X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות / מבזקים
קבוצת כפיר הציעה לרכוש 60% ב-43 מיליון שקל, וקבוצת גבאי-גידרון הציעה לרכוש 51% ב-26 מיליון החברה: ההצעות נמוכות משווין הריאלי של המניות, ומחייבות הסדר נושים
▪  ▪  ▪
הדמיית פרויקט בזכרון יעקב

דירקטוריון אנגל משאבים החליט (יום ה', 17.7.14), לדחות את הצעותיהם של אלי גבאי ויוסי גידרון וקבוצת יואב כפיר, לרכוש 51% ו-60% (בהתאמה) ממניות החברה. גבאי-גידרון הציעו לרכוש 51% מהמניות ב-26 מיליון שקל. קבוצת משקיעים בראשות כפיר הציעה לרכוש 60% מהמניות ב-43 מיליון שקל.
הדירקטוריון ציין שלוש סיבות לדחיית ההצעות: (1) המחיר שהוצע נמוך משמעותית משוויה של החברה; (2) קבלת ההצעות מחייבת הסדר נושים, ולדעת החברה היא איננה במצב המצדיק הסדר כזה; (3) בעלי האג"ח של החברה מתנגדים להצעות.
אנגל משאבים נמצאת בשליטת קונרד מוריס מבריטניה. היא הועברה לכונס נכסים עקב חובותיה. החברה הייתה בעבר בבעלות הקבלן יעקב אנגל, ומכאן שמה.
הדירקטוריון לא הודיע מה עמדתו לגבי שתי הצעות אחרות שקיבל, לרכוש נכסים של החברה ולא מניות: אמות השקעות הציעה לרכוש את בית המשרדים בית אנגל בתל אביב ב-47 מיליון שקל. הקבלן יצחק אמסלם הציע לרכוש מגרשים לדירות בנתניה ובזכרון יעקב ב-55 מיליון שקל.
האם ימכרו נכסים במקום מניות?
לא מן הנמנע, שעם דחיית ההצעות לרכוש את השליטה בחברה, תחליט החברה למכור את הנכסים שצוינו - בית משרדים בת"א ומגרשים בנתניה ובזכרון יעקב - ב-102 מיליון שקל.
אולם רוכשי המגרשים לא יקבלו אחריות לחובות החברה, כולל אג"ח. לעומת זאת, לו היה מוריס מוכר 51% או 60% מהבעלות על החברה, היה הקונה אחראי גם לפרעון חלק יחסי מהחובות והאג"ח.
קודם לכן ביטלה אזורים את הצעתה לרכוש את הנדל"ן של החברה בישראל, אך לא בחו"ל. אפריקה-מגורים הציעה לרכוש רק את המגרש בנתניה, במחיר נמוך.

תאריך:  20/07/2014   |   עודכן:  20/07/2014
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
 
תגיות מי ומי בפרשה
 יעקב אנגל
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
אנגל משאבים דחתה הצעות למכירת בחברה
תגובות  [ 0 ] מוצגות  [ 0 ]  כתוב תגובה 
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
אלעזר לוין
"אפשר יהיה לממן את הפטור ממע"מ לדירות, מבלי להעלות מיסים ומבלי לחרוג מהגרעון"    ההכנסות - 2.5 מיליארד שקל ויותר מעל התחזית
יפעת גדות
חברת MadSec: רוב הדלפות המידע מהתקפות הסייבר הפלשתיניות במהלך צוק איתן מפוברקות    78% מהנתונים שכביכול חשפו ההאקרים במהלך המתקפה הם נתונים שזלגו לרשת חודשים רבים לפני המבצע או נתונים שכל אחד יכול להוריד מרשת האינטרנט
עידן יוסף
נתניהו: "המערכה תיעשה בשלבים ותהיה או מדינית או צבאית או שתיהן"    יעלון: "נכונו לנו ימים קשים של לחימה. עלינו לנשוך שפתיים. מיטוט החמאס לא ייעשה בזבנג וגמרנו אלא בשלבים"
איציק וולף
הותרו לפרסום שמות שבעה מתוך 13 לוחמי גולני שנהרגו בקרבות ברצועת עזה: רס"ן צפריר בר-אור, סרן צבי קפלן, סמ"ר משה מלקו, סמ"ר גלעד יעקבי, סמ"ר ניסים שון כרמלי, סמ"ר מקס שטיינברג וסמ"ר עוז מנדלוביץ'
איציק וולף
מזכיר המדינה האמריקני האשים את חמאס בהסתתרות מאחורי אוכלוסייה אזרחית    "שום בן אנוש אינו חש בנוח כשילדים נהרגים, אבל אנחנו לא חשים בנוח כשחיילים ישראלים נהרגים או כשיורים על אזרחים בישראל"
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il