X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות / מבזקים
הודיע לדירקטוריון על רצונו לסיים את תפקידו בתום הרבעון השלישי השנה ולא יאוחר מתום 2014 בן אסאייג יסיים את תפקידו לאחר יותר מ 4 שנות כהונה, במהלכם הוביל בחברה מהלכים עסקיים משמעותיים רבים, בניהם התמודדות עם אתגרי הרגולציה בשנים אלו והשלמה מלאה של התוכנית האסטרטגית אותה גיבש והוביל עם כניסתו לתפקיד
▪  ▪  ▪
אבי בן-אסאייג [צילום: קובי פלר]

אבי בן אסאייג, מנכ"ל דלק ישראל, הודיע (יום ב', 16.6.14) לדירקטוריון דלק ישראל על רצונו לסיים את תפקידו בתום הרבעון השלישי השנה ולא יאוחר מתום 2014.
בן אסאייג יסיים את תפקידו לאחר יותר מ-4 שנות כהונה, במהלכם הוביל בחברה מהלכים עסקיים משמעותיים רבים, בניהם התמודדות עם אתגרי הרגולציה בשנים אלו והשלמה מלאה של התוכנית האסטרטגית אותה גיבש והוביל עם כניסתו לתפקיד.
תוכנית זו כללה בין היתר פיתוח רשת חנויות הנוחות מנטה, ביסוס נתחי השוק של החברה בתחום הדלקים והגדלת מרווחי השיווק, הקטנה של למעלה ממיליארד שקל בהיקף החוב בחברה ושיפור משמעותי ברמת הנזילות והרחבת מגוון שירותי האנרגיה אותם מעניקה החברה. כמו-כן, בתקופת כהונתו, ראתה החברה שיפור של עשרות אחוזים בתוצאות הפעילות בישראל, לאחר החלטת הרגולטור על הורדת מרווח השיווק ביותר מ-20% בקיץ 2011.
במכתב ההודעה על פרישתו כתב בן אסאייג: "הגעתי לחברה לפני כ-4 שנים כשבפני ניצבו אתגרים לא פשוטים להביא להבראתה ולפתח מנועי צמיחה חדשים. לקראת סיום תפקידי, אני יכול לומר בסיפוק רב שהיעדים אותם הצבתי לעצמי ולחברה הושגו במלואם. כעת הגיע הזמן לפנות המקום למנכ"ל חדש, שימנף את מה שהושג עד כה ויוביל החברה לאופקים חדשים. עבורי הגיע הזמן לצאת לדרך חדשה ולבחון הזדמנויות עסקיות חדשות בקבוצה או מחוצה לה."
בן אסאייג הוסיף: "אני מבקש להודות לבעלי המניות והדירקטוריון על האמון המלא והגיבוי שנתנו לי ולדרך אותה הובלתי במהלך השנים. אני מבקש להודות גם למנהלים ולעובדים על התגייסותם המלאה ומחויבותם לעמוד בכל המשימות והאתגרים ולהוביל את החברה להצלחות חדשות."
בן אסאייג הודיע כי ימשיך לכהן בתפקידו באופן מלא עד לאיתור ומינוי מחליפו והשלמת חפיפה והוא צפוי לסיים את תפקידו בתום הרבעון השלישי השנה או מאוחר יותר ככל שיידרש. בנוסף ציין כי הוצע לו להוביל הקמת מיזם בינלאומי לשיווק גז טבעי בשותפות עם קבוצת דלק וכי בחודשים הקרובים יבחן ביחד עם קברניטי הקבוצה את פוטנציאל המיזם.
יו"ר דלק ישראל, אודי ניסן, אמר כי "בן אסאייג הוא מנכ"ל מוערך שהוביל את החברה להישגים משמעותיים וליציבות עסקית ופיננסית, בתקופה המטלטלת ביותר עבור הענף כולו. במהלך תפקידו הציב רף ניהולי גבוה. אבי שימש דוגמה עבור העובדים וההנהלה הבכירה של החברה והוביל תהליכים אסטרטגיים שהוכיחו עצמם וישמשו את מנהלי החברה כבסיס לפעילות עתידית. אני מאמין כי בתפקידו הבא, יכבוש אבי יעדים נוספים ואני מאחל לו הצלחה רבה בהמשך דרכו. בימים הקרובים נתחיל בתהליך לאיתור מחליפו של אבי כמנכ"ל דלק ישראל".

תאריך:  16/06/2014   |   עודכן:  16/06/2014
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
מנכ"ל דלק ישראל אבי בן אסאייג פורש
תגובות  [ 0 ] מוצגות  [ 0 ]  כתוב תגובה 
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
עופר וולפסון
לאחר המיזוג משנת 2002, במסגרתו התשלטה על 80% ממניות החברה לציוד הנדסי, מעוניינת החברה להשתלט על שארית המניות ולהפוך את החברה לפרטית
מחלקה ראשונה
פרסם עמדה רשמית נגד השימוש הנרחב במלח ובתחליפי מלח בתעשיית המזון    המטרה להרגיל את החיך הישראלי לטעמים פחות מלוחים
עופר וולפסון
כ-80% מבעלי האג"ח של הסדרה, המיוצגים על-ידי הרמטיק, אישרו את מתווה ההסדר, שהיקפו הכולל כמיליארד שקל
איתמר לוין
"המשפט יכול להתמודד עם עולם המחשבים בצורה יצירתית על-ידי התאמת הכלים הקיימים; הבעיה היא פחות של עולם המשפט ויותר של גורמי אכיפת החוק"
איציק וולף
הקבינט יתכנס בצהריים לדיון באפשרויות לחץ על חמאס: גירוש בכירי חמאס לרצועת עזה והריסת בתיהם, חסימת מקורות המימון של חמאס והפסקת פעילות המוסדות הקשורים לארגון    השר פרי: על אבו מאזן לפרק השותפות עם חמאס    הרצוג: לא נכון להאשים את אבו מאזן
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il