X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות / מבזקים
מבקשת לבטל את חיובה לשלם 125,000 שקל למועצה האיזורית דרום השרון תמורת שני מתקנים ליד ראש העין, המנתבים את פעילותן של כל הרכבות
▪  ▪  ▪
ליד תחנת ראש העין

רכבת ישראל מבקשת (24.6.14) מבית המשפט המחוזי מרכז להצהיר על ביטול חיובי הארנונה אותם מבקשת המועצה האיזורית דרום השרון להשית עליה לשנים 2013-2007, עבור מתקני שליטה ובקרה המפעילים את המסילות.
מדובר בשני מתקני שליטה ובקרה בקרבת ראש העין, האחד בקרבת מושב חגור מצפון לתחנת ראש העין צפון, והשני בסמוך לפארק תל אפק ולתחנת הרכבת ראש העין דרום. אלו הם מתקנים טכניים השולטים על התנועה בכל רחבי הארץ, ולדברי הרכבת - בלעדיהם לא תיתכן פעילותה.
לדברי הרכבת, המתקנים מצויים בתוך מבנה בטון מוגן וממוזג, אינם מאוישים ולא ניתן לעשות בהם שימוש כלשהו מלבד שימוש טכני. בעתירה נטען, כי במשך שנים רבות לא התקבלה כל דרישת חיוב בארנונה בגין מתקנים אלו, ככל הנראה מתוך הנחת מוצא לפיה הם אינם צורכי שירות כלשהו מהרשויות המקומיות וככאלה הם פטורים מארנונה.
ואולם, לאחרונה קיבלה הרכבת מהמועצה האיזורית דרום השרון הודעות חיוב בסכום כולל של 125,000 שקל בגין שני המתקנים.
לדברי הרכבת, באמצעות עוה"ד קרן-אור פינקלשטיין ואילן רובינשטיין, חיובים אלה הוצאו כלאחר יד, ללא כל בדיקה מעמיקה, מתוך מניעים ושיקולים זרים ובשיטת "מצליח".
בעתירה נאמר, כי שעה שבמשך שנים רבות הסתמכה הרכבת על הפטור מארנונה, אזי אף לו היה קיים בסיס לחיוב אשר התגלה כיום, אין לאפשר חיוב רטרואקטיבי. לדברי הרכבת, אין לקבל שינוי רטרואקטיבי של שומת ארנונה שעה שהמתקנים קיימים מזה שנים רבות ואינם בבחינת "נכסים חדשים".

עת"מ 47879-06-14
תאריך:  30/06/2014   |   עודכן:  30/06/2014
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
הרכבת תובעת פטור מארנונה למתקני שליטה
תגובות  [ 0 ] מוצגות  [ 0 ]  כתוב תגובה 
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
התפתחויות נוספות תחבורה ציבורית
עידן יוסף
משרד האוצר: נדרשת השקעה חד-פעמית של 400 מיליון שקל לסגירת פערי תשתית, וכן סובסידיה שנתית בגובה 500 מיליון שקל לסגירת פערי שירות    הממ"מ: בשל העדר קריטריונים, אין דרך לשפוט האם השירות הניתן כיום מספק
עידן יוסף
מומחי תחבורה מותחים ביקורת על התעשיה האוירית שהחליטה לתת יד למערכת הרכבל העירוני הנסיונית ולהכניסה לקמפוס שלה    הטעות נוגעות לקיבולת, למוכחוּת המוצר ולתחום העיסוק של תע"א
עידן יוסף
צל כבד על פרויקט הרכבת הקלה בתל אביב: במכרז הרכבת הקלה בגוש-דן, המקדים את זמנו בשנתיים, יתמודדו חברות שאינן מיומנות די הצורך    הסיבה: בנ.ת.ע מעדיפים מחיר נמוך על-פני איכות
עידן יוסף
עלות הפרויקט - כ-1.4 מיליון שקלים    מרבית השלטים במערב השומרון וביישובי גב ההר    תהיה הראשונה להתקין את השילוט הסטטי החדש
עידן יוסף
התכנון צפוי להסתיים עד 2016    בינתיים לא ברור כיצד תשפיע רכבת העמק על קו המטרו-נשר וכיצד יושפע כלכלית-תחרותית מערך התחבורה הציבורית באזור כולו
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il