X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
X
יומן ראשי  /  חדשות / מבזקים
השווי של Urban Compass זינק תוך שנה פי 2.4 ל-360 מיליון דולר אלון הוא מבעלי הפועל ירושלים בכדורסל
▪  ▪  ▪
אורי אלון [צילום: יח"צ]

חברת הסטארט-אפ Urban Compass של הישראלי אורי אלון, אשר מנסה להציע חדשנות בעולם הנדל"ן ותיווך הדירות, מגייסת 40 מיליון דולר.
סבב הגיוס הנוכחי הובל על-ידי המשקיעים הקודמים בהם, ענקית ההוצאה לאור Advance Publication (שאחראית בין היתר על קבוצת המגזינים Conde Nast), Thrive Capital, Founders Fund, מארק בניוף (מייסד ומנכ"ל Salesforce.com), קנת' צ'נולט (יו"ר ומנכ"ל אמריקן אקספרס) ועוד.
הגיוס צפוי לשמש את החברה להרחיב את פעילותה בניו-יורק אך גם מחוצה לה, כשעל-פי סוכנות הידיעות בלומברג, סבב הגיוס נעשה לפי שווי של 360 מיליון דולר - תוך פחות משנתיים מאז ההשקה ופי 2.4 משווי החברה בגיוס הקודם בספטמבר אשתקד. עד היום גייסה החברה 73 מיליון דולר.
חדשנות בתחום הנדל"ן
המטרה של חברת Urban Compass, שהקים היו"ר אלון יחד עם רוברט רפקין, המשמש כמנכ"ל ובעבר כיהן כראש לשכת נשיא גולדמן זאקס ועוזר מיוחד לשר האוצר של ארה"ב, היא להכניס חדשנות לתוך עולם הנדל"ן ותיווך הדירות.
החברה יצרה פלטפורמה אינטרנטית שמספקת מידע מעמיק אודות שכונות שונות בניו-יורק ומאפשרת למשתמשים לאתר בזמן אמת ובאמצעות אנשי Urban Compass את הנכס הכי מתאים להם.
המידע מחולק לפי אזורים ושכונות עם טיפים למי כדאי ולמי לא כדאי לגור שם, המלצות על מקומות בילוי ופנאי, שכר דירה בהשוואה לשכונות אחרות ושנים קודמות ועוד.
יתרה מזאת, האתר מחבר את המשתמש לרשת של מומחים מקומיים, עובדים של החברה שפועלים בשטח ומכירים מקרוב את השכונות הרלוונטיות.
הגיוס האחרון והשווי הגבוה שלו זוכה החברה שהוא אחד ממייסדיה, מדגישים עוד יותר את מגע הקסם שבו ניחן אלון. זאת, לאחר שבעבר פיתח פרויקט בתחום החיפוש האינטרנטי במסגרת לימודי הדוקטורט ומכר אותו לגוגל ואף הצטרף לשורותיה.
בהמשך עזב אלון את ענקית החיפוש ויזם את חברת Julpan, שהתעסקה אף היא עם אלוגריתמיקה בעולם החיפוש. טוויטר הכניסה אז את היד לכיס ורכשה את החברה במעל ל-40 מיליון דולר. אחרי שנה, הספיק לאלון מהחוויה במסדרונות טוויטר והוא יצא לדרך חדשה תחת המטרייה של Urban Compass.
"נרגשים לקראת העתיד לבוא"
"אני מאוד גאה בצוות ובטכנולוגיה שבנינו ושמח לקראת האפשרות להביא גישה חדשנית בעולם תיווך הנדל"ן לערים נוספות ברחבי ארה"ב", אמר אלון. "נמשיך לרכז את מאמצינו בלהביא אנשים מובילים בתחום הטכנולוגיה, הנדל"ן והעסקים שיחדירו לחברה שלנו מומחיות, חדשנות ותשוקה. המשקיעים שלנו מבינים את הערך הייחודי שאנחנו מביאים לשוק והם נרגשים לקראת העתיד לבוא", הוסיף אלון.
בעבר התייחס אלון בבלוג של החברה לחזון של Urban Compass וכתב: "השכונה שלך היא המרכז של העולם המקומי שלך, והיא מחברת אותך לקהילה של אנשים ושל עסקים.
"הקמנו את Urban Compass כדי לעזור לך להתחבר לעולם שמסביבך וקודם כל לשכונה שלך". לדבריו, "אנחנו מאמינים שכמה מהתובנות המקומיות המשמעותיות ביותר מגיעות ממידע מהשטח".
אלון מוכר בישראל לא רק מתחום ההיי-טק אלא גם אחד מבעלי קבוצת הכדורסל של הפועל ירושלים. אלון רכש את הקבוצה לפני שנה בדיוק כחלק מקבוצת משקיעים, שכוללת גם את איש הפרסום אייל חומסקי, סוכן השחקנים האמריקני ארן טלם, כוכב הניו-יורק ניקס אמרה סטודמאייר ואיש העסקים דייוייד קליינהנדלר ב-15 מיליון שקל.

פורסם במקור: אתר "גלובס"
תאריך:  21/07/2014   |   עודכן:  21/07/2014
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
גיוס של 40 מיליון ד' לחברת התיווך של אורי אלון
תגובות  [ 0 ] מוצגות  [ 0 ]  כתוב תגובה 
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
יצחק דנון
המשטרה תפסה 363,000 דולר במסגרת החקירה נגד יובל כהן, החזירה את רוב הכסף ושילמה ריבית - אך לטענתו היא נותרה חייבת לו 100,000 שקל
יצחק דנון
העילות הנטענות: החברה דורשת תשלום תמורת ניתוק זמני של הקו ואינה מפעילה קו 1-800 - ושני הדברים עומדים בניגוד לתנאי רשיונה
איתמר לוין
מי שהיה מנהל אגף הכספים בהסתדרות העובדים הלאומית וסייע בגניבות שביצע אברהם הירשזון, חויב בתשלום בעקבות הודאתו והרשעתו
עידן יוסף
מחירים יקרים מדי גורמים לרבים להימנע מקניית תוצרת חקלאית    הצעת חוק חדשה מבקשת לפקח על פערי השיווק בפירות ובירקות באמצעות מרווח מרבי
איציק וולף
מזכ"ל חיזבאללה הלבנוני שוחח עם מנהיג חמאס ועם מנהיג הג'יהאד האיסלאמי    "חיזבאללה מוכן לסייע להתנגדות"    נתניהו: ההישגים בלחימה בשטח - מובהקים; הפגיעה במנהרות משיגה תוצאות מעבר למה שציפינו
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il