X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות / מבזקים
ההרוג, דרור חנין מבית אריה, נפצע אנוש בפגיעת פגז מרגמה במחסום ארז בשעות האחרונות נורו עשרות רקטות לעבר ישראל הקבינט המדיני-ביטחוני מתכנס לדיון בשעה 21:00
▪  ▪  ▪
הטיפול בחנין ז"ל במחסום ארז [צילום: דוברות מד"א]

הרוג ישראלי ראשון בסבב ההסלמה הנוכחי. דרור חנין, בן 37 מבית אריה, נפגע בפיצוץ פגז מרגמה באזור מעבר ארז. הוא נפצע אנוש והובהל לקבלת טיפול בבית החולים סורוקה בבאר שבע, אך הרופאים נאלצו לקבוע את מותו. בתקרית נפצע אדם נוסף באורח קל. הוא פונה לקבלת טיפול בבית החולים בבאר שבע.
מנכ"ל מד"א, אלי בין, היה סמוך למחסום ארז בעת הנפילה הקטלנית של פצצות המרגמה. "זיהינו את הפצוע מיד, והתחלנו לבצע בו פעולות החייאה מתקדמות, כולנו יחד, באמצעות ציוד שהיה ברשותנו. המשכנו לטפל בפצוע תחת אש, אבל לרגע לא חשבנו לוותר. במשך קרוב ל-30 דקות היינו בשטח, עד שיכולנו לאפשר לניידת הטיפול הנמרץ שהגיעה למקום לפנות את הפצוע תוך כדי פעולות החייאה לבית החולים ברזילי. לצערי, שם נקבע מותו", סיפר.
חנין הגיע לאזור גבול רצועת עזה על-מנת לחלק אוכל לחיילים המוצבים שם בהמתנה. ראש מועצת בית אריה-עופרים, אבי נעים, ספד לו ואמר כי תושבי בית אריה המומים וכואבים. "דרור היה אדם מיוחד וערכי, אשר מצא את מותו הטרגי בעת שעשה את הדבר שהכי אהב - אהבת אדם ונתינה אין קץ. אני מקווה שממשלת ישראל תחסל לחלוטין את איום הטרור מעזה", ציין.
בשעות האחרונות ירו מחבלים מרצועת עזה עשרות רקטות לעבר יישובים ישראלים ממרכז הארץ ועד לדרומה. בין היתר ירו רקטות לעבר אזור העיר חברון. שתי נפילות אותרו בשטחים פתוחים באזור. הערב חודש הירי לעבר הדרום. כתוצאה מפגיעה ישירה ברפת באחד מקיבוצי עוטף עזה מתו 30 פרות ו-20 נוספות נפצעו קשה. מהתאחדות מגדלי הבקר לחלב נמסר כי על הממשלה לדאוג למיגוניות עבור כלל הרפתות בעוטף עזה ובדרום על-מנת לשמור על חייהם של הרפתנים הממשיכים לעבוד גם תחת אש.
אזעקה נשמעה בתל אביב ושתי רקטות יורטו בשמי העיר. חמאס והג'יהאד האיסלאמי קיבלו בהודעה משותפת אחריות לירי ארבע רקטות M-75 לעבר גוש-דן.
אזעקות נשמעו גם באשקלון, בבאר שבע, בירוחם, בדימונה, במצפה רמון, בקריית גת, במועצה האזורית חוף אשקלון, בשדרות, במועצה האזורית שער הנגב, באופקים ובאזורים רבים אחרים. באשקלון נפגעו שני בתים בהתפוצצות רקטה.
עוד נפגע קו מתח גבוה המספק חשמל לרצועת עזה. מדובר בקו המתח הגבוה השני שנפגע מירי הרקטות של הפלשתינים. נכון לעכשיו מופסקים שניים מתוך עשרה קווי מתח גבוה המספקים חשמל לרצועה.
בדומה לפגיעה הקודמת, על-פי הנחיית שר התשתיות הלאומיות האנרגיה והמים, סילבן שלום כל עוד הירי נמשך ונשקפת סכנה לעובדי חברת החשמל, עבודת התיקון לא תתבצע.
בתוך כך הודיע הג'יהאד האיסלאמי למצרים שלא יקבל את יוזמתה להפסקת אש עם ישראל. בשעה 21:00 יתכנס הקבינט המדיני-ביטחוני לדיון בסירוב הפלשתינים להגיע להפסקת אש ובצעדים שבהם צריכה ישראל לנקוט נגד ארגוני הטרור. זאת, לאחר שבישיבה אמש הוחלט לקבל את ההצעה המצרית.

תאריך:  15/07/2014   |   עודכן:  15/07/2014
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
הרוג מפגיעת פצמ"ר במחסום ארז
תגובות  [ 7 ] מוצגות  [ 7 ]  כתוב תגובה 
1
וביבי ממשיך לקשקש ולאיים סרק
הקשקשן הלאומי  |  15/07/14 20:09
 
- יש חמסין - ביבי אשם
האשם תמיד  |  15/07/14 22:28
 
- ביבי סוכן אמריקקי
חשדנית  |  15/07/14 22:49
 
- אכן,בנג'מין ניתאי,כמו אחרים
פלא יועץ  |  16/07/14 08:07
2
אוי לעם שביבי ראש ממשלתו ל"ת
שפנפניהו  |  15/07/14 20:10
3
יואילו בטובם להחליף פינצטה
במלקחיים  |  15/07/14 21:46
4
ביבי - הנה תוצאת התנהלותך
חשדנית  |  15/07/14 22:55
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
התפתחויות נוספות מבצע צוק איתן
איציק וולף
לנוכח המשך ירי הרקטות למרות הסכמת ישראל להפסקת אש קרא שר החוץ 'ללכת עד הסוף' בכיבוש מחודש של רצועת עזה    "חייבים לתבוע מהעולם - אתם לחצתם עלינו ועכשיו תנו לנו גיבוי מדיני ללכת עד הסוף"
ציפי לידר
בשולי הכותרות: מי שמאמין לא מפחד - מה הקשר לאל"ם עופר וינטר?    מדינה בתוך מדינה במדינת תל אביב    כרמיאל: הרצחת וגם רצחת?    מעַשן? הסמרטפון הוא הפתרון    ולקינוח פסוקו
צ'לו רוזנברג
סביר להניח שאם הפסקת האש תישמר והתוכנית המצרית תבוצע, יופיעו אופורטוניסטים נוספים שירבו להתבטא בתקשורת כדי לזכות בעוד כמה קולות של אנשים מיואשים. אחת שלבטח תעשה הכל כדי להופיע בטלוויזיה היא, איך לא, מירי רגב
עידן יוסף
רה"מ ושר הביטחון הורו לצבא להגיב בעוצמה    בעוד בחמאס יש חילוקי דעות קשים האם להיענות ליוזמה המצרית להפסקת אש, אומר השטח את דברו ועשרות שיגורים מתבצעים ליישובי ישראל
רן רהב
נראה אותך יוצא לעזה בעצמך לנסות לעשות משהו עם חיות האדם האלה! שנינו יודעים הרי שחי לא תחזור משם ואני הראשון שאצטער על כך
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il