X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
X
יומן ראשי  /  חדשות / מבזקים
כל הפעילות האווירית האזרחית תועתק ממנו לטרמינל 1 בנתב"ג כתוצאה מכך, צפויים מחר שיבושים בלוח הטיסות של ארקיע וישראייר הפועלות משדה דב
▪  ▪  ▪
[צילום: פלאש 90]

שדה התעופה שדה דב ברמת אביב ייסגר מחר (שבת) לטיסות אזרחיות בשל צמצום המסדרון האווירי האזרחי על רקע המצב הביטחוני. כל הפעילות האווירית האזרחית תועתק ממנו לטרמינל 1 בנתב"ג. כתוצאה מכך, צפויים מחר שיבושים בלוח הטיסות של ארקיע וישראייר הפועלות משדה דב.
ל"גלובס" נודע כי עקב השינויים, ישראייר תדרכה את טייסיה וכך כתבה להם בתדריך כתוב: "בימים אלה של שינויים רבים ותכופים, לו"ז משובש, פטריות בשמיים ודאגה כללית - אנא הקפדה יתרה בכל הקשור לבטיחות טיסה. דברו על זה בתדריכים ושתפו ללמידה הדדית על אירועים חריגים".
עוד נכתב לטייסי החברה: "מספר גדול מקרב טייסינו מקיים גם פעילות רבה בטייסות שלהם. שירות המילואים, השיבושים בזמנים והעתקת הפעילות לבן גוריון - גוררים במקרים רבים גם שינויים באיוש הטיסות. אנחנו משתדלים לצמצם זאת ככל הניתן. זקוקים להמשך שיתוף הפעולה וההיענות שלכם לה אנחנו זוכים מכם עד כה באופן גורף ומכל הלב".
בהקשר זה יש לציין כי אתמול איגוד הטייסים הודיע כי יגבה את הטייסים שגויסו למילואים ויסייע לחברות התעופה הישראליות להמשיך בשגרת טיסות.
באשר לשיבושים הצפויים בטיסות, נכתב לטייסי ישראייר בתדריך: "הפעילות בנתב"ג כפי שאתם חווים הולכת ומסתרבלת, זאת כמובן בגלל מגבלות התעבורה. לאור השיבושים בלוחות הזמנים רבים וגדולים - אנא התאזרו בסבלנות".
יצוין כי השיבושים בלוחות הטיסות בנתב"ג נובעים משינוי נתיבי ההמראות והנחיתות עקב המצב הביטחוני. אתמול דיווחנו כאן כי רשות שדות התעופה (רש"ת) שינתה את נתיבי ההמראות והנחיתות בנתב"ג: במקום המראות מכיוון מזרח למערב בימים כתיקונם, ההמראות הן כיום בכיוון ההפוך: ממערב למזרח על מסלול 08. ואילו הנחיתות הן מכיוון צפון לכיוון דרום על מסלול 21 החדש שהושק רק באחרונה ועורר את זעמם של יישובים רבים שנכנסו למעגל רעש המטוסים.
בתוך כך, טיסה אזרחית של חברת התעופה הפולנית לוט שעשתה הלילה את דרכה מפולין לישראל, הגיעה לנחיתה בזמן "צבע אדום" וקיבלה הנחייה להמתין באוויר.
אלא שהטייס החליט לצאת לנחיתה בשדה חליפי בלרנקה ומשם שב לפולין עם הנוסעים. בדיוק מסיבה זו רש"ת הנחתה את חברות התעופה הזרות לטוס לישראל עם כמות דלק גדולה יותר מהרגיל למקרה שתצטרכנה להמתין באוויר עד שאזעקת "צבע אדום" שוככת.

תאריך:  11/07/2014   |   עודכן:  11/07/2014
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
 
תגיות מי ומי בפרשה
 גלובס / Globes
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
שדה דב ייסגר מחר לטיסות אזרחיות - צפויים שיבושים
תגובות  [ 0 ] מוצגות  [ 0 ]  כתוב תגובה 
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
יואב יצחק
התחקיר המגמתי פורסם בערוץ 10 על-ידי מיקי רוזנטל    בין פישר לרוזנטל התקיימו יחסים אישיים ומקצועיים במשך תקופה ארוכה    בעקבות פרסום התחקיר הגיש בובליל תביעת לשון הרע ולאחריה נאלצו רוזנטל וערוץ 10 לפרסם תיקון והתנצלות    יצויין: אין אסמכתאות שרוזנטל ידע על העסקה שבין פישר לזילכה
עידן יוסף
אוניית המעפילים שנשאה 4,515 פליטי שואה נאלצה לשוב על עקבותיה כשניסתה לעגון בארץ ישראל
איתמר לוין
ראש עיריית רמת השרון המושעה מייחס לטעויות של מזכירתו חלק מהחשבוניות הפרטיות שהגיש לקרן ההשתלמות על עובדי הרשויות, ובמקרים אחרים - טעויות של מסעדה ושל אשתו דאז
איציק וולף
אזעקות נשמעו ב-10:45 בכל אזור גוש-דן, בשפלה ובדרום    כיפת ברזל יירטה את הרקטות    חשש מפני שיבוש הפעילות בנמל התעופה הבינלאומי    טיסה של חברת התעופה הפולנית שבה על עקבותיה ולא נחתה בישראל    אדם אחד נפצע באורח קשה ושבעה נוספים נפצעו קל בפגיעה ישירה הבוקר בתחנת דלק באשדוד
עידן יוסף
לאחר שיום קודם האשים את ישראל ב"השמדה קולקטיבית" מנסה יו"ר הרשות הפלשתינית להרגיע את החמאס, שמצידו אינו מתרשם ומודיע שלא האויב יקבע אם לסיים את המלחמה ומזמין את צה"ל לנסות להיכנס לרצועה
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il