X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות / מבזקים
מנהל רשות המיסים מביע תקווה שהרשות תקלוט מאות עובדים ותוכל להגביר את שיעור בדיקת הדוחות השנתיים נשיא לשכת רו"ח: מיליארד שקל לטכנולוגיה ברשות
▪  ▪  ▪
אשר. "תוצאות משמעותיות ביותר"

חוק ההסדרים לשנת 2015 יהיה מצומצם ומינורי לעומת החוקים בשנים הקודמות, וזאת בהתאם להנחיה של שר האוצר, יאיר לפיד. כך הודיע (יום ב', 7.7.14) מנהל רשות המיסים, משה אשר, בכנס לשכת רואי חשבון.
לדברי אשר, רשות המיסים גבתה עד כה 3 מיליארד שקל מעל היעד, למרות ההאטה בצמיחה, והיא תעשה מאמץ שכך יהיה גם בסיכום שנתי. הוא שב ואמר, כי יש הון שחור של ישראלים בחו"ל בהיקף של עשרות מיליארדי דולרים, ושלרשות יש תוכנית סדורה להגיע אליו. אשר הביע את התקווה שהרשות תקלוט מאות עובדים נוספים ו"נגיע למחוזות שעד היום טופלו בעצימות נמוכה", כגון הגדלת שיעור בדיקת הדוחות השנתיים.
אשר מסר, כי רשות המיסים קיבלה רשומות של אלפי ישראלים בעלי חשבונות בנק משמעותיים באירופה, ו"בתקופה הקרובה אתם תתוודעו לתוצאות משמעותיות ביותר של פעולות שקורות ברגעים אלה. נבדוק אם יש להם תיקים, אם ההכנסות שלהם מצדיקות את הנכסים בחו"ל, אם הם כללו אותם בהצהרות הון. אנחנו הולכים להשיג יותר ויותר רשימות". הוא הצביע על המגמות הבינלאומיות של סוף לסודיות הבנקאית ושימת יד של כל מדינה על חובות המס של אזרחיה.
לדברי נשיא לשכת רואי חשבון, דודי גולדברג, "הרחבת בסיס המס היא הדרך היחידה להורדת שיעורי המס, ולצורך כך יש להעניק משאבים לרשות המיסים כדי לאפשר לה לשכור יותר עובדים ולהשקיע מיליארד שקל בטכנולוגיה. צריך לתת לרשות אלפי עובדים שייצאו לשטח וייאבקו בהון השחור".
גולדברג ציין לטובה את הדרישה שהוציאה הרשות ל-100,000 איש לדווח לה, ואמר שחובת הדיווח צריכה להיות מסורגת אם לא כללית. הוא קרא לבחון קיצוץ בפנסיה התקציבית והעלאה של תמלוגי הגז, במקום להעלות מיסים. עוד אמר, כי חשוב לשחרר את עודפי ההון המונחים בחברות ישראליות בחו"ל, על-ידי הענקת שיעור מס מועדף.
יו"ר ראשות ועדת המיסים בלשכה, עופר מנירב, טען שהניסיון להגביל את השימוש במזומן צפוי לכישלון, שכן תמיד יימצא מי שיסכים לקבל תשלומים קטנים במזומן, ומשום שיש מיליון אזרחים שחשבונותיהם מוגבלים או שכלל אין להם חשבונות בנק. מנירב בירך על צמצום חוק ההסדרים, אם כי אמר שיש לחכות ולראות מה יהיה בשנים הבאות.
עוד אמר מנירב, כי יש "הון לבן" רב הנמצא בחו"ל, אך איש אינו מביא אותו לארץ משום ששיעור המס הוא 30% - בעוד המס בהסדר על הון שחור עשוי להיות נמוך יותר. "תעשו הוראת שעה, משהו. אני מנסה, עד היום לא הצלחתי", אמר לאשר. הוא גם תקף את הכוונה להפוך את עבירות המס החמורות לעבירות מקור לפי חוק איסור הלבנת הון, בציינו שבעבירות אלו אין התיישנות - בעוד על העבירות החמורות ביותר יש התיישנות של שבע שנים.

תאריך:  07/07/2014   |   עודכן:  07/07/2014
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
חוק ההסדרים יצומצם; טיפול בחשבונות בחו"ל
תגובות  [ 0 ] מוצגות  [ 0 ]  כתוב תגובה 
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
עופר וולפסון
מאיצה את ההכנות לקראת להמשך הניסויים הקליניים בשתי התוויות של סרטן שלפוחית השתן    פועלת לקראת סיום ניסוי בקרב חולים בסיכון גבוה עד סוף הרבעון השלישי של 2014
עופר וולפסון
ההתערבויות שביצע בנק ישראל בשבועיים האחרונים, כמצופה, יצרו תגובת שוק קצרת טווח בלבד    "רק מדיניות רציפה ועקבית כנגד הספקולנטים עשויה לחולל שינוי"
איתמר לוין
מאשר את פסק דינו של בית הדין הארצי לעבודה בנושא פלאפון: המעביד אינו רשאי ללחוץ על העובדים כאשר הם מתחילים להתארגן
יצחק דנון
צעירה מקלנסווה שפירסמה פוסט בעמוד הפייסבוק שלה נגד רוצחי הנערים החטופים, תובעת פיצויים מהפורטל הערבי "פאנט" שעשה שימוש בפוסט שלה
יצחק דנון
רוברט חן, ממנהיגי האופוזיציה לראש מועצת כפר ורדים, סיון יחיאלי, טוען שהחשמל לנקודת התאורה הסמוכה לביתו הופסק בשל היריבות - וכך יש סכנה ביטחונית
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il