X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות / מבזקים
ברקת מקים מינהלת חדשה בחברת מוריה לצמצום פערים בבניית כיתות לימוד במגזר החרדי במגזר הערבי ובמגזר הכללי המינהלת החדשה תרכז את כל תהליך הקמת כיתות הלימוד מהתכנון ועד סיום הביצוע
▪  ▪  ▪
ברקת . מתכנן[צילום: פלאש 90]

ראש עיריית ירושלים, ניר ברקת, מקים מינהלת חדשה שתוביל את התהליך לצמצום פערי כיתות לימוד במגזרים החרדי, הערבי והכללי בעיר.
המינהלת החדשה תופעל באמצעות חברת מוריה חברת הביצוע העירונית אשר תשמש כגוף ביצועי שיפעל לצמצום הפערים במבני החינוך במגזרים השונים.
המינהלת החדשה תהיה אחראית על איתור מואץ של קרקעות מתאימות, הכנת ואישור תוכניות, תכנון וביצוע מבנים והגדלה משמעותית של היקפי הביצוע ביחס להיקפים הנוכחיים.
משימותיה יכללו: רענון וביצוע מחדש על-פי הצורך של תוכניות אב למערכת החינוך במגזרים השונים, בניית לוח זמנים לתכנון והקמה של מוסדות החינוך בעיר, עריכת תוכנית למימוש מיידי וניצול של השטחים הקיימים, מימוש תהליכי חיפוש ואיתור יצירתי של קרקעות זמינות לנושא, בניית פתרונות יצירתיים שיאפשרו שיתוף הסקטור הפרטי במאמץ (PFI), תכנון מודרני של המוסדות תוך מקסום הידע והניסיון הקיים בתחום, מציאת פתרונות חלופיים ובניית תהליכי עבודה אפקטיביים, ישירים ויציבים מול הגופים המממנים: משרד החינוך, משרד האוצר, אגפי העירייה השונים ועוד.
המינהלת החדשה תעבוד בשיתוף פעולה מלא עם אגפי העירייה הרלוונטיים, אשר יוסיפו לתפקד כקובעי מדיניות ובקרה.
אתגר חדש
ברקת: "צמצום הפערים בכיתות הלימוד בכלל המגזרים בירושלים הוא משימה עירונית מרכזית ואנו פועלים כל העת לצמצום הפערים הקיימים. הקמת המינהלת החדשה באמצעות חברת מוריה תאפשר ריכוז כל העבודה תחת גוף אחד, תייעל את התהליכים ותביא לתוצאה שכלולנו מעוניינים בה, יותר כיתות לימוד מודרניות ותקניות לילדי ירושלים".
דורון נויוירט, מנכ"ל מוריה, ציין כי "חברת מוריה מברכת את ראש העיר, ניר ברקת ומנכ"ל העירייה, עו"ד אמנון מרחב על יזום וקידום פרויקט חשוב זה. מוריה כחברת הביצוע של עיריית ירושלים המקדמת בעיקר פרויקטי תשתית ובתחבורה בעיר, רואה בפרויקט זה אתגר חדש והזדמנות גדולה להיכנס גם לבתי הספר ולהביא גם לתחום את היתרונות, הידע, הניסיון וההצלחה של הפרויקטים הרבים של החברה. פרויקט זה מתווסף לתחומים הנוספים שאליהם אנו נכנסים לאחרונה כדוגמת התחדשות עירונית ואנו רואים בכך הבעת אמון נוספת של קברניטי העיר בחברת מוריה".
לאחר שהמינהלת החדשה תקום היא תפעיל משרדי ניהול פרויקטים העוסקים כיום בתחום הקמת מבני חינוך ברחבי הארץ, בחלוקה מגזרית (מזרח העיר, מנח"ח, מגזר כללי), תוך ניצול יתרונם היחסי וניסיונם במגזרים השונים, על-מנת לממש את ניהול התכנון והביצוע של פרויקטי הבנייה עצמם.
בירושלים פערים משמעותיים בכיתות לימוד במגזר החרדי ובמזרח העיר, פערים העומדים כיום על כ-2,000 כיתות לימוד. יש לציין כי מתחילת כהונתו של ראש העיר ניר ברקת הוקמו מאות כיתות לימוד במגזר החרדי והערבי לצמצום הפערים הקיימים.
בימים הקרובים תובא הקמת המינהלת החדשה לאישור דירקטוריון חברת מוריה.

תאריך:  09/07/2014   |   עודכן:  09/07/2014
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
 
תגיות מי ומי בפרשה
 ניר ברקת / Nir  Barkat
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
עופר וולפסון
ניתן יהיה לתת אשראי ללקוחות החורגים מן המסגרת ובעלי חשבון לא יוגבלו בשל שיקים שסורבו    ההנחיות לתושבים במרחק עד 40 ק"מ מהרצועה    שר האוצר הורה על דחייה בתשלומי המיסים
מירב ארד
השירות יינתן בין היתר לערים באר שבע, קריית מלאכי, קריית גת, שדרות, אשדוד, אשקלון    הנחה של 14 שקלים עד יום שישי הבא ויינתן רק לקנייה מ-180 ש"ח ומעלה
עופר וולפסון
תשקיע עשרות מיליוני דולרים, שחלקם יוזרמו כהשקעה לתוך החברה בכדי להרחיב את צמיחתה בעולם
איתמר לוין
השופטת דניאלה שריזלי: כאשר הפרקליטות מבקשת להקל בעונש, זה הופך את האכיפה למגוחכת    מנהל רשות המיסים לשעבר: אין טעם לרדוף אחרי נישומים שלא ישלמו
איתמר לוין
מנהל בתי המשפט: נשיאי בתי המשפט התבקשו להתחשב בעורכי דין שיבקשו דחיות בשל המצב הביטחוני, ובמיוחד באימהות עובדות
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il