X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות / מבזקים
הכונס של חברת י.י טיטלבאום מבקש לחייב את יחיאל טיטלבאום להשיב כספים לקופתה טיטלבוים: בקשה חסרת יסוד המבוססת על חוות דעת שגויה
▪  ▪  ▪
שפירא. מבקש [צילום: יח"צ]

עו"ד עופר שפירא, כונס הנכסים של חברת י.י טיטלבאום השקעות, מבקש (3.7.14) מבית המשפט המחוזי בתל אביב בלהורות לבעל השליטה לשעבר בחברה, יחיאל טיטלבאום, להשיב לחברה 5 מיליון שקל בתוספת ריבית והצמדה מינואר 2012.
במבוא לבקשה נאמר, כי טיטלבאום גרם לבנק לאומי ולחברה נזק רב כתוצאה מפעולותיו, כפי שהתגלה במהלך חקירת עסקי החברה. רו"ח יעקב פסי, שנשכר בידי שפירא, גילה שבוצעו פעולות רישום חשבונאי ועסקות ללא תכלית כלכלית שנועדו להסתיר את חוב הבעלים לחברה, שהסתכם ב-5 מיליון שקל.
בבקשה נאמר, כי טיטלבאום העדיף בצורה ברורה את האינטרס האישי שלו על פני האינטרס של החברה או הבנק. במקום לממש את השעבוד או לחלופין לשלם מכיסו את החוב לבנק, בחר טיטלבאום לשלוח יד לקופת החברה וליטול משם 5 מיליון שקל.
הכונס טוען, כי טיטלבאום משך את הכספים מתוך ידיעה כי התחייבויותיה של החברה עמדו על יותר מ-7.7 מיליון שקל. בנסיבות אלה יש לראותו כמי שהפר את חובותיו כלפי החברה והנושים שלה, ויש להורות לו להשיב לקופת הכינוס את כל הסכומים שנטל מן החברה. הבקשה הוגשה באמצעות עוה"ד דנה הלל-אברהם ויונתן ליטבק.
בתצהיר שהגיש טיטלבאום לבית המשפט, הוא דוחה את מכל וכל את טענותיו של שפירא. לדבריו, "עקרונות החשבונאות אינם דורשים את קיומה של תנועה כספית בפועל לשם רישום חשבונאי. הדוחות הכספיים מיועדים לשקף את מצבה הכספי של החברה המדווחת, ולא את התנועות הכספיות שנעשו בה". הוא מצטט את רו"ח יובל זילברשטיין, אשר קבע ש"רישום פעולות חשבונאיות ללא תנועות כספיות שכיח ביותר".
עוד אומר טיטלבאום, המיוצג בידי עו"ד שאול קוטלר, כי למעשה מדובר בבקשה של הבנק לגבות ממנו שלא כדין 5 מיליון שקל, שהוגשה במסווה של בקשת הכונס למתן הוראות. הבנק העניק לחברה הלוואת נון-ריקורס, טוען טיטלבאום, וכעת הוא מנסה ללא הצדקה לגבות ממנו אישית את החוב באמצעות "בקשות עוקפות תביעה" כהגדרתו ובניסיון ליצור תהליך שאינו קיים בסדרי הדין.
טיטלבאום ממשיך ואומר, כי עילת התביעה התיישנה, וכי אם בכלל יש לבנק עילת תביעה (דבר שהוא מכחיש) - עומדת לו טענת קיזוז בשל הנזקים שגרם הבנק לחברת אקסטרא, אשר מניותיה שימשו כבטוחה לפרעון הלוואת הנון-ריקורס. הוא גם טוען לפגמים מהותיים בחוות דעתו של פסי, וזאת בהסתמך על חוות דעת של רואי חשבון מטעמו.

פר"ק 13098-06-12
תאריך:  05/07/2014   |   עודכן:  21/07/2014
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
כונס חברה: הבעלים גנב 5 מיליון שקל
תגובות  [ 0 ] מוצגות  [ 0 ]  כתוב תגובה 
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
מחלקה ראשונה
מותו של צעיר כבן 20 נקבע בלילה בזירת האירוע; צעיר נוסף כבן 28 הועבר במצב אנוש לבית חולים קפלן, שם מת מפצעיו    שני צעירים נוספים אותרו כשהם פצועים באורח קל ובינוני
יצחק דנון
בית המשפט דחה את בקשתם של שניים מחברי הארגון, שטענו לזיוף הבחירות למוסדותיו, למנוע את כינוס האסיפה והוועידה ואת בחירת היו"ר: "לא פעלו לפי התקנון"
יצחק דנון
חמישה בעלי מטעים תובעים 3.8 מיליון שקל מאגן כימיקלים ומאחים רוזנברג, בטענה שהראשונה ייצרה והשנייה מכרה חומר ריסוס בלתי יעיל ופירותיהם נפגעו
עופר וולפסון
הממשלה תצביע ביום א' הקרוב על הצעה להטבת המס הנדיבה עבור חברות שיפעלו במרכז הסייבר החדש שיקום בעיר הדרומית    שר האוצר מתנגד להחלטה, שאינה מחייבת מעבר עובדים לנגב
מערכת גלובספורט
משטרת ריו דה ז'ניירו עצרה 11 אנשים בפרשת מכירת כרטיסים לא חוקית למשחקי המונדיאל; לפי החשד, איש פיפ"א היה אחראי על אספקת הכרטיסים
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il