X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות / מבזקים
בעקבות השינוי בתקנון השימוש, כותבים בתשלום יהיו מחויבים להצהיר על העריכה בדף המשתמש שלהם, בעריכה עצמה, או בדף השיחה של הערך היועץ המשפטי של קרן ויקימדיה: "כתיבה בתשלום יכולה לאיים על אמונם של המתנדבים בוויקיפדיה ולהשפיע על הניטרליות והאמינות של ויקיפדיה"
▪  ▪  ▪

בחודשים האחרונים נוהל דיון ממושך בין המתנדבים בנושא: למעלה מ-320 אלף מילים בשפות שונות נכתבו במהלך הדיונים שזכו לכ-6.3 מיליון חשיפות. בהמשך להחלטת הקהילה, אישר אמש הוועד המנהל של קרן ויקימדיה את שינוי תקנון השימוש של ויקיפדיה שייכנסו לתוקפם החל מהיום.
יצויין כי החופש לכל ויקיפדיה לקבוע תוספות לנהלים אלה - וכי הקהילה בוויקיפדיה העברית, גם לאחר דיון ממושך, העבירה עוד טרם החלטת התנועה הבינלאומית נהלים מחמירים אף יותר. לפי הנהלים בוויקיפדיה העברית על עורך בתשלום לציין את הערכים שכתב בתשלום הן בדף השיחה והן בדף המשתמש וכן נאסר על עורכים בתשלום לפנות בצורה יזומה ולהציע את שירותיהם. כמו-כן ייאסר על עורכים בתשלום להשתתף בהצבעות קהילה.
"היום, אנחנו עושים שינוי חשוב בתנאי השימוש שלנו במטרה להבהיר ולחזק את האיסור על כתיבה לא מזוהה בתשלום בוויקיפדיה", הסביר ג'וף בריגהאם, היועץ המשפטי של קרן ויקימדיה. "כתיבה בתשלום יכולה לאיים על אמונם של המתנדבים ולהשפיע על הניטרליות והאמינות של ויקיפדיה".
"האתגר שלנו היום הוא לא רק להמשיך ולהרחיב את ויקיפדיה, אלא לשמור עליה מעודכנת, איכותית ואמינה, כדי לשרת בצורה אמינה את מאות מיליוני הגולשים שעושים בה שימוש מדי יום", אמר יו"ר הוועד המנהל של קרן ויקימדיה, מר Jan-Bart de Vreede במהלך ביקורו בתחילת החודש בישראל כחלק מאקדמיית ויקיפדיה ישראל שעסקה בנושא עתיד ויקיפדיה והקדישה מושב מיוחד לנושא עריכה בתשלום.

תאריך:  17/06/2014   |   עודכן:  17/06/2014
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
וויקיפדיה: כותבים בתשלום יידרשו להזדהות
תגובות  [ 0 ] מוצגות  [ 0 ]  כתוב תגובה 
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
עופר וולפסון
הקבינט מבקש להפעיל לחץ על ארגון הטרור על-מנת להביא לשחרורם של שלושת החטופים    ביקורי משפחות כבר נאסרו    צעדים נוספים ייושמו בקרוב
אלעזר לוין
היזם הוותיק: "דמי השכירות בירידה, השכרתי משרד גמור במחיר של מעטפת, אי-אפשר למצוא שוכרים בתל אביב ב-66 שקל למ"ר, המדינה הפסיקה לשכור"    מנכ"ל מליסרון: "קניונים בבעיה בבאר שבע ובצפון, אך במרכז הארץ אין בעיות"
יצחק דנון
המרצים מן החוץ בשנקר פתחו בשביתה וטוענים שההנהלה הכריזה על השבתת מגן מנסה לשבור אותם באמצעות החלפתם בעובדים מן הסגל הבכיר והקבוע
איתמר לוין
ועדת החוקה החלה לדון בהצעת משרד המשפטים להטיל על עורכי דין ורואי חשבון חובה לזהות את לקוחותיהם בעת ביצוע פעולות פיננסיות    לשכת עורכי הדין: זה יהרוג את המקצוע
קובי ישעיהו
בשבוע שעבר ביצעה חברת Phinergy הישראלית, שהקים היזם אביב צידון, ניסוי בקנדה בשיתוף עם אלקואה במטרה לבחון את האפשרות לנסיעה של יותר מ-1,000 ק"מ בין טעינה לטעינה
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il