X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות / מבזקים
ראש הממשלה, בנימין נתניהו, שוחח עם חוסיין אבו חדיר, אביו של הנער מוחמד שנחטף ונרצח בשריפה "הרצח מתועב, פעלנו לאתר את הרוצחים. הם יגיעו למשפט וימוצה עמם הדין"
▪  ▪  ▪
הלוויית מוחמד אבו חדיר [צילום: פלאש 90]
נתניהו. שוללים התנהגות כזו [צילום: פלאש 90]

ראש הממשלה, בנימין נתניהו, שוחח (יום ב', 7.7.14) עם חוסיין אבו חדיר, אביו של הנער מוחמד אבו חדיר שנרצח בשבוע שעבר בירושלים.
"אני מבקש להביע את הזעזוע מהרצח המתועב. פעלנו לאתר את הרוצחים. הם יגיעו למשפט וימוצה עמם הדין. אנו שוללים התנהגות אכזרית כזו. זה רצח מתועב", אמר נתניהו.
גופתו של מוחמד אבו חדיר התגלתה חרוכה ביער ירושלים. ממצאים של הנתיחה לאחר המוות שנערכה לה העלו כי ככל הנראה הועלה באש בעודו בחיים.
אתמול פורסם כי נעצרו חשודים בביצוע החטיפה והרצח. מדובר ביהודים וכיוון החקירה המרכזי הוא שמדובר בחטיפה וברצח על-רקע לאומני כנקמה על חטיפת ורצח שלושת הנערים הישראלים בגוש עציון על-ידי חמאס. משרד הביטחון יבחן את האפשרות להגדיר את משפחת אבו חדיר משכונת שועפאט שבמזרח ירושלים כמשפחה נפגעת טרור.
אתמול בערב יצאו ערבים במקומות רבים בארץ - בירושלים, במשולש ובגליל - אל הכבישים על-מנת ליידות אבנים לעבר מכוניות חולפות ולהבעיר צמיגים. המשטרה חסמה כבישים רבים עד לפיזור המהומות. הבוקר יובאו 50 חשודים - 30 בגירים ו-20 קטינים - בהפרות סדר לדיון בהארכת מעצרם בבתי משפט השלום בנצרת ובעכו.

פרס: ישראל במשבר מוסרי

נשיא המדינה, שמעון פרס, ציין כי מדינת ישראל נמצאת במשבר מוסרי עמוק בחינוך. "לא האמנו כי יכול לקרות פשע נתעב וכל כך אכזרי בעם שלנו- אסור לנו להיות עם כזה. אנו נמצאים בלב משבר פלילי ומוסרי עמוק ביותר שאנו חייבים לקחת במלוא הרצינות", אמר ביחס לרצח מוחמד אבו חדיר.
"היום מציון תצא הבושה על הפשע ובו חיי נער בן 16 נלקחו על לא עוול כפו על-ידי צעירים מהמחנה שלנו. הידיעה כי יום קודם לכן ניסו לחטוף ילד בן 9 מידי אמו רק מחמירה את המשבר ואת חומרת המצב. הרצח מוכרח לזעזע קשות את העם", ציין.
לדברי פרס, במדינת ישראל אין הבדל בין דם לדם, ורצח על בסיס לאומני הוא פשע נתעב שאסור לקבל. "יש כעת שתי סוכות אבלים, אחת של אימהות ואבות יהודים וסוכת אבלים של אם ואב ערבים. לדמעה של אם אין צבע- כל זמן שתיזל דמעה של אם בגלל רצח בנה, העולם לא ישקוט. אין נחמה לאבא שראה את השתיל שטיפח – נשרף. היום, חייבת לצאת מכולנו קריאה מוסרית - אין הצדקה למוות ואין העדפה לפשע. ליבי דואב, עם אבלה של משפחת אבו חדיר ועם אבלן של משפחות שעאר, נפתלי ופרנקל. אני מבטיח כי אנו נעשה את המוטל עלינו בטווח הארוך ובאופן מידי- זה בנפשנו", דברי פרס.

יחימוביץ': רצח אכזרי וסדיסטי

חברי הכנסת שלי יחימוביץ' ומיקי רוזנטל ממפלגת העבודה ערכו ביקור תנחומים בבית משפחת אבו חדיר במזרח ירושלים.
לדברי יחימוביץ', מדובר ברצח אכזרי וסדיסטי שהציבור בישראל מגנה ומוקיע. "אני חשה בושה על כך שרוצחים שפלים כאלה ביצעו את הרצח לכאורה בשם נקמה קולקטיבית. כאב של הורה על רצח אכזרי של ילדו הוא כאב זהה בשני הצדדים ואנו משתתפים בצערכם", אמרה.
רוזנטל ציין כי בא להביע את תנחומיו ואת סלידתו מהלינץ' האכזרי שעשו המחבלים היהודים במוחמד אבו חדיר. "הגזענות היא מחלה איומה שמתחילה במילים ומסתיימת ברצח", טען.

תאריך:  07/07/2014   |   עודכן:  07/07/2014
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
משפחת אבו חדיר תוגדר 'נפגעת טרור'
תגובות  [ 4 ] מוצגות  [ 4 ]  כתוב תגובה 
1
ומדוע הערבים אינם משלמים ?
היכן הסימטריה ?  |  7/07/14 10:06
 
- עוד ל-א הבנת?
אני אסביר לך!  |  7/07/14 11:00
2
פרס רצית וקיבלת מזרח תיכון חדש ל"ת
הפרעות באחריותך  |  7/07/14 13:30
3
פרס רצית וקיבלת מזרח תיכון חדש ל"ת
הפרעות באחריותך  |  7/07/14 13:30
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
יצחק דנון
המועצה האזורית טוענת שהמשרד לא השיג על שומת ארנונה שהוציאה לו, בגין גידול משוער בשטחיהם של בסיסי צה"ל שבתחום שיפוטה - ולכן עליו לשלם אותה
יצחק דנון
טוענת ששני עובדים הפיצו בוואטסאפ שיחה בעלת אמירות מיניות גסות עליה, והוסיפו טענות שקריות, השמצות והטלת רפש בה ובבני משפחתה
יצחק דנון
האיש טבע בחוף פלמחים לפני שש שנים, והאישה מאשימה ברשלנות את עובדי שירותי ההצלה של המועצה האיזורית גן רווה
איתמר לוין
הרשת לא שילמה במשך ארבע שנים שעות נוספות למנהל מחלקת הבשר באחד מסניפיה    נדחו טענותיה לפיה נסיבות פיטוריו הצדיקו לשלול ממנו את הפיצויים
איתמר לוין
גבר תבע את אשתו לשעבר בטענה שהגישה נגדו תלונות שהסתיימו בזיכויו    בית המשפט: לאישה עומדת הגנת תום הלב, שכן הזיכוי היה מחמת הספק והיא נפלה קורבן לאלימותו פעמים רבות
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il