X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות / מבזקים
פיני גלעד תבע מיליוני שקלים מבנקאי השקעות בטענה שלא שילם לו את שכרו - אך ביהמ"ש קבע שלא נחתם ביניהם הסכם, ושבכל מקרה התביעה הייתה מוגזמת ומופרכת גלעד הגיש ערעור
▪  ▪  ▪
עיסקת ענק עם אפל [צילום: AP]

עו"ד פיני גלעד הגיש תביעת סרק במיליוני שקלים נגד בנקאי ההשקעות גרג וולף. הוא יקבל מוולף 800 דולר - אך ישלם לו הוצאות בסך 80,000 שקל. כך קבע שופט בית משפט השלום בתל אביב, עזריה אלקלעי. גלעד הגיש לבית המשפט המחוזי בתל אביב ערעור על פסק דין זה.
וולף היה בעבר סגן נשיא בבנקים גולדמן-זאקס ומורגן-סטנלי. גלעד טען, כי וולף שכר אותו כדי להגיש תביעה נגד אפל לתשלום עמלה בגין ייזום מכירת חברת אנוביט ב-500-250 מיליון דולר. לדבריו, וולף התחמק מהמשך ההתקשרות, ולכן עליו לשלם לו את המקדמה בסך 10,000 דולר שסוכמה ביניהם ו-15% מהעמלה שיקבל.
אלקלעי קבע, כי וולף לא שכר את גלעד וממילא לא היה ביניהם הסכם שכר טירחה. וולף עשה "סקר שוק" בין עורכי דין וביקש לשמוע גם מגלעד כיצד יטפל בעניינו, אך לא יותר מזה. גלעד אומנם השקיע עבודה בנושא, אך עשה זאת רק כחלק מנסיונו להביא את וולף לשכור אותו - ובוודאי שאין הוא זכאי לתשלום על כך. התשלום היחיד המגיע לגלעד, המשיך אלקלעי, הוא 800 דולר בגין שעות העבודה בפועל שהשקיע מול וולף.
אלקלעי אומר: "לא רק שלא היה מקום להגיש את התביעה, אלא שהתובע הגיש את התביעה מלכתחילה על סכום מוגזם ובלתי סביר בעליל. התובע לא הסתפק בתביעה של 70,528 שקל, שגם היא אינה מבוססת, לאחר שהוא עצמו דרש מהנתבע תשלום של 10,000 דולר, סכום שגם הוא היה משולל יסוד, אלא שהתובע הגדיל לעשות עת תבע 15% מהסכום שייפסק לזכות הנתבע בתביעה שיגיש נגד אנוביט".
גלעד ידע שמדובר בתביעה של מיליונים ושהיא מופרכת, "שכן גם לפי טיוטת שכר הטרחה שהציע התובע לנתבע ואשר לא נחתמה, היה התובע זכאי לשכר באחוזים, רק לאחר הגשת התביעה נגד אנוביט, כך שגם אילו הייתי קובע כי נכרת הסכם שכר טירחה בין התובע לנתבע, לא היה התובע זכאי לשכר טירחה באחוזים לפי ההסכם שהוא עצמו ניסח, שכן אין חולק שהתובע לא הגיש את התביעה", קובע אלקלעי.
לסיכום אומר אלקלעי: "יש להביא בחשבון את הסכום הנכבד שנאלץ הנתבע להוציא כדי לשלם לעורכת דין מהשורה הראשונה לצורך הגנה בפני התביעה, את הדרך המכבידה שבה ניהל התובע את תביעתו, את הבקשות הרבות שהגיש ואת הבקשות להזמנת עדים אשר התברר בדיעבד שלא היה צורך לזמנם". לצד זאת, אומר אלקלעי, ההוצאות של וולף - קרוב ל-300,000 שקל - היו מוגזמות ולכן זיכה אותו ב-80,000 שקל בלבד. וולף יוצג בידי עו"ד נרדה בן-צבי.

תאריך:  16/06/2014   |   עודכן:  16/06/2014
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
יפעת גדות
קרמרמן, ששימשה גם כעורכת הראשית של התחנה, הודיעה לבעלי המניות על רצונה לסיים את תפקידה    תוחלף על-ידי חגית קמין, מנהלת אגף השיווק והאסטרטגיה בחברת פז    קרמרמן: "מודה לבעלי המניות על ההזדמנות שניתנה לי, וגאה להשאיר תחנת רדיו מעולה שהפכה לאחת מהתחנות המובילות בארץ"
איתמר לוין
סינאל היא חברה בורסאית העוסקת בתחום שעוני הנוכחות    תובעת 400,000 שקל מעובד מכירות לשעבר בטענה לשימוש בסודותיה    העובד בתגובה: מצב החברה מידרדר בהתמדה בשל האיכות הירודה של מוצריה
הדר פרבר
טבח בתכרית: ארגון הטרור "המדינה האיסלאמית בעירק ובלבנט" פרסם תמונות קשות של הוצאות להורג של למעלה מאלף בני אדם, בהם שוטרים וחיילים    חלק מלוחמי הארגון מגיעים מאירופה
מחלקה ראשונה
הוצא להורג בתלייה אחד מסמלי ההתקוממות נגד ברית המועצות
איציק וולף
יו"ר הוועדה לזכויות הילד בכנסת, ח"כ אורלי לוי-אבקסיס, פנתה אל באן קי מון וביקשה ממנו כי יפעל להבטחת שלומם של שלושת החטופים הישראליים ויפעל להחזרתם בשלום לבתיהם    "חטיפת הנערים היא שבירת כל מוסכמה הומניטרית ומנוגדת לאמנה הבינלאומית לזכויות הילד, התגייס למערכה להצלת הנערים"
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il