X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות / מבזקים
מפעל הסיגריות לשעבר של החברה הפך לקניון ברחוב ר' עקיבא - תוך שימוש חורג החברה הורשעה לאחר שנדחו טענותיה לפיהן השימוש מותר, הוא אינו מפריע והיא לא ידעה עליו
▪  ▪  ▪
הקניון. לא רק חזית
מפעל דובק בבני ברק [צילום: פריץ כהן/לע"מ]

חברת דובק עושה שימוש חורג ובלתי חוקי בבית החרושת הישן שלה בבני ברק שהוא כיום חלק מהקניון ברחוב ר' עקיבא בעיר. כך קובע (19.6.14) שופט בית המשפט לעניינים מקומיים בבני ברק, עדי הדר, בהרשיעו את החברה בגין שימוש זה.
בית החרושת של דובק נבנה, עוד לפני קום המדינה, ליד בית הכנסת הגדול של בני ברק. המפעל הועבר לפתח תקוה, ובחלק מן השטח ממוקם קניון. המדינה טענה, כי מדובר בשימוש חורג משום שייעוד השטח הוא לתעשיה ולא למסחר. לדובק היה היתר לשימוש חורג, אך הוא פג בשנת 2010 והחברה לא פעלה לחדש אותו.
הדר דחה את כל טענות ההגנה של דובק, בהעירו שחלקן סתרו זו את זו. הוא קובע, כי על-פי התשריט - ברור שייעוד השטח הוא לתעשיה בלבד. דובק טענה שיש לפרש את התשריט כמתיר חזית של חנויות, אך הדר קבע שפרשנות זו אינה נכונה. לדבריו, אפילו אם תתקבל פרשנות זו - מדובר כאמור רק בחזית הרחוב, בעוד הקניון נמצא גם ביתר חלקי הבניין.
טענה נוספת של דובק הייתה, שאפילו אם מדובר בשימוש חורג - ניתן להכשירו כל עוד אין הוא גורם הפרעה. על כך אומר הדר, כי ייתכן בהחלט ששימוש למסחר ולמזון יוצר הפרעה שונה מזו של מפעל לסיגריות. לדבריו, קבלת פרשנותה של דובק ירוקן מתוכן את סמכותה של הוועדה המקומית לבחון את התאמתו של בניין לשימוש בו, ויעביר אותה לבית המשפט לבחינה כהגנה של נאשם.
עוד טענה דובק להגנה מן הצדק, בנימוק שלא קיבלה אתראה על כך שהיא מבצעת בבניין שימוש חורג. הדר דחה טענה זו לאחר שהוכח, כי עיריית בני ברק אינה נוהגת לשלוח אתראות כאלו, וממילא דובק לא הופלתה לרעה. לבסוף נדחתה טענתה של דובק לפיה לא ידעה על השימוש החורג, הן משום שהוכח שידעה עליו והן משום שאין בכך מסוג לפטור אותה מאחריות פלילית.

תאריך:  22/06/2014   |   עודכן:  22/06/2014
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
דובק אחראית לקניון בלתי חוקי בבני ברק
תגובות  [ 0 ] מוצגות  [ 0 ]  כתוב תגובה 
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
איתמר לוין
תכריע האם מהגרים עבודה ותיקים ובעלי זיקה חזקה לישראל ייהנו מזכויות לפי חוקי הביטוח הלאומי וביטוח הבריאות    שימשה עשר שנים כשופטת בבית המשפט העליון
איציק וולף
ראש הרשות הפלשתינית טוען כי אין כל הוכחה לכך שחמאס הוא שחטף את שלושת הנערים הישראלים    "איפה הראיה לכך?"    ראש הממשלה, בנימין נתניהו, שוחח עם מזכ"ל האו"ם וטען בפניו כי בידי ישראל ראיות לאחריות חמאס לחטיפה
איציק וולף
עו"ד משה זינגל, שנגדו הוגשה לוועדת האתיקה של לשכת עורכי הדין תלונה בגין איומים, טוען כי המתלוננת רוקמת "מלכודת נכלולית של ניסיון להוצאת כספים בטענות שווא"
איתמר לוין
אחד מראשי הרבנים בזרם החרדי-לאומי השיב לאישה שכתבה לו שבעלה אינו מבין שהיא רגישה יותר ממנו: "איך את מסכימה להיות נשואה לאדם שחולק על חז"ל?!"
איציק וולף
המשחק בין נבחרות ארגנטינה לאירן, שעשוי היה להפוך לאחת הסנסציות של המונדיאל אם היה נגמר בתיקו 0, הפך לניצחון של הארגנטינים בהארכת הזמן
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il