחים על סחבת במשא-ומתן, על שעות העבודה הממושכות ועל סירוב ההנהלה לתוספת שכר    העיצומים יימשכו יומיים, אך לא בערב חג השבועות
עידן יוסף
חברות פרטיות יחויבו בשילוט סטטי בעשרות אלפי תחנות עד סוף ספטמבר, אגד ודן - עד סוף דצמבר    פורמט המידע יהיה מצומצם כדי לחסוך בעלויות ולאפשר גמישות    גודל השלט: 1.10 מ' על 90 ס"מ
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il