X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות / מבזקים
מבקש להחזיר את כוח ההרתעה למדינת ישראל "אם תיפול שערה מראש הילדים - נרדוף את האחראים ונגיע לכל אחד מהם"
▪  ▪  ▪
ציוני המהחנים של הנערים בישיבה התיכונית מוצגים לשר בנט [צילום: פלאש 90]

יו"ר הבית היהודי השר נפתלי בנט ביקר (יום ב', 16.6.14) בישיבות שבי חברון ומקור חיים, בהן למדו החטופים אייל יפרח, גיל-עד שער ונפתלי פרנקל, שוחח עם בני כיתתם של נפתלי וגיל-עד ונפגש עם החברותא של אייל. הביקור היום הוא בהמשך לביקורים אצל משפחות החטופים, שבנט קיים אתמול.
"פגשתי עכשיו בישיבה תלמידים חזקים מאוד, מודאגים מאוד, על גורל חבריהם נפתלי וגיל-עד", אמר בנט בתום ביקורו במקור חיים. "המטרה שלנו זה להביא את הבנים הביתה, ואותם מחבלים שמחזיקים כרגע את הבנים שלנו צריכים לדעת שאם תיפול שערה מראשם של הילדים אנחנו נרדוף ונשיג כל מי שהיה מעורב באופן ישיר או בעקיפין בתכנון, בעידוד ובביצוע מעשה החטיפה".
לדבריו, "אנחנו צריכים להגיע למצב שבארץ ישראל ילדים וילדות משחקים ומסתובבים בשלום בלי לפחד, לא בגוש עציון ולא בעפולה ולא ברמת אביב. זאת הארץ שלנו ונחזיר את כוח ההרתעה למדינת ישראל".
במהלך הסיור, בנט עצר בטרמפיאדה ממנה נחטפו השלושה, ועליה נכתב "עם ישראל חי". בביקורו בישיבת שבי חברון, אמר בנט כי, "30 שנה שחררנו מעל 10,000 מחבלים בעסקות. אני מנסה לקדם תפישה של שינוי כללי המשחק. תפישת הרתעה כדי שבנאדם יוכל להתהלך בחברון ובגוש עציון כאילו הוא בגבעתיים, ולא יתחילו לשאול למה תפס או לא תפס טרמפים. צריך לפעול בהרתעה. בעל הבית השתגע".
"המערכות עובדות בצורה מדהימה. ראש הממשלה כמעט לא עוסק בשום דבר אחר. הדבר החשוב ביותר זה להמשיך בעוז הרוח. אתמול ביקרתי את המשפחות. הן משפחות מדהימות, מבטאות משפטים שעם ישראל לא רגיל אליהם: תודה, תעשו מה שנכון".

ריבלין: "נמשיך לעמוד במבחנים"

נשיא המדינה הנבחר, ראובן ריבלין, ביקר בישיבת "מקור חיים" בקיבוץ כפר עציון. שם קיבל את פניו ראש הישיבה הרב דב זינגר, ריבלין הקשיב ושוחח עם התלמידים על אירועי הימים האחרונים.
"באתי הנה אליכם היום לא רק כדי לחזק אלא גם להתחזק. אתם מלאים בתעצומות נפש, באמונה ובחזון". עוד הוסיף הנשיא הנבחר "לא כך דמיינתי את ביקורי הראשון בגוש-עציון עם בחירתי. היום, אני בא לכאן לחבק ולהתפלל יחד אתכם על הבנים שלנו, החברים שלכם, הלב של כולנו נשבה יחד עם אייל, גיל-עד ונפתלי ובאומץ הלב והגבורה של המשפחות".
"העם בישראל מגלה ברגעים הנוראים האלה את עוצמתו- עוצמת הערבות ההדדית. אנחנו כולנו יחד. יחד בדאגה הכבדה לבנים. יחד עם המשפחות. יחד בתפילה משותפת". לתלמידי הישיבה הנשיא הנבחר אמר: "אנחנו נמצאים במצוקה ובשעת מצוקה אנחנו נאבקים; עד היום עמדנו במבחנים ונמשיך לעמוד במבחנים; אנחנו מדינה חזקה שהגשימה רעיון ציוני, יהודי ודמוקרטי".

תאריך:  16/06/2014   |   עודכן:  16/06/2014
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
בנט: שחררנו מעל 10,000 מחבלים בעסקות
תגובות  [ 1 ] מוצגות  [ 1 ]  כתוב תגובה 
1
הפעם נשחרר עוד 10000 מחבלים ל"ת
ציקי999  |  17/06/14 03:40
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
התפתחויות נוספות חטיפת הנערים
ד"ר שמואל גורדון
שומה על הממשלה וקברניטי הביטחון לומר בבהירות מה כוונותיהם ולאן עשויים הדברים להתפתח. עיון זהיר בהחלטות ביטחוניות כמו הצבת סוללות "כיפת ברזל" נוספות במעגל המאוים סביב עזה, רומז על התכוננות למערכה נוספת בגבול ההוא
איציק וולף
ראש הממשלה קרא לראש הרשות הפלשתינית לסייע במאמצים לאיתור ולהשבת שלושת הנערים הישראלים החטופים    "הטרוריסטים חוטפים ילדים חפים מפשע ואנחנו מטפלים בבתי החולים שלנו בילדים פלשתינים חולים"
אברהם פכטר
לעצור/לחטוף את מנהיגי חמאס יו"ש, או פתח הקשורים בחטיפה, תוך אזהרה שגורל הנערים הוא גורלם    החטיפה - מכת מוות למאמינים בהסדר שלום, המאמינים בוויתורים ובנסיגה לקווי 67
איציק וולף
הקבינט יתכנס בצהריים לדיון באפשרויות לחץ על חמאס: גירוש בכירי חמאס לרצועת עזה והריסת בתיהם, חסימת מקורות המימון של חמאס והפסקת פעילות המוסדות הקשורים לארגון    השר פרי: על אבו מאזן לפרק השותפות עם חמאס    הרצוג: לא נכון להאשים את אבו מאזן
אפרים הלפרין
מודיעין ניתן לעשות על-פי מה שרואים בעין, ולעיתים מודיעין טוב יותר ניתן לעשות על-פי מה שלא רואים    לעיתים החורים בפאזל מועילים הרבה יותר מהשטח המכוסה
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il