X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות / מבזקים
מועצת הכבלים והלווין הטילה על חברת הוט עיצום כספי בגובה 1,300,000 ש"ח בגין חריגות משמעותיות ובלתי סבירות מזמני מענה במוקדי השירות
▪  ▪  ▪
החברה הונחתה לשפר זמני המענה ללקוח

קנס בסך 1.3 מיליון שקלים הוטל על חברת הוט (HOT) בשל חריגות בלתי סבירות ובניגוד להוראות הרישיון בזמני המענה במוקדי שירות הלקוחות בחודשים האחרונים. הקנס הוטל בהתאם למדיניות שר התקשורת גלעד ארדן, לגלות חוסר סובלנות בעניין פגיעה בזכויות הצרכנים.
בתלונות שהתבררו במועצה לשידורי כבלים ולשידורי לווין, נמצא שזמני המענה במוקדי השירות של הוט חורגים באופן ניכר מדרישות רישיונה. טענותיה של הוט בעניין נדחו ונקבע כי הפרה את חובתה. מלבד הקנס, הבהירה המועצה לחברה כי עליה לפעול במהירות לשיפור זמני המענה במוקדי השירות.
מנהלת תחום הגנה על הצרכן במועצה, מירב שטרוסברג-אלקבץ, ציינה שכאשר שירות הלקוחות של החברה אינו זמין ללקוח, יכולתו להתלונן על תקלה, לברר חשבון ואפילו להתנתק, הופכת לבלתי אפשרית. מ"מ יו"ר המועצה, מימון שמילה, אמר כי החריגות של חברת הוט בעניין זמני המענה מביעות לא פחות מזלזול בציבור הצרכנים.

תאריך:  25/06/2014   |   עודכן:  25/06/2014
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
1.3 מלש"ח קנס לשירות הלקוחות של הוט
תגובות  [ 1 ] מוצגות  [ 1 ]  כתוב תגובה 
1
כל הכבוד
מאוכזבת  |  25/06/14 23:04
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
עידן יוסף
החוזה מאפשר הנחה של 30-50 אחוזים ממחיר הנסיעה    התעריפים בישובים רבים זולים ממילא יחסית למקביליהם בשאר הארץ
איתמר לוין
מדגישה שהדבר יוכל להיעשות רק בידי המחוקק ולאחר קביעת מנגוני פיקוח שיבטיחו את האינטרס הציבורי    עד אז - יש לפרש בצמצום את הוראת ייחוד המקצוע
איתמר לוין
ביהמ"ש העליון מתיר לחברה שבבעלות לבנת פורן לסייע בהכנת חוות דעת רפואיות - ואוסר עליה לאבחן את זכויותיהם ולהמליץ להם באיזה מסלול לפעול
שי ניב
רופאים בכירים ירוויחו עד 100 אלף שקל וינתחו ללא תשלום נוסף    המלצות נוספות: להוסיף מיליארד ש' לתקציב סל הבריאות ולכונן מודל "פול טיימר" שיותיר שורה של רופאים בכירים בשעות אחה"צ - והם ינתחו את כולם
עופר וולפסון
בהודעה של משרד החוץ הצרפתי נכתב כי פעילות כלכלית בהתנחלויות כרוכה בסיכונים משפטיים גדולים    ספרד, איטליה והנציבות האירופית צפויות לפרסם בקרוב הצהרות דומות
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il