X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות / מבזקים
450 אלף שקל לדירה קטנה שלושה מכרזים אחרים של עמידר נכשלו, בעיקר בשל טענות של דיירים ושכנים לזכויות בנכס
▪  ▪  ▪
[צילום: איתמר לוין]

רונן סרור זכה במכרז של עמידר, ויקנה גג בן 131 מ"ר בשדרות ירושלים 17 ביפו. הוא ישלם 608 אלף שקל, 3% מעל מחיר המינימום. עיקר שוויו של הגג הוא בכך, שניתן לבנות עליו 131 מ"ר ברוטו. הבעיה היא, שהמכירה נעשית בניגוד לצו הבית המשותף ולתקנון המוסכם על בעלי הדירות. סרור יצטרך להתמודד עם בעיות אלו, ואולי לכן שילם מחיר לא-גבוה, יחסית.
במכרז אחר, מכרה עמידר 34 מ"ר ברחוב עבד אל גני 10, בין הרחובות יהודה הימית ושבטי ישראל, ליד רחוב ארליך, באזור מגורים מתפתח. הזוכים, יצחק פרי-הר ויעקב סגל, ישלמו 450 אלף שקל, יותר מפי שניים ממחיר המינימם. המדובר בדירה בקומת הקרקע של בניין בן 9 דירות., ועל הרכישה התמודדו ארבעה יזמים. הזוכים יוכלו, לבקש פירוק-שיתוף, שיביא למכירת הבית במכרז על-ידי כונס נכסים, ואולי הם יזכו.
אולם עמידר נכשלה בשלושה מכרזים אחרים שהוציאה למכירת נכסים ביפו. המקרה הבולט הוא של נכס בן 2 מ"ר (!) ברחוב איסקוב 5, באותו אזור. עמידר ביקשה 920 אלף שקל לפחות. לו הוגשה אף הצעה. איך ייתכן בכלל למכור "נכס" כה קטן? הסיפור מאחורי המכרז הוא, שמי שהיה רוכש את פיסת הקרקע הקטנה,היה מקבל יחד אתה שלושה גגות צמודים בני 209 מ"ר, עם זכויות בניה ל-264 מ"ר ברוטו. עכשיו זה כמובן נסיפור אחר לגמרי.
עמידר גגם לא מצאה קונה למרתף קטן בן 39 מ"ר, למרתף ברחוב יפת 70. היא ביקשה 312 אלף שקל, אך המציע הבודד שהגיע, היה מוכן לשלם סכום הרבה-הרבה יותר נמוך, 41 אלף שקל בלבד.
לא נמצא אף מציע לדירת-גג בת 59 מ"ר, עם גג צמוד, בן 60 מ"ר, ברחוב הסנה 6 פינת געש 14 בשכונת עג'מי. עמידר ביקשה לפחות 574 אלף שקל.
מדוע נכשלו שלושת המכרזים? אריה שפר, בעליו של "נדל"ן הים התיכון", המתווך בעסקות מגורים רבות ביפו, מסביר: "בבדיקות התברר, שבנכסים האמורים יש תביעות של דיירים לבעלות חלקית. יזמים רבים לא רוצים להכניס את ראשם לבעיות כאלו. מן הראוי גם לציין, שבאחרונה נרשמת ירידה בביקוש לנכסים קטנים ביפו,שהיו מבוקשים בעבר, ביחוד אם הם בעייתיים".

תאריך:  22/06/2014   |   עודכן:  22/06/2014
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
אלעזר לוין
דירות 4 חדרים ליד המכללה האקדמית של תל אביב, נמכרו ב1.87-1.73 מיליון שקל    היילנד והיזמים מציעים לרוכשים לחלק את הדירה לכמה דירות בנות חדר, כדי להגיע לתשואה של 5%
איתמר לוין
קוראת גם לתת תפקיד מרכזי למערכות החינוך והרווחה במאבק באלימות    גרוניס: ברקע פסיקתה עמד תמיד הצורך לקיים את ערכיה הדמוקרטיים של המדינה ולהגן על קבוצות מוחלשות
איתמר לוין
שמעון צבר גנב את הכסף מ-44 בני אדם בהונאת פונזי    סכום הגניבה בפועל היה גבוה בהרבה, אך על חלק ממנו חלה התיישנות
עיד יוסף
סופרבוס השלימה את גיוס ההון לאשכול העמקים ושילמה תמלוגים    זכתה במרס השנה במכרז העמקים ותפעיל את קווי התחבורה הציבורית בטבריה, בעפולה וביקנעם באמצעות 292 אוטובוסים
איתמר לוין
יצחק גולדנברג גנב את הכסף מקופתה של חברת נגה, שהייתה בורסאית באותה עת ובכך הביא לקריסתה    ביהמ"ש: הסדר הטיעון מקל מאוד, אך אינו פוגע באינטרס הציבורי
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il