X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות
שניים מבין חמשת הנאשמים בעבירות מס של מוסדות "ונקרא בשם", ובהם עובדת ברשות המיסים, נדונו לשישה חודשי עבודות שירות במסגרת הסדרי טיעון
▪  ▪  ▪
ברק-נבו. אישרה [צילום: בוצ'צ'ו]

שופטת בית משפט השלום בתל אביב, מיכל ברק-נבו, אישרה (יום ג', 1.7.14) את הסדרי הטיעון של חמישה מבין הנאשמים בעבירות מס במוסדות עמותת "ונקרא בשם". העמותות הפעילו ישיבה, כולל אברכים, בית תמחוי וגן ילדים בחולון.
יוסף מוגרבי, שעמד בראש העמותות, הורשע בארבע עבירות של אי-ניכוי מס, ארבע עבירות של אי-תשלום דמי ביטוח בעד עובד וארבע עבירות של אי-תשלום דמי ביטוח בריאות בגין עובד. הוא ירצה 300 שעות עבודות לתועלת הציבור וישלם קנס של 15,000 שקל.
אסתר כהן, אחותו של מוגבי וראש צוות חוליית תיאומי מס בפקיד שומה חולון, הורשעה במרמה והפרת אמונים. היא נדונה לשישה חודשי עבודות שירות, ובמקביל תפוטר לצמיתות מהשירות הציבורי ויישללו ממנה מחצית מן הפיצויים.
דוד ג'מילי, מנהל אדמיניסטרטיבי של העמותות, הורשע בפנקסי חשבונות כוזבים במזיד בכוונה לסייע להתחמק ממס, בארבע עבירות של אי-ניכוי מס, בארבע עבירות של אי-תשלום דמי ביטוח בעד עובד ובארבע עבירות של אי-תשלום דמי ביטוח בריאות בגין עובד. הוא נדון לשישה חודשי עבודות שירות ולקנס של 9,000 שקל.
עמותת "ונקרא בשם" הורשעה בקבלת דבר במרמה בנסיבות מחמירות, שתי עבירות של שימוש במרמה, עורמה או תחבולה במזיד בכוונה להתחמק ממס, ועבירות מס נוספות. עמותת "פאר הבנים" הורשעה בשתי עבירות של שימוש במרמה, עורמה או תחבולה במזיד בכוונה להתחמק ממס ובעבירות מס נוספות. מאחר שהעמותות אינן פעילות, הן נקנסו בשקל כל אחת.

תאריך:  02/07/2014   |   עודכן:  02/07/2014
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
עבודות שירות על עבירות מס בעמותות
תגובות  [ 0 ] מוצגות  [ 0 ]  כתוב תגובה 
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
הדר פרבר
"זו מדינה בה ערבים ולא-ערבים, האדם הלבן והשחור, המזרחי והמערבי כולם אחים", כך בנאומו של הטרוריסט המהלך אימים על עירק וקורא למוסלמים בכל העולם להצטרף אליו להקמת מדינה אחת "של אללה"
איתמר לוין
יו"ר הפורום הפלילי בלשכה הוציא הזמנה ליום עיון בהשתתפותם של וינשטיין ושני פרקליטי מחוז - למרות שווינשטיין הודיע שלא יבוא, פרקליט מחוז אחד לא אישר וחברתו כלל לא הוזמנה    חימי: זו הייתה טיוטה
איתמר לוין
עו"ד דורון לוי יקבל 2 מיליון שקל בעקבות הסכמת המדינה להכיר במחצית מדמי הארגון כהוצאה לצורכי מס    ביקש 45 מיליון שקל לאחר שהתביעה חסכה לציבור 3 מיליארד שקל
איתמר לוין
הסיעה "הביעה צער על מותם" של שלושת החטופים, האשימה את הממשלה באחריות העיקרית למותם, הביעה תמיכה ב"התנגדות לכיבוש" - וצירפה קריקטורה המציגה את נתניהו בונה קיר תוך שימוש בדם
עידן יוסף
גופתו של נער בן 17 התגלתה זמן קצר לאחר שדווח כי נחטף משכונת שועפאת    המשטרה חוקרת שלושה כיוונים מרכזיים - רצח על-רקע כבוד המשפחה, סכסוך בין חמולות או פעולת "תג מחיר"
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il