X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות / מבזקים
ביוני גויסו רק 2.4 מיליארד שקל לעומת נתון כפול בחודש מאי החצי הראשון של השנה האיר פנים לקרנות המנייתיות, שגייסו כ-3 מיליארד שקל - 40% יותר בקצב הגיוסים לעומת התקופה המקבילה אשתקד
▪  ▪  ▪
מחצית השנה הראשונה - "פיצוץ" של השקעות [צילום: פלאש 90]

בחצי הראשון של 2014, תעשיית קרנות הנאמנות גייסה יותר מ-26 מיליארד ש"ח - כמות מרשימה לכל הדעות - אך ביוני נרשמה צניחה של למעלה מ-50% בגיוסים לעומת חודש מאי, לכ-2.4 מיליארד ש"ח. כך עולה (יום ד', 2.7.14) מסיכום חודשי וחצי שנתי של נכסי תעשיית קרנות הנאמנות, שערך בית ההשקעות מיטב דש.
קרנות אג"ח כללי ואג"ח מדינה אחראיות ליותר מ-90% מכלל הגיוסים לקרנות המסורתיות בחצי הראשון של השנה. זאת, לאחר שרשמו מתחילת השנה גיוסים של כ-25 מיליארד ש"ח.
החצי הראשון של 2014 "האיר פנים" לקרנות המנייתיות, שגייסו כ-3 מיליארד ש"ח - עלייה של כ-40% בקצב הגיוסים לעומת התקופה המקבילה אשתקד.
4.8 מיליארד ש"ח זרמו לקרנות המחקות במחצית הראשונה של 2014, זאת לאחר גיוסים של כ-800 מיליון ש"ח ביוני.
חודש יוני התאפיין במגמה שלילית בשוק ההון המקומי בכל הקשור למדדי המניות ואגרות החוב הקונצרניות, כאשר מנגד, נרשמו עליות באגרות החוב הממשלתיות. הקרנות המסורתיות רשמו ביוני גיוסים של כ-3 מיליארד ש"ח - צניחה של כ-45% בממוצע הגיוסים ביחס לחודש הקודם, בהובלת קרנות אג"ח כללי ואג"ח מדינה שגייסו יחד כ-3.2 מיליארד ש"ח.
קרנות אג"ח כללי, בדגש על קרנות מעורבות עם חשיפה מנייתית, קרנות 10/90 וכו’, גייסו ביוני כ-1.7 מיליארד ש"ח - ירידה של כ-40% בממוצע הגיוסים היומי ביחס לחודש הקודם. מתחילת השנה הגיוסים בקרנות אג"ח כללי מסתכמים בכ-16.3 מיליארד ש"ח.
אגרות החוב הקונצרניות רשמו ביוני מימושים - מדד התל-בונד 20,40,60 רשמו תשואה שלילית של עד כ-1.1%. בעקבות התשואות השליליות, קרנות אג"ח קונצרני רשמו פדיונות של כ-620 מיליון ש"ח - לראשונה מאז דצמבר 2011. ובכל זאת, מתחילת השנה הקרנות האלה שומרות על סך גיוסים חיובי המסתכם בכ-1.4 מיליארד ש"ח.
חודש של ירידות ונפח מסחר דליל במדדי המניות: מדד ת"א 25 ות"א 100 הציגו תשואה שלילית של 0.4% ו-0.3% בהתאמה ובהמשך, ירידה של כ-1.3% במדד ת"א 75. לעומת זאת, במדדי המניות בחו"ל נרשמו, בדרך כלל, עליות. התוצאה: חודש יוני הסתכם בגיוסים של כ-400 מיליון ש"ח - זינוק חד של כ-260% בקצב הגיוסים לעומת מאי, כאשר, קרנות מניות חו"ל הובילו את הגיוסים עם כ-300 מיליון ש"ח. קרנות מניות בישראל סיכמו את חודש יוני עם גיוסים של כ-100 מיליון ש"ח. מתחילת השנה, סך הגיוסים בקרנות המנייתיות מסתכמים לכ-2.9 מיליארד ש"ח.
אגרות החוב הממשלתיות רשמו עליות שערים: מדד ממשלתי כללי עלה ביוני בכ-0.3% בהובלת השחרים הארוכים שזינקו בכ-0.9%. בעקבות כך, קרנות אג"ח מדינה גייסו כ-1.5 מיליארד ש"ח - ירידה של כ-20% בממוצע הגיוסים לעומת החודש הקודם. מתחילת השנה סך הגיוסים בקרנות הממשלתיות עומד על כ-9 מיליארד ש"ח.
האפיק השקלי מסכם את יוני במגמה שלילית. פדיונות של כ-670 מיליון ש"ח נרשמו בקרנות הכספיות. מתחילת השנה, ועל-רקע הורדות הריבית, הכספיות איבדו יותר מ-3 מיליארד ש"ח. זאת, לעומת גיוסים של כ-16.6 מיליארד ש"ח בתקופה המקבילה אשתקד. בהמשך לכך, נרשמו פדיונות בקרנות השקליות של יותר מ-150 מיליון ש"ח בסיכום חודשי וכ-750 מיליון ש"ח מתחילת השנה.
תעשיית הקרנות מנהלת נכון ל-30 ביוני כ-261.4 מיליארד ש"ח, הקרנות המסורתיות (בנטרול הקרנות הכספיות) מנהלות כ-203 מיליארד ש"ח והקרנות הכספיות מנהלות כ-58.4 מיליארד ש"ח.

תאריך:  02/07/2014   |   עודכן:  02/07/2014
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
הגיוסים לקרנות הנאמנות צנחו בלמעלה מ-50%
תגובות  [ 0 ] מוצגות  [ 0 ]  כתוב תגובה 
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
יפעת גדות
"יש מסמך שכתוב בו שסמסונג מודה שהייתה תקלה בפס הייצור"    "ניסיתי לקרוא לציבור להחליף את הסוללות אבל קיבלתי דרישה מסמסונג שלא לעשות את זה"    בדוח שכתב פרופסור עין אלי כתוב במפורש כי יש סכנה לחיי אדם
עופר וולפסון
נבחרה כספקית רשמית בתוכנית מטוס החמקן החדש של ישראל, ה-F-35, תחת הסכם בן שבע שנים עם היצרנית לוקהיד מרטין
עופר וולפסון
מרבית המחיקות - עקב "השטחת פירמידות" ומיזוגים בינלאומיים    שווי השוק של החברות ערב הפתיחה בהליכי המחיקה עמד על יותר מ-24 מיליארד שקל
איתמר לוין
אליהו ביתן, שופט מחוזי בבאר שבע, פסק ארבע פעמים שפסילת רישיון תתחיל מיום גזר הדין - בעוד החוק קובע מפורשות שהיא תחל רק לאחר השחרור מהמאסר    ביהמ"ש העליון: לשון החוק ברורה ומחייבת
אלעזר לוין
היזם נסים אסייג מדווח על ביקוש-שיא לעסקות אלו    "פוטנציאל לעשרות אלפי דירות - אבל אני נאלץ לדחות 90% מההצעות"
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il